Gjest Venneløs Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Dette temaet har nok vært oppe før, men klarte ikke å finne linken. Jeg føler meg som vera venneløs for tiden. Etter år i en annen by har jeg flyttet hjem og oppdaget at jeg og gamle venner har vokst fra hverandre. I tillegg har jeg en jobb der jeg ikke har kollegaer å arbeide sammen med. Utenom kjæresten min og familien, har jeg liksom ingen rundt meg. Stedet jeg bor på nå er forholdsvis lite. Det er liksom ikke flust med kurs og aktiviteter her, og jeg er mer av den kulturelle typen enn den sporty... Det jeg lurte på er hvordan jeg kan bringe flere mennesker inn i livet mitt, skaffe meg et par gode venner? Hva med internett? Går det an å møte venner der? Noen med tips eller erfaringer fra samme situasjon?
Gjest Dazed Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Spraydate = sjekketjeneste Men Blink er ment som en vennetjeneste, så prøv det
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Her kan du få venner Og hvis du har det kjipt, så skriv dagbok, hjelper å få ut tankene... kanskje du kan prøve møteplassen på vg?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Skaffe deg en hobby? Delta i aktiviter der du treffer andre? Det er iallfall slik jeg blir kjent med nye på nye steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå