Gå til innhold

Bryllups perm

Anbefalte innlegg

Gjest nina guttormsen
Skrevet

Hei å hå.

Skal gifte meg 7 sep.

Så kom jeg på at jeg hadde glemmt å lage forsiden til meny og sanger.

Er det noen som har noen smarte tips Hvor jeg kan finne bilder jeg kan bruke til forsiden. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å bruke et bilde av dere selv?

Skrevet

Hei!

Vi bruker et bilde av oss selv som svigermor tok av oss for 12 år siden. Vi var veldig unge og forelsket... :D Over bildet skriver vi velkommen til ..... og ...... bryllup den 14. september 2002. Bruker litt fin font og pynter på med ramme rundt. Enkelt og greit!

Du kan om du ikke ønsker dette søke etter clipart, og finne mange ulike bilder/ logoer til å bruke som har med bryllup å gjøre. Bare lagre dem ned på din maskin og klipp og lim dem over på framsida med sanger. Vi vurderte også en stund å bestille trykking, men fant ut at det var en litt unødvendig utgift...

Lykke til!

Klem fra Vekten

Skrevet

Vi brukte bilde av oss selv, men laget noen litt stilige effekter på det i Photoshop, slik at det ble seende slik ut:

http://home.no/augustbrud02/sangforside/fr...t_kullstift.gif

Vi brukte så en overskrift med litt effekter som var laget i Photoshop hvor det stod

xxx og xxx

bryllup

(bildet)

10.august 2002

Dette bildet og den skrifttypen brukte vi også på alt i forbindelse med bryllupet og det var enkelt, men stilig.

Forøvrig printet vi ut alle sanger og forsider på jobben.

Meny hadde vi ikke, da toastmasteren opplyste om alle rettene muntlig.

Skrevet

Artig bilde Augustbrud02 - er det fra det ordentlige frieriet?? Likner litt på vårt - bare at jeg får en calla av min kjære. :)

Illustrasjonen vår brukte vi overalt på forside av sanghefte (nederst i høyre hjørne - ble for stort ellers), bordkort, takkekort osv. Hvis man finner på noe sånt, eller et fint bilde e.l, går det fort å lage en fin forside. :)

Slik så vår illustrasjon ut:

> Link fjernet

Her kan du finne bryllupsbilder o.l. (søk på wedding):

> http://dgl.microsoft.com/

Skrevet
Artig bilde Augustbrud02 - er det fra det ordentlige frieriet?? Likner litt på vårt - bare at jeg får en calla av min kjære. :)

Bildet er tatt ca 30 minutter etter det ordentlige frieriet og er en god rekonstruksjon. Frieriet foregikk nemlig på badet til mine svigerforeldre i all hemmelighet, men vi måtte jo selvsagt få tatt noen bilder av oss i ettertid! Utrolig koselig å ha iallfall, selvom det ikke var helt på ekte på bildet!

Bildet av dere er forresten også flott og ikke minst stilfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...