Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Hva setter dere pris på at jenta gjør før/under/etter samleiet? Hvor liker dere å bli befølt/kysset (andre steder enn det opplagte altså ) og hvordan vil dere at jenta skal være under samleiet for å ikke komme under kategorien "passiv" og "dårlig" i senga? Hvordan kategoriserer dere et "godt sug", hvilke ting bør man absolutt ikke gjøre, og hva er ekstra godt? (vet at det varierer fra mann til mann, men likevel, synspunkter er bra ) Og så til slutt; liker dere å bli strøket i nakken og i håret?
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 nå er ikke jeg gutt, men utifra erfaringer hva min liker, kan jeg jo svare likevel! Han liker veldig godt kyssing på halsen, dette er det visst fler menn som vlir helt tullete av. Når dere susser, prøv å "fang" underleppa hans og sug på den. Slår ikke feil! For ikke å være passiv i senga, pleier jeg å kose og klore på ryggen hans (klorer utifra hvor godt det er) men husk ikke alle liker slikt. og kosing i nakken og i håret er veldig populært her også han oppfører seg som noen som ikke har blitt kost på år og dag da! Håper dette hjalp litt da!
Gjest Piirka Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Hva setter dere pris på at jenta gjør før/under/etter samleiet? Hvor liker dere å bli befølt/kysset (andre steder enn det opplagte altså ) og hvordan vil dere at jenta skal være under samleiet for å ikke komme under kategorien "passiv" og "dårlig" i senga? Hvordan kategoriserer dere et "godt sug", hvilke ting bør man absolutt ikke gjøre, og hva er ekstra godt? (vet at det varierer fra mann til mann, men likevel, synspunkter er bra ) Og så til slutt; liker dere å bli strøket i nakken og i håret? Menn er faktisk individuelle vesener, med helt ulike behov/preferanser fra person til person. Syns du skal stille spørsmålene til en partner i stedet. På den måten er sjansen størst for å "treffe" riktig.
Lickerman Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Jeg synes det er veldig opphissende å bli strøket i håret/hodet mens jeg ligger mellom bena og utfører oralsex, helst med begge hendene. Kan gjerne presse hodet mitt svakt mot det dampende kjødet innimellom også. Ellers setter jeg pris på en aktiv seksualpartner under samleiet, som tar initiativ til både stillinger og tempo. Som det allerede ble nevnt her, så liker jeg godt å bli kysset på halsen, i sær når partneren min rir meg sakte. Blir jeg onanert, synes jeg det er himmelsk å bli onanert fort rett før orgasmen, mens veldig sakte akkurat i det det fyrer løs Setter videre stor pris på å bli slikket under pungen og frem til roten av penis, og videre opp baksiden av penis. En lett lekende tungespiss på pungen er også nydelig, gjerne med den ene hånden lett onanerende. Ellers fortrekker jeg litt røff behandling når det gjelder suging. Liker også å bli kjilt på ryggen, og videre nedover rumpe/lår, og gjerne innsiden av lårene opp mot rumpeballene. Var dette detaltjert nok?
Ernie Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Noe av det deiligste som finnes, er når jeg og kona setter av en dag i helgen til massasje og sex. Da er det bad med olje, full kroppsmassasje med intimmassasje og massevis av deilig sex. Jeg elsker å bli berørt over hel kroppen! Noe jeg synes er kjempegodt er å bli stimulert i og rundt anus med en finger når vi bader, eller med en vibrator utenfor badet. Jeg elsker munnsex, både å gi og få! Ingenting er deligere enn å ligge å slikke kona og merke at hun nyter det jeg gjør. Den fantastiske følelsen det er når hun får orgasme og jeg fortsetter å stimulere klitoris. På samme måte elsker jeg å bli sugd eller runket til jeg får orgasme. Kona liker ikke at jeg spruter i munnen hennes, så derfor runker hun meg slik at jeg spruter over brystene hennes eller på min egen mage. Deilig og opphissende begge deler. Stillinger: Vi liker begge bakfra best. Stående, og da gjerne foran et speil. Stående på kne, sli at jeg kan ta henne hardt, eller den mer avslappende, hvor hun ligger på magen med samlede ben og jeg ligger over henne. Misjonærstillingen kan også være deilig i ulike varianter. Dessuten så må vi ha med oss kvinnen på toppen. Jeg elsker å bli ridd til klimaks. Vi elsker å være nakne, og jeg tenner på å vise meg frem for henne. Dessuten elsker jeg sex undertøy. Noe annet sexy er å vite at hun er naken under skjørtet. Å ha sex utendørs om sommeren, med fare for å bli oppdaget er opphissende.
Donnie Darko Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Øl og fitte. enkelt og greit. Bare gi han en øl i handa, så legger du deg ned forran han og skræver.
Laina Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Øl og fitte. enkelt og greit. Bare gi han en øl i handa' date=' så legger du deg ned forran han og skræver.[/quote'] Er du sikker??? Det hørtes jo særdeles enkelt ut! Da vet jeg hvordan jeg skal få meg noe til helgen. Jippi!!!
Lestat Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Viktig at øl'n er kald da 8) Og i motsetning til hva Donnie påstår skal det ikke være Aass, men Dahls
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #10 Skrevet 27. april 2005 Dessuten så må vi ha med oss kvinnen på toppen. Jeg elsker å bli ridd til klimaks. Takk for saklig innlegg!! men hva mener du med å bli ridd? Ligger du da helt rolig mens dama humper opp og ned på deg? Jeg vil gjerne "ri" typen min, men blir kjempesliten av dette. Han merker det, derfor pleier han å støte mot. (Sukk - hater den stillingen, skjønner aldri helt hva som skal til, og er redd jeg gjør noe feil)
Ernie Skrevet 27. april 2005 #11 Skrevet 27. april 2005 Hei Gjest! Hyggelig tilbakemelding! Når jeg blir ridd varierer jeg mellom å ligge stille og å støte i mot. Det er noen ganger utrolig deilig å bare ligge på ryggen og bli ridd. Da kan jeg leke med brystene hennes, og nyte syne av dem. Ofte fingrer hun med pungen min mens hun rir meg. Når jeg blir veldig opphisset støter jeg gjerne inn i henne. Det deilige med å få orgasme på denne måten er at hun rir meg gjennom orgasmen. Noen ganger når jeg er den som styrer det hele så får jeg problemer med å bevege meg under orgasmen. Om du gjør noe feil tviler jeg på. Det er vel heller at man må finne de ting som er deiligst for dere individuelt og som par. Et godt sug bør inneholde variasjon, synes jeg. Jeg digger å føle tungen hennes som leker opp og ned på pikken og rundslikker den. Særlig hodet! Dessuten slikking og suging av pungen er kjempedeilig og området ned mot anus. Mest følsomt er det når jeg er nybarbert. Selvfølgelig er det både deilig og sexy når hun suger meg og når jeg nærmer meg orgasme bør hun suge taktfast med stramme lepper og gjerne runke samtidig. Hun liker ikke åfå sæd i munnen, men for meg er det like opphissende å sprute på brystene hennes. Vi har mye deilig sex og noen ganger er det hver dag og andre ganger går det noen dager i mellom. Vi har imidlertid lagt det til vane å alltid kose litt når vi legger oss. Noen ganger holder det med litt nærhet og kos, men ofte vekker det lysten på sex. I helgene bruker vi ofte dagtid og morgen for lange seanser med massasje og leketøy. Vi sover alltid nakne og vi har det slik at om en av oss får lyst til å beføle den andre, så gjør vi det. Imidlertid må vi respektere et nei! Det samme gjelder på dagtid, da vi veldig ofte er nakne. Særlig i helgen og på sommeren. Selvfølgelig liker jeg å bli strøket i nakken og gjennom håret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå