AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Hvordan oppnå denne blondfargen? Hjemme farging? Anonymkode: 464c8...54f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Det spørs hva slags hårfarge du har. Om du har mørkt hår, så må det flere blekinger til om du ikke vil ha orange hår. Anbefaler absolutt ikke hjemmefarging eller hjemmebleking om du vil få blondt hår. Det blir veldig sjeldent fint og skader håret veldig. Anonymkode: d50fc...707
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Jeg har naturlig mørk blond/lys brun hårfarge, og bleiker det hjemme ca annenhver måned. Bruker en standard blond farge, nr. 10 +. Etter det blir håret gulig blondt, og jeg bruker sølvsjampo etterpå for å få en kaldere, askeblond farge. Jeg klipper også håret selv. Går bare på youtube, og finner nyttige videoer om farging og klipping. Resultatet blir alltid fint dersom man vet hva man holder på med. Vet at mange sier "gå til frisør, du ødelegger håret ved å behandle det selv". Men min innstilling er at uansett hvor bra styling man får hos frisøren, så varer resultatet bare i en måned eller to, og som student så har jeg rett og slett ikke råd til å bruke 10.000 i året på frisør. Bruker Olaplex og Argan oljer for å pleie etter bleking. Anonymkode: 99320...3a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå