tussi680 Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Nå når vi er ferdige med stue, må jeg spørre, hva er poplært som soveromsfarger? 1
Cascol Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Populært vet jeg ikke, men vi er veldig fornøyde med Mørk Aubergine fra Jotun på vårt soverom. I matt utførelse er det en perfekt, dempet lillafarge som går godt til hvite møbler og grønne tekstiler😄 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 Ville valgt en mørk farge, som en av disse
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Vi har valgt havgud fra butinox Anonymkode: d8a9f...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 Jeg har denne Anonymkode: ad99c...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 Vi har retroblå. Veldig fornøyd med den. Mørk, men ikke for mørk. Anonymkode: 938c7...88c 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 De eneste fargene ekspertene ikke anbefaler på soverom er hvitt og rødt. Hvitt fordi det ikke gir ro og rødt fordi det er en farge som gjør deg energisk. Velge avslappende farger. Populære farger tenker jeg aldri på, farger har forskjellig innvirkning på alle så jeg har valgt den fargen jeg føler gir meg ro. Anonymkode: 6465c...3b2 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 Minty breeze✨ Anonymkode: cb6bf...3d6 1
lemoncake Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 Vi har valgt å male både tak og vegger på soverommet i fargen Slate Lavender. Ble veldig stilig! 😊👍 (Rommet virker ikke mindre slik mange kanskje tror.) 1
l86 Skrevet 21. april 2019 #11 Skrevet 21. april 2019 7 timer siden, Catalina Culès skrev: Ville valgt en mørk farge, som en av disse Vet du hva de to øverste fargene heter? Nydelige farger! 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 7 timer siden, l86 skrev: Vet du hva de to øverste fargene heter? Nydelige farger! Nei, dessverre, fant bildene på Pinterest.
Miewyn77 Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 Sjekk denne: https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/interior/bedroom.aspx. Jotun har en app der du kan ta bilde av rommet, og legge forskjellige farger på veggene for å se hvordan det blir!!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 7 timer siden, l86 skrev: Vet du hva de to øverste fargene heter? Nydelige farger! Nr 2 tror jeg er Byge. Har den på soverommet mitt, og elsker den Anonymkode: 2ea73...2fc 1
skruf Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 Soverommet vårt går i blåtoner, pluss jeg har tapet på ene kortveggen under skråtaket og tapet på skapdørene på det innebygde skapet (skråtak der også, skapet er bygget inn i veggen under skråtaket) Har tapeten Pip i blå. Har også blå lystette gardiner. Trives veldig godt med blått soverom. Rommet er rolig og avslappende. Det er ganske stort, så jeg har laget meg en kosekrok på soverommet der jeg har en godstol, et konsollbord med Nespresso kaffemaskin, kopper og kaffekapsler, og jeg har ei bokhylle. Så jeg bruker ikke bare soverommet til soving. 2
miss spjåk Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 (endret) 2 timer siden, skruf skrev: Soverommet vårt går i blåtoner, pluss jeg har tapet på ene kortveggen under skråtaket og tapet på skapdørene på det innebygde skapet (skråtak der også, skapet er bygget inn i veggen under skråtaket) Har tapeten Pip i blå. Har også blå lystette gardiner. Trives veldig godt med blått soverom. Rommet er rolig og avslappende. Det er ganske stort, så jeg har laget meg en kosekrok på soverommet der jeg har en godstol, et konsollbord med Nespresso kaffemaskin, kopper og kaffekapsler, og jeg har ei bokhylle. Så jeg bruker ikke bare soverommet til soving. Likte tapeten din! Kaffemaskin på nattbordet var en god ide, tenk å bare strekke seg etter powerknappen når man våkner og drikke kaffe på sengen uten å måtte stå opp. Spesielt på vinteren! Jeg må fikse meg kaffemaskin på soverommet snarest 😁 Endret 22. april 2019 av miss spjåk
skruf Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, miss spjåk skrev: Likte tapeten din! Kaffemaskin på nattbordet var en god ide, tenk å bare strekke seg etter powerknappen når man våkner og drikke kaffe på sengen uten å måtte stå opp. Spesielt på vinteren! Jeg må fikse meg kaffemaskin på soverommet snarest 😁 Kaffemaskin på soverommet er helt supert, særlig på søndagsmorgener Og sånn ellers når jeg føler for en time-out og trekker meg litt tilbake til soverommet med ei bok og en kopp kaffe 🙂 1
tussi680 Skrevet 22. april 2019 Forfatter #18 Skrevet 22. april 2019 På 21.4.2019 den 17.26, Catalina Culès skrev: Ville valgt en mørk farge, som en av disse Hei, det midtre bildet ditt har vi som soveromsfarge nå, men prbl er at forrige eier har laget noe store risper i vegg etter at hun tok vekk bilder etc. så blåfargen, hmm....har litt lyst på beige her egentlig. Og som en annen sier, så bra at det kan fikses med en app på tlf da! Det skal prøves ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå