Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske dype rynker under og ved siden av øynene, og huden under øyenbrynene er løs og henger og det er rett og slett for mye hud... Jeg har slitt med lysskyhet og mysing siden barndommen, kan det være grunnen? 

Jeg får en heftig selvtillitsknekk av dette. Ser jo mye eldre ut enn jeg er og jeg er redd for å smile for da fremheves rynkene. Hva skal til for å ta rynkene og hvor mye må jeg regne med å betale for det? 

Anonymkode: 76959...824

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja mysing kan gi mer synlig rynker rundt øynene, men ikke nødvendigvis.... Når man er 28 år er det helt uavhengig av det, helt vanlig å begynne å få synlige rynker og løsere hud. 

Ingenting å bli knekt av, det er en naturlig del av livets gang.  Det er mulig å ta botox for å minske synligheten av rynkene men da vil du heller ikke kunne klare å myse så siden du er lysømfindlig kan du få vondt i øynene og rennende øyne osv når solen blir for sterk og du ikke klarer å myse fordi botox lammer musklaturen. Botox er også kjempe dyrt så det er ikke noe jeg vil anbefale 

Anonymkode: 239b7...433

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe vits å begynne med store inngrep mot rynker nå , alle i din alder starter å få det, jeg fikk det også da. 

Anonymkode: 239b7...433

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 og har ikke antydninger til rynker... Det er ikke nødvendigvis normalt det. 

Du kan ta øyelokkoperasjon om de er veldig tunge og i veien for synet. 

Anonymkode: 85e3a...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du lagt ut bilde av det? Det er ikke sikkert at det er så ille som du selv tror. 

Anonymkode: c48ff...166

• Liker 1
Skrevet

Solbriller, solkrem og solhatt ✌️

Rynker gjør vel ingenting? Har det selv, i pannen og rundt øynene. Men altså, gjør det egentlig noe? Hvis jeg tenker på folk jeg kjenner så husker jeg mer om de smiler og ler/ er snille og glade enn hvor mange rynker de har?

Sender deg gode tanker, ønsker og håper du får selvtillitsboost av dette 💕 uten og ty til kirurgi eller botox.

Jeg er til info 33. Kvinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske dype rynker under og ved siden av øynene, og huden under øyenbrynene er løs og henger og det er rett og slett for mye hud... Jeg har slitt med lysskyhet og mysing siden barndommen, kan det være grunnen? 

Jeg får en heftig selvtillitsknekk av dette. Ser jo mye eldre ut enn jeg er og jeg er redd for å smile for da fremheves rynkene. Hva skal til for å ta rynkene og hvor mye må jeg regne med å betale for det? 

Anonymkode: 76959...824

Du høres verre ut enn de ledste på sykehjemmene. 

Hva er hensikten med å fremstille deg selv så ekstremt negativt? Du ser garantert ikke så ille ut som du hevder. 

Anonymkode: 2e031...063

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eldste. 

Anonymkode: 2e031...063

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Botox. Er rett og slett så storfornøyd, og jeg begynte i en alder av 25. Ber om å ikke se helt fryst ut, slik at ansiktsuttrykkene fremdeles er til stede, men uten linjer/rynker. På den måten ser det faktisk helt naturlig ut. Men jeg ber ikke om botox-bryntløft - det får en til å se konstant overrasket ut og det er ikke pent. 

Anonymkode: 06851...893

AnonymBruker
Skrevet

Post bilde? :)
For dype rynker må det kanskje noe drastisk til. Som f.eks botox/restylane e.l.
For smale linjer kan det hjelpe med fruktsyrer eller mye fukt.
Eller så er de kanskje ikke så ille som du tror?
Legg ved et bilde så kan vi bedømme!

Jeg begynte å få linjer rundt øynene når jeg var 26. Har tynn hud og smiler mye med øynene. De har ikke blitt "værre" med alderen.

Anonymkode: 7dab8...4ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...