Vendelin Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 KJapt referat før jeg må på jobb fra meg.... Så kom dagen jeg ventet på med skrekk og gru, glede og forventning. Jeg hadde en mistanke om at utdrikningslaget mitt ville være 16.april. Klokka halv 9 tenkte jeg og stå opp og tuset inn på badet. Sambo lurte på hvorfor i all verden jeg ville stå opp så tidlig og om jeg ikke kunne komme å legge meg litt igjen. Jeg sa at jeg skulle på jobb klokka tolv og ville ha litt god tid(regnet med at dersom dette var dagen skjedde det iallefall ikke noe før klokka 12 når jeg kom på jobb), men etter en liten overtaling la jeg med og satt på en tegnefilm på tv. Vi så "lille andungen" ferdig og midt i "lille hiawatha". Klokka var da ca halv ti så skimter jeg noe i øyekroken og sekunder etter står 17 jenter inne på soverommet å hujer og roper. Jeg ble kledd i et sort skjørt, sort topp og en lang kjole i leopardmønster som hadde blitt splittet til å virke som kåpe, stort"gullkjede" og briller. Ikke Noe sminke!!!Deretter fikk jeg frokost i stua med 17 tilskuere. Første oppdrag:jeg måtte lære meg en sang som søstrene mine hadde diktet til "guldbruna øgon" melodien. Jeg HATER å synge høyt og har vel aldri sunget høyt siden jeg ikke er noe "Idol". men jeg slapp så klart ikke unna. Jeg måtte synge sangen to ganger med morra-stemme og fortsatt 17 tilskuere. Når klokka nærmet seg 11 dro vi hjemifra. Da observerte jeg plakater i alle bilene med noen forferdelige bilder av meg med teksten "Porsgrunns nye idol åsså mitt navn". Da blei jeg litt skremt..men.men. Jeg fikk bind for øynene og ble kjørt avgårde. Vi kjørte vel omlag en halv time og jeg trudde jeg var kjørt langt pokkerivold. Jeg blei plassert på en benk sammen med de andre fikk et ark i hånda og fikk så lov til å se. I hånda holdt jeg et forsikringsbevis. Jeg skulle hoppe FALLSKJERM. Så sinnsykt gøy, jeg blei i hundre -å-tjue. 10 000 fot opp i lufte og fort ned igjen skulle jeg. Hoppet var helt FANTASTISK og jeg gjør det gjerne igjen. Deretter blei jeg igjen plassert i bilen. og vi kjørte av gårde. jeg fikk streng beskjed om å pugge sangen igjen, og jeg frykten spredde seg hos meg :-? Etter en liten kjøretur ble min værste anelse bekreftet. jeg skulle synge inn sangen på CD. Jeg hadde på dette tidspunktet ikke drikket mer enn ca en dl alkoholholdig drikke. Hele 9-10 ganger måtte jeg synge før jeg var ferdig. Heldighvis var det bare forlover, de to søstrene mine og tanta og onkelen til forloveren min (de hadde et lite studio) som var der, men jeg syntes alikevel dette var det mest pinlige jeg i mitt liv har vært utsatt for, men VELDIG gøy Så var jeg endelig ferdig der og sa at NÅ skulle jeg vel ikke synge mer og jeg fikk et "svar" jeg var fornøyd med. Så var det på med bind for øynene igjen og en lang kjøretur for å treffe igjen resten av gjengen. Igjen mista jeg forsiktig oversikt over hvor vi var, hadde ingen anelse faktisk, før jeg plutselig kjente igjen noen dumpler og kjøremønster. Jeg fikk nesten panikk, for jeg skjønte jeg var på byens store kjøpesenter ( steen og strøm down town for de som kjenner porsgrunn.) Etter å ha blitt ledet i blinde igjennom senteret ndte vi ute på plassen mellom de to store bygga som senteret har. Sjokket var stort da jeg fikk ta av bindet å så at det var rigget en scene og jeg skulle alene holde konsert! jeg var helt på gråten,Men det hjalp så klart ikke. Hadde jeg bare drekt litt mer tenkte jeg! Så med hele utdrikningslaget, familie, venner og tilfelig forbipasserende som stoppet opp mååte jeg synge sangen "min", "hit me baby", "summer loving" og sist men ikke minst "lika a virgin". Blei nesten litt proff på scenen etterhvert.............. 8) takker veldig for de enorme solbrillene jeg hadde fått for dette er faktisk mitt livs flaueste øyeblikk..men samtidig kanskje gøyeste. Etter det var det tilbake til leiligheten vår med mat, taler pakker og playstation singalong-karaoke-greier å fest. En kjempekveld som endte på byen. Jeg og forloveren min gikk hjem til meg rundt klokka 3 og plaget samboeren min en time før vi sa natta (som jeg ikke husker). En helt sinnsyk dag som jeg har mange å takke for. Spesielt forloveren min og søstrene mine :blomst_opp:
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 ja dette var milevis fra mitt utdrikningslag!
Trampe Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Grøss.... Bra du likte det da! Jeg ville aldri tilgitt mine venninner om de hadde gjort noe slikt mot meg. :-?
Minerva Grey Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Jeg er rimelig bombesikker (selvmotsigelse, jeg vet ) på at min søster/forlover og venninne (som hjelper til, da hun kjenner alle de vennene min søster ikke kjenner) aldri vil finne på noe sånt. Det ligger mer an til avslapping, god mat, kanskje litt kroppspleie eller no', og i hvert fall ingen 'utdriting' av noe slag. Heldigvis. Vel er jeg litt oppmerksomhetssyk, men dette ville jeg ikke likt. Liker at folk ser på meg med beundring, ikke medlidenhet eller skadefryd... 8) Men det var enda godt du hadde det gøy, Vendelin! Vær har sin smak, og det er derfor vi får forskjellige utdrikningslag alle sammen! :-)
Felixa Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Jeg hadde drept forloveren min om det var mitt utdrikkningslag. Men det er bra at du fikk en minneverdig og morsom dag som du kommer til å huske lenge.
fant Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Huff, leste innlegget ditt med skrekk og gru, gikk kaldt nedover ryggen min :hår: Jeg frykter det verste fra min gjeng, og venter at de kan dukke opp når som helst... MEN, det skal bli godt å bli ferdig med det
Annie78 Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Så fint at du synest det var kjekt, men dette hadde vært mitt største mareritt!!!! Håper absolutt at min forlover ikke finner på noe slikt! :o
Vendelin Skrevet 21. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2005 hehe..Selv om det var skikkelig flaut og følte jeg dreit meg skikkelig ut så var det den artigste dagen jeg har hatt i hele mitt liv
Gjest Brudeberta Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 Det var sikkert gøy, selv om du ikke likte det der og da! Sånt man kan le av i mange år! Også fallskjerm-hopp da! :o Nei, jeg synes det hørtes ut som en minnerik og morsom dag:-)
linky Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Det var sikkert gøy, selv om du ikke likte det der og da! Sånt man kan le av i mange år! Også fallskjerm-hopp da! :o Nei, jeg synes det hørtes ut som en minnerik og morsom dag:-) :enig_animasjon: enig
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Angst og beven! Det er akkurat sånt som er min store skrekk. Heldigvis tror jeg at jeg har valgt forlovere som ikke har sånt "oppi ermet".... Men,uansett, det høres ut som om DU hadde en knalldag, og det er jo det som teller! Lykke til med den store dagen som ligger rett foran deg!
Snutus Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Ikke helt min stil (iallefall det med syngingen). Fallskjermhoppet hørtes skikkelig kult ut. Det viktigste er uansett at du hadde en topp dag.
Vendelin Skrevet 22. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2005 Ikke helt min stil (iallefall det med syngingen). Fallskjermhoppet hørtes skikkelig kult ut. Det viktigste er uansett at du hadde en topp dag. Fallskjermhopping kan jeg til å anbefale for alle. Det var et så sinnsykt rush at jeg nesten må gjøre det om igjen en gang. Synginga var i faktisk også et skikkelig rush, for det var noe jeg ALDRI i livet tidligere trudde jeg skulle overleve, men når man så står der så takler man det ganske greitt alikevel. selv om jeg var så rød... :oops: måtte danse sånn..... :enig_animasjon: hadde fått altfor lite sånn.... hadde lyst til å... men var isteden sånn.... å avsluttet med stil sånn her.... :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå