Gå til innhold

Nybegynner med skjørt - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårens og sommerens prosjekt er å lære meg å bruke skjørt. Syns det kan være så fint på andre, men for meg er det kanskje det skumleste og vanskeligste plagget. 

Jeg er 167 og har ikke lange bein. Jeg har digre legger som ikke bidrar positivt på lengden i noen forstand  :D. Er smal i livet.

Hvilken lengde burde jeg gå for? Finnes det "nybegynnerskjørt"? 

Og hva i all verden med sko?? Dette blir dyrt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du ville kledd skjørt som er høye og smale i livet, og som strutter litt ut. Lengde rett over kneet. Tøysko eller sandaler er fint til. Jeg går også med Dr martens til alt, inkludert skjørt, men kanskje ikke på sommeren. 

Skrevet

Hvis du har kraftige legger så unngå skjørt som når til midt på leggene. Knelengde er fint, ev til anklene.

Om du kler best skjørt som er høye i livet eller ikke kommer an på fasongen din. Jeg f.eks kler best skjørt som går til rett under navlen eller som ligger på hoftene pga hoftene mine sitter lavt (kan ikke bruke highwaist bukser heller pga de blir sittende så høyt oppe) 

Jeg bruker mye skjørt og kjoler, sommer som vinter. Skotøy varierer jeg alt i fra sneakers, birkenstock, cheelsaboots (har to varianter fra Dr Martens, et par med for og et uten) og vanlige skinnboots 

Skrevet

Takk for innspill. Ser ut til at midt på leggen i alle fall skal utgå! 😛 Jeg tror jeg har klart å bestille et som er helt feil, men kan jo returnere det eller selge det :) . 

AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2019 den 11.11, Spøkelse skrev:

Takk for innspill. Ser ut til at midt på leggen i alle fall skal utgå! 😛 Jeg tror jeg har klart å bestille et som er helt feil, men kan jo returnere det eller selge det :) . 

Kanskje du kan legge det opp? Eller bare brette opp i linningen? 

Bruk belte i livet for å markere hvor smal du er. 

Anonymkode: 7ba1a...80f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...