Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sykdom som tidligere gjorde at jeg mottokk aap. Er det da sannsynlig at jeg vil få godkjent søknad om ekstrastipend (ca 3000 kr) i mnd hvis legen min skriver en attest?

Anonymkode: 7b249...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

«Elever og studenter i høyere og annen utdanning som ikke kan jobbe ved siden av utdanningen på grunn av nedsatt funksjonsevne, kan få et ekstrastipend.» Kilde: Lånekassen

Om du fortsatt sliter med sykdom og ikke kan jobbe ved siden av studiene, så er det vel gode muligheter for at du kan få det. Det at du tidligere har gått på AAP skal ikke ha noe å si.

Anonymkode: c7393...896

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hr ekstrastipend, og trengte ikke noen attest. Det ligger et søknadsskjema på lånekassen sine nettsider, det holdt at legen krysset ut og skrev under på det. 

Anonymkode: a0b72...213

AnonymBruker
Skrevet

men du har ikke aap nå? det har jeg, er syk og studerer 25%. vet ikke om jeg får mer lån nå(ligger 60 sp etter), og har ikke rett på ekstrastipend

Anonymkode: ca312...3f2

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

men du har ikke aap nå? det har jeg, er syk og studerer 25%. vet ikke om jeg får mer lån nå(ligger 60 sp etter), og har ikke rett på ekstrastipend

Anonymkode: ca312...3f2

Du har jo (selvsagt) ikke rett på ekstrastipend i tillegg til AAP.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt med en underskrift fra lege her for å få det. Trenger ikke oppgi diagnose til Lånekassen 

Anonymkode: bbb43...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Er det så enkelt? At legen bare må signere? 

«Jeg orker ikke jobbe ved siden av skolen!» Check-3000 ekstra i måneden. 

Anonymkode: 80f32...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...