AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Er det for sent å gi påskeegg til kjæresten på tirsdag? Kjæresten min ga meg et veldig søtt påskeegg i går. Jeg setter sånn pris på at han gjør det lille ekstra for meg. Dessverre så tenker jeg altfor mye på at jeg ikke fikk kjøpt et påskeegg til han, og drukner meg selv i tanker om at jeg er en dårlig kjæreste. Jeg kjøpte ikke et påskeegg ettersom jeg snart har eksamen og er litt i min egen verden, samtidig som vi har fått flere påskeegg tidligere og drukner i godteri. Likevel så vurderer jeg å kjøpe et påskeegg med litt undertøy både til han og meg, samtidig noe fra kondomeriet, flakslodd og kanskje noe annet... Men jeg er jo sent ute... Uff jeg må slutte å tenke så mye, men jeg føler meg viiirkelig som en dårlig kjæreste. Hva ville du ha tenkt i en slik situasjon? Anonymkode: b4889...75a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Eller har dere tips til hvordan å overraske han på andre måter? Noe som ikke har med påska å gjøre, men at jeg kan gjøre det lille ekstra likevel. Anonymkode: b4889...75a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 Påskeegg tenker jeg er for sent. Hva med å kjøpe noe fint undertøy og heller ta det på deg? Anonymkode: a34de...986 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 På tirsdag er jo påsken over, så i seneste laget, ja.
Virrevirrevapp Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 Kjøp en ting som ikke er påske, men likevel en oppmerksomhet. Mat, sexy undertøy til han eller deg, kinobilletter etc.
Hjordis Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 Hva med en mai gave, vår gave. Sjekk når han har navn dag. Eller bare gjør noe ekstra en kveld. Trenger ikke være en spesiell dag for å gi oppmerksomhet til sin andre halv del.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 Er dere seriøse dere som har svart? Gir dere heller ikke bursdagsgaver eller julegaver hvis det ikke blir gitt på dagen? Jeg synes at et påskeegg på tirsdag er helt innenfor. Det er én dag etter påsken. Anonymkode: ffbff...301
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dere seriøse dere som har svart? Gir dere heller ikke bursdagsgaver eller julegaver hvis det ikke blir gitt på dagen? Jeg synes at et påskeegg på tirsdag er helt innenfor. Det er én dag etter påsken. Anonymkode: ffbff...301 Du gir ikke helt egne gaver (egg) til jul eller bursdag. Tirdag er 2 dager etter når folk spiser påskeegget. Det er annerledes enn å få bursdagsgaven 2 dager etter bursdag. Anonymkode: dd2a0...37b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 Kjøp et påskeegg til han også, så sier du at påskeharen var litt forsinket i år? Anonymkode: 97175...cc2 2
SoWhat? Skrevet 21. april 2019 #10 Skrevet 21. april 2019 Syns det er litt rart at voksne adopterer ting som er beregnet på barn. Som julekalender og påskeegg. Men ok... Lag heller en god middag og server med god vin. Sånn voksne gjør. Neida. Eller joda. Whatever, han vil vel sette pris på det. Tror derimot ikke at han hadde satt pris på at du stresser så fælt fordi du selv ikke kjøpte et sånt egg. Dårlig gjort og ikke bare glede seg over det. Ikke noe ok å tenke at folk stresser sånn ved å få noe.... 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 Det er ikke slik at man må kopiere andres overraskelser. Man kjøper ikke en valentinesgave dagen etter valentine fordi kjæresten plutselig overrasket på dagen. Man drar ikke ut og kjøper blomster dagen etter at kjæresten har litt deg blomster. Så å komme løpende med et påskeegg etter påske er bare teit. Pass heller på å gjøre noe ekstra fint for han ved neste anledning. Anonymkode: 0fb40...914 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå