AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Del Skrevet 20. april 2019 Så typen har bestemt seg for å anlegge tre-dagers skjegg, men han har jo ikke nok hårvekst for å få det til? Han er 23 år gammel, så kanskje det er litt tidlig. Jeg føler at det er for stort mellomrom mellom hvert ansiktshår, altså dårlig tetthet om det gir mening, og det er tydelige partier der det ikke er hårvekst enda. Han har jo sagt at han skal spare i noen uker og begynte vel for en snau måned siden, for så å trimme skjegget senere, men til og med jeg ser jo at dette ikke blir som han hadde tenkt. Prøvde å finne et tilsvarende bilde på internett, og det ser ca sånn her ut bare mindre tetthet rundt haka og barten: Følte jeg ble litt flau når han hadde kamerater på besøk tidligere i uka for å se fotballkamp, og det ble påpekt at han hadde kjønnshår i ansiktet. Men jeg støtter han jo da! Det jeg lurer på er om noen av dere menn som er her kan svare på om det blir bedre hvis han bare lar det gro i enda flere uker, uten å trimme det? Eller er det sånn at han ikke er "klar" nok for å få skikkelig tetthet på skjegget? Anonymkode: a25e1...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 20. april 2019 #2 Del Skrevet 20. april 2019 Han burde nok utsette det noen år, om han i det hele tatt noen gang får nok skjeggvekst til at det ser skapelig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 20. april 2019 #3 Del Skrevet 20. april 2019 Det er ikke alle menn som har tett skjeggvekst. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Del Skrevet 20. april 2019 Menn modnes både mentalt og fysisk senere enn kvinner. Selv om kvinner er ferdig utviklet som 20 åring, så fortsetter mannekroppen å utvikle seg gjennom hele 20-årene. Det er helt normalt å ha tynn skjeggvekst når man er 23 år gammel, og det blir mest sannsynlig tjukkere etterhvert som han blir eldre. Noen menn derimot får aldri ordentlig skjeggvekst, som er genetisk. Anonymkode: d9032...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 20. april 2019 #5 Del Skrevet 20. april 2019 Be han trene markløft og knebøy, de øvelsene stimulerer produksjon av testosteron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Del Skrevet 20. april 2019 Kjøp FEG hair serum på ebay , eller castor olje Jeg lurer på om ikke minoxidil også skal hjelpe på skjeggvekst, det er hvertfall effektivt for hårvekst på hodet for menn. Google det kan tenke meg det fungerer på skjegg og , men ikke alle er anlagt for skjegg så om han ikke har hårsekker til skjegg der så er det kun transplantasjon som vil fungere , om han derimot har hårsekker til skjeggvekst så kan serumer hjelpe for tykkere og lengre vekst Anonymkode: ca125...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 20. april 2019 #7 Del Skrevet 20. april 2019 1 time siden, Vanlig fyr skrev: Be han trene markløft og knebøy, de øvelsene stimulerer produksjon av testosteron. Å pumpe jern leder til skjeggvekst? Den var ny Har du noen lenker som viser at det er noe i dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Del Skrevet 20. april 2019 Dump han. Anonymkode: facc1...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2019 #9 Del Skrevet 20. april 2019 Gi ham noen år, han er jo bare guttevalpen enda 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 20. april 2019 #10 Del Skrevet 20. april 2019 Min mann fikk ikke noe "bra" skjegg før han nærmet seg 30. Du kan ev. prøve å kjøpe skjeggolje til ham. De lover ofte "tettere vekst" (uten at jeg vet om det fungerer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. april 2019 #11 Del Skrevet 20. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så typen har bestemt seg for å anlegge tre-dagers skjegg, men han har jo ikke nok hårvekst for å få det til? Han er 23 år gammel, så kanskje det er litt tidlig. Jeg føler at det er for stort mellomrom mellom hvert ansiktshår, altså dårlig tetthet om det gir mening, og det er tydelige partier der det ikke er hårvekst enda. Han har jo sagt at han skal spare i noen uker og begynte vel for en snau måned siden, for så å trimme skjegget senere, men til og med jeg ser jo at dette ikke blir som han hadde tenkt. Prøvde å finne et tilsvarende bilde på internett, og det ser ca sånn her ut bare mindre tetthet rundt haka og barten: Følte jeg ble litt flau når han hadde kamerater på besøk tidligere i uka for å se fotballkamp, og det ble påpekt at han hadde kjønnshår i ansiktet. Men jeg støtter han jo da! Det jeg lurer på er om noen av dere menn som er her kan svare på om det blir bedre hvis han bare lar det gro i enda flere uker, uten å trimme det? Eller er det sånn at han ikke er "klar" nok for å få skikkelig tetthet på skjegget? Anonymkode: a25e1...74e Ikke alle har skikkelig skjeggvekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. april 2019 #12 Del Skrevet 20. april 2019 1 time siden, Vanlig fyr skrev: Be han trene markløft og knebøy, de øvelsene stimulerer produksjon av testosteron. Hæ? Har du linker som underbygger påstanden din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 21. april 2019 #13 Del Skrevet 21. april 2019 11 hours ago, Fru Uperfekt said: Hæ? Har du linker som underbygger påstanden din? https://www.livestrong.com/article/457147-hormonal-effects-of-heavy-deadlifting/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. april 2019 #14 Del Skrevet 21. april 2019 1 time siden, Vanlig fyr skrev: https://www.livestrong.com/article/457147-hormonal-effects-of-heavy-deadlifting/ Fant ikke linkene til forskningen på den siden Min mann hadde 8 pack i mange år, har roet seg ned til en 6 pack nå, men skjeggvekst = nopes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 21. april 2019 #15 Del Skrevet 21. april 2019 1 time siden, Vanlig fyr skrev: https://www.livestrong.com/article/457147-hormonal-effects-of-heavy-deadlifting/ Og der har vi beviset for at markløft leder til heftig skjeggvekst, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. april 2019 #16 Del Skrevet 21. april 2019 1 time siden, Hedersbrukeren skrev: Og der har vi beviset for at markløft leder til heftig skjeggvekst, ja Enten tar jeg ikke spøken din, eller fant du noen forsknings linker der? (Jupp jeg er dårlig på humor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #17 Del Skrevet 21. april 2019 Fikk ikke helskjegg selv før jeg var ca 30. Anonymkode: 35dad...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 21. april 2019 #18 Del Skrevet 21. april 2019 2 hours ago, Hedersbrukeren said: Og der har vi beviset for at markløft leder til heftig skjeggvekst, ja Det har vært kjent at enkelte øvelser kan øke testosteronnivå Testosteron kan ha innvikrtmning på skjeggvekst Har selv erfart at markløft gir meg tettere skjegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 21. april 2019 #19 Del Skrevet 21. april 2019 2 hours ago, Fru Uperfekt said: Fant ikke linkene til forskningen på den siden Min mann hadde 8 pack i mange år, har roet seg ned til en 6 pack nå, men skjeggvekst = nopes De ligger under "references and resources". 8 eller 6 pack har ingen ting med skjegg å gjøre, men magefett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 21. april 2019 #20 Del Skrevet 21. april 2019 (endret) Anbefaler ham å bare holde det velstelt i et år eller to til. Endret 21. april 2019 av Katten.2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå