AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Hei Skal til Bygdøy på picnic for første gang med barnet mitt som er snart 6 mnd gammel. Det skal være rundt 15/16 varmegrader. Jeg har tatt på han en body og strømpebukse. Tror dere det holder? Pledd har jeg i vognen. Skal jeg kle på han mer eller holder det? Anonymkode: dd605...5f8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Det er ca 14/15 grader her vi bor. Og jeg ville tatt på mer enn body og strømpebukse. Her bruker vi enten fleecedress eller tynn ulldress utenpå og en tynn lue (enten ull eller bomull). Det er varmt, men lufta er skummel i disse dager. Fort gjort for både små og store å bli syke. Anonymkode: 8ad05...572
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ca 14/15 grader her vi bor. Og jeg ville tatt på mer enn body og strømpebukse. Her bruker vi enten fleecedress eller tynn ulldress utenpå og en tynn lue (enten ull eller bomull). Det er varmt, men lufta er skummel i disse dager. Fort gjort for både små og store å bli syke. Anonymkode: 8ad05...572 Ok takk for svaret. Da kan jeg kle på han noen annet over body og bukse 😊 Anonymkode: dd605...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå