Gå til innhold

Halvnakne deilige Menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå ble du vel nyssgjerrig nå!!!

Men det er en ting jeg har tenkt litt på. På mange forum, norske og utenlandske, som er overbefolket med menn brukes mye av plassen til å poste gallerier av lettkledde kvinns. Og dertil en voldsomt debatt om puppene,silikonen,solskillene,runkeverdi osv..

Hvorfor gjør ikke vi det da? Greit nok så var vi gale etter diverse deilige kjøttstykker på ungdomskolen og hisset hverandre opp med siste nyeste bilder av Brad Pitt og Jared De leto og diverse lekkerbiskner... Men jeg føler det er tilbakelagt stadium i mitt liv :ler:

Er vi simpelten ikke så "enkle" ? :)

Burde vi kanskje vise litt mere kvinnelige sjåvinisme og vise at vi også kan sikle på det perfekte, så pondusmagene og vikene får litt å tenke på... er ikke bare vi som er objekter ;) Eller går vi rundt med indre felles bevissthet om at de skal få slippe det skjønnhetstyranniet vi har levd under ?

Jeg berre lurer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ekte menn driter i om dere sikler på metroseksuelle menn i diverse positurer. Det er dere som sliter med usikkerhet i forhold til bilder av andre bedre utgaver av kvinner.

Skrevet

Jeg tror på min side at hadde det ikke vært for "the male gaze" gjennom hele historien, at det var menn som måtte stille i missekonkuranser og se yndige ut, så hadde det nok vært mennene som hadde slitt med dårlig selvbilde i dag.

Vi har jo ikke bare funnet på at vi skal kritisere vår egen kropp opp og ned i mente "på gøy" :) Det ligger noe bak...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror på min side at hadde det ikke vært for "the male gaze" gjennom hele historien, at det var menn som måtte stille i missekonkuranser og se yndige ut, så hadde det nok vært mennene som hadde slitt med dårlig selvbilde i dag.

Vi har jo ikke bare funnet på at vi skal kritisere vår egen kropp opp og ned i mente "på gøy" :) Det ligger noe bak...

Det stilles faktisk også krav til menn, selv om ikke det er utseende som er det viktigste.

Så det kan fint dukke opp et avvik mellom krav og realiteter for menn og.

Så enten er menn like kritiske til seg selv som kvinner, men prater ikke så mye om det, eller så tar ikke en mann så tungt på det at han avviker fra kravene og idealene.

Gjest kenneth
Skrevet

En bra start vil vel være å ta tak i de mekanismer som bidrar til at kvinner føler seg som objekter. Hvem/hva formidler budskapet om hvordan dere skal se ut? Tror vel ikke gutter med damegallerier på forum er det beste stedet å starte hvis du vil problemet til livs.

Dessuten har det vel skjedd en viss utjevning på kjønnsfronten her og vel? Skal vel ikke gå så veldig langt tilbake i tid før dagens tilstander virket nokså utenkelige.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Denne tråden er et godt eksempel på at også menn har krav.

Manic, når det gjelder spørsmålet ditt om bilder av halvnakne personer så tror jeg det har mye med hva de forskjellige kjønnene er opptatt av. Menn er opptatt av vakre kropper, mens vi kanskje er mer opptatt av at menn skal være macho. Du ser jo også i flere tråder her på kg at menn skal ditt og menn skal datt, men hadde en man skrevet hva en kvinne skal gjøre hadde det blitt ramaskrik og hylt opp om likestilling veldig fort.

Gjest kenneth
Skrevet
(...)Menn er opptatt av vakre kropper, mens vi kanskje er mer opptatt av at menn skal være macho. (...)

Er menn mer opptatt av "vakre kropper" enn damer? Jeg tror ihvertfall ikke det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er menn mer opptatt av "vakre kropper" enn damer? Jeg tror ihvertfall ikke det.

Kanskje ikke. Vet ikke. Det kan i hvert fall se sånn ut på herresalongen bl.a.. Hovedpoenget mitt var egentlig at både menn og kvinner har sine "krav". Jeg skrev krav i gåseøyne fordi jeg tror ikke egentlig det er så menge som krever, men at det i hvert fall er ting vi snakker om og er opptatt av hos det motsatte kjønn.

Gjest Kari N
Skrevet

Første tanken min var: Ånei! Skal det bli som på HS? :ler:

For min sin del så har jeg ikke noe imot lekre mannebein, men jeg behøver ikke å se på bilder for å sikle. Å sitte og stirre og sikle på bilder blir rett og slett for overflatisk.

Skrevet

Jeg driter som regel i at det jenter på tv som ser way mye bedre ut enn meg selv. Jeg er såpass trygg på meg selv, tror jeg

Men av og til når dagen har vært kjip, en sånn dag da alt går galt, håret ser fett og flatt ut, leggene er like hårete som typens, og jeg har en skikkelig ekkel rød kvise på haka og så litt pms for å toppe hele driten.

Da kan jeg finne på å å la tankene vandre skadefro, og tenke at det hadde vært greit om gutta kunne føle seg like mye dass som meg når en eller annen bimbo trøkker puppene og flagrevippene oppi tv-skjermen min!

Men for all del så kan det hende de føler seg like ille som meg fra tid til annen bare jeg ikke vet det ;)

De får nok føle krava på kroppen de og :)

Men i dag føler manic seg litt bås (stavangersk for søppel) :-? :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Halvnakne deilige Menn!

Hvor, hvor!? :sjarmor: *ser seg siklende rundt* Sorry, ble så distrahert av tittelen, jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet

:o Du er slem! Lure meg på den måten! :fy: :ler:

Gjest Kari N
Skrevet
Jeg driter som regel i at det jenter på tv som ser way mye bedre ut enn meg selv. Jeg er såpass trygg på meg selv, tror jeg

Men av og til når dagen har vært kjip, en sånn dag da alt går galt, håret ser fett og flatt ut, leggene er like hårete som typens, og jeg har en skikkelig ekkel rød kvise på haka og så litt pms for å toppe hele driten.  

Da kan jeg finne på å å la tankene vandre skadefro, og tenke at det hadde vært greit om gutta kunne føle seg like mye dass som meg når en eller annen bimbo trøkker puppene og flagrevippene oppi tv-skjermen min!  

:ler: Kjenner meg igjen her. Må nok innrømme jeg har slike dager jeg også. Jeg mener nå ikke at det handler om å være utrygg eller usikker, for en må være bra følelsesmessig frakobla om man aldri blir påvirka av inntrykk, normer og moral som er rundt en.

Og med min nyskjerrighet (+ at jeg er litt overfladisk :oops: ) så måtte jeg jo bare trykke på string-Emil. :hår: :hakeslepp::hoho:

Uff, og uff. Men egentlig så er dette av samme kvalitet som florerer av kvinner?

Så kan hende det ikke bare handler om at jeg synes at det er overflatisk å glane på halvnakne menn; det handler også om kvalitet. :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Enig med Fighter jeg. :Nikke:

Her er han! En Mann!

http://www.string-emil.de/

Han handler i butikken min støtt og stadig. Han ligner noe helt sinnsykt ihvertfall, måtte ta meg i å ikke glo første gang jeg så han der.

Og tenker med skrekk på den dagen han eventuelt vil komme bort å spørre meg om hjelp til noe.

Gjest synseren
Skrevet

Menn er opptatt av vakre kropper, mens vi kanskje er mer opptatt av at menn skal være macho. Du ser jo også i flere tråder her på kg at menn skal ditt og menn skal datt, men hadde en man skrevet hva en kvinne skal gjøre hadde det blitt ramaskrik og hylt opp om likestilling veldig fort.

Menn måler krefter med hverandre, og tror vi kvinner liker det. Det er bare tull, vi liker menn som er snille og trygge vi (det er de vi vil ha barn med). Enkelte kvinner er kanskje opptatt av macho menn, men slike forhold varer ikke..... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn måler krefter med hverandre, og tror vi kvinner liker det. Det er bare tull, vi liker menn som er snille og trygge vi (det er de vi vil ha barn med). Enkelte kvinner er kanskje opptatt av macho menn, men slike forhold varer ikke..... :tunge1:

Det er da samme hva dere ønsker: uansett vil ønsker føre til idealer, og dermed muligheter til avvik mellom realiteten og disse idealene. Og i tillegg har man idealer menn selv har, og idealer samfunnet har. Så vi har alle idealer å strekke oss etter, og føle oss utilstrekkelige i forhold til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er vi simpelten ikke så "enkle" ? :)

Burde vi kanskje vise litt mere kvinnelige sjåvinisme og vise at vi også kan sikle på det perfekte, så pondusmagene og vikene får litt å tenke på... er ikke bare vi som er objekter ;) Eller går vi rundt med indre felles bevissthet om at de skal få slippe det skjønnhetstyranniet vi har levd under ?

Jeg berre lurer.

Min mening: Vi er ikke så "enkle".

Ergo: jeg greier ikke å sikle på "det perfekte", det er uinteressant. Dessuten er det vel litt teit å skulle ta etter hankjønn og regne det for likestilling? At mange jenter begynner å røyke, betyr ikke at vi er så frigjorte, bare at vi er dumme som ikke vil vårt eget beste?

Det med "indre skjønnhetstyranni, osv osv" tror jeg ikke noe på. Vi lar ikke være å sikle på flotte menn slik at mindre "flotte" menn får komplekser. Vi bryr oss bare ikke om det visuelle på samme måte som mange menn.

(Nå snakker jeg fra min og venninners erfaring, bare så jeg ikke blir skutt av noen som ikke har samme mening!)

Gjest seroxata
Skrevet

først og fremst; hahahaha... string-emil svikter aldri :hoho:

Jeg tror helt ærlig ikke jeg hadde vært så mye innom et forum med masse mannebisser jeg... joda, jeg liker å se på pene menn, må ikke tro noe annet!

Men jeg synes ikke det er så gøy å se på menn på bilder, som ikke vandrer rundt i virkeligheten min :wink:

Jeg sitter ofte og ser på menn når jeg er ute jeg, men da ser jeg mest på fjeset, det er det første som slår meg ut:D

Og jeg er ikke så opptatt av mannekropper sånn sett... bortsett fra hender! jeg er besatt av en manns hender!

Men ellers må han ha sixpack eller litt skvulpemage, det er ikke så nøye.. og så må han ikke være boler! ALDRI!

Og jeg synes ikke peniser er så utrolig opphissende å se på heller jeg :roll: jeg er sikkert bare veldig rar.. men hender tenner meg mer enn synet av en pikk, for å være bunnærlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...