Gå til innhold

Trekant med en vri (fantasi)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med trekant tenker man vel helst på en han og to kvinner.
Jeg har ofte fantasier om en kvinne og to hanner(den ene er meg).  Og da ser jeg for meg at de to er et kjærestepar som helst er en del yngre enn meg, ganske unge.
Kanskje de haiket med meg, og jeg tok inn på et motell. Så avtalte vi at de fikk snike seg inn på rommet for å overnatte der sammen med meg.
Der er en dobbelseng, og de sier jeg kan ligge i midten av dem hvis jeg vil.  Da begynner de å kysse og kline med hverandre over meg mens jeg ser på. Etterhvert begynner de å veksle på å kysse på meg etter tur, og så hverandre. Senere åler de seg ned, og begynner å sjekke meg der nede. Og så blir de liggende på hver sin side og dele på den helt til det ..ja. Da jeg går i dusjen, gjør de seg ferdige  med hverandre. Og så sover vi og er happy alle tre.

Er dette unormalt og syk fantasi? Kunne en sånn happening skjedd i virkeligheten?
Personlig syns jeg det ville vært het fantastisk . Alt ville skjedd rolig og stille nesten uten et ord,

Anonymkode: 54e1a...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, ikke unormalt eller sykt. Bare sykt pirrende. Men om det vil bli en realitet er jo høyst usikkert. Ikke alle fantasier som bør/skal realiseres og noen gjør seg best som en fantasi.
Mange menn som har en fantasi om MKM-sex, kanskje om man har litt bifile preferanser.

Anonymkode: fa41b...a42

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare sykt pirrende.

Mente du at du også syntes det er det?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente du at du også syntes det er det?

Javisst... Og jeg har mange seksuelle fantasier og en av de er MKM-sex der den andre mannen (helst ung og med over gjennomsnittlig utstyr) får ha sex med min kone (gjerne sammen med meg).. Nyter å se min sexy kone når orgasmen nærmer seg. Denne fantasien forblir nok dessverre bare i hodet mitt sammen med andre fantasier ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg hadde ikke brydd meg om utstyret til den andre mannen. Det kunne ikke vært hvilken slags mann som helst. Måtte være en ung litt sweet gutt, gjerne litt jentepen og med halvlangt hår.  Og som likte å ligge og kysse meg og leke med meg på samme måten som jenta gjorde. Liker tanken på å se dem ligge på hver sin side av meg og "dele" meg liksom. Et drømmende vakkert bilde. Kunne vært en sånn gutt selv i min ungdom. Er hetero, men kunne nesten gå for ei jente av utseende. .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

MMF er da langt mer vanlig enn FFM!

Anonymkode: fa129...1b5

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

MMF er da langt mer vanlig enn FFM!

Anonymkode: fa129...1b5

Det er også mitt inntrykk.

AnonymBruker
Skrevet

På tide å hoppe ut av skapet kanskje? 

Anonymkode: 3ff4f...ae4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje noe i det. Mange er nok bi-nysgjerrige men foretrekker damer og da kan dette være en mulighet til å prøve noe nytt. Rent praktisk er det sikkert best med MFM da det kan være krevende for en mann å tilfredsstille to damer. En tent dame kommer lett 3-4 ganger, mens de fleste menn mister lysten (i alle fall evnen) når ladningen er sendt.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (TS) vet ikke om der er noe skap jeg trenger ut av. En sånn situasjon hadde vært en privatsak uansett, akkurat som all seksuell samvær pleier være det. Tror ikke jeg hadde brydd meg om det, men hadde ikke hatt behov for å gå rundt å slenge rundt meg offentlig om hvordan jeg har det heller, slik homofile  syns er viktig.
Har jo ikke tenkt å gå ut på gata for å "sjanse på unge par" liksom. Tror ikke det hadde gått så bra. Det er sånt som bare må oppstå hvis noen brikker gjør at det skulle ligge godt an til det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...