AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Okei. Så jeg og noen av kollegaene mine har begynt å trene på samme treningsstudio i byen. Vi har siden januar trent hver hverdag sammen, minus et fåtall ganger hvor vi har hatt fri etc. Mine kollegaer er i godt etablerte samboerskap, ene har også barn. Jeg derimot er singel og litt ny i byen, flyttet fra utsiden til innsiden. Det er en kar på senteret som jeg har fått øynene på, og vi har små pratet litt. Han er høy, godt trent, kjekk og alltid velstelt og pent kledd etter å ha dusjet og gjort seg klar for jobb. Da jeg fortalte kollegaene mine at vi hadde små pratet litt og jeg var litt interessert i ham, så ga de meg litt rare blikk. Hun ene sa «Du må bare glemme ham, en som han der er ikke singel», og den andre kollegaen la til «I tillegg føler jeg slike menn er langt forbi oss, de kan få hvem som helst, og en som tar så godt vare på seg vil heller ha en høy, slank, blond og blåøyd dame, eller en som Miranda Kerr. Du er litt mer gjennomsnittet, noe han ikke interesserer seg for». Alle kollegaene sa seg enig i siste kommentaren og nikket og bare bekreftet ovenfor meg at det å ta «praten enda et steg videre», ville vært idiotisk og jeg mest trolig ville bli skuffet. Hva tenker dere egentlig om dette? Jeg lar meg sjeldent bli påvirket av andres kommentarer, da jeg alltid måler min egen verdi i egne øyne...men skal ikke lyve å si at jeg ble lei meg og noe usikker. Anonymkode: acbb2...2e8
Gjest Yng Plyng Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Hva i alle dager? Jeg tror jeg hadde sagt noe om knekte sosiale antenner og trent alene etter dette.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Det er da ikke kollegaene dine som bestemmer hva fyren tenker og føler, det er han selv. Men fy søren for noen uspiselige folk du har på arbeidsplassen. Fortsatt å ta kontakt med han hvis du er interessert, og prøv å bli bedre kjent med han hvis det er det du vil. Så tar du det derifra. Til jul så tar du han med på julebordet og smiler litt ekstra til de som slengte fra seg disse kommentarene. Anonymkode: fc66c...c2b 24
Jadzia Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 De er sjalu og misunnelige fordi du har fått litt kontakt med en de sikkert kunne tenkt seg selv. 15
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Herlighet, hva er det som feiler folk som får seg til å si sånt 😅 Eier ikke folk sperrer og antenner? Hva fanden vet de om hva slags preferanser denne fyren har? Anonymkode: be98a...6b1 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Okei. Så jeg og noen av kollegaene mine har begynt å trene på samme treningsstudio i byen. Vi har siden januar trent hver hverdag sammen, minus et fåtall ganger hvor vi har hatt fri etc. Mine kollegaer er i godt etablerte samboerskap, ene har også barn. Jeg derimot er singel og litt ny i byen, flyttet fra utsiden til innsiden. Det er en kar på senteret som jeg har fått øynene på, og vi har små pratet litt. Han er høy, godt trent, kjekk og alltid velstelt og pent kledd etter å ha dusjet og gjort seg klar for jobb. Da jeg fortalte kollegaene mine at vi hadde små pratet litt og jeg var litt interessert i ham, så ga de meg litt rare blikk. Hun ene sa «Du må bare glemme ham, en som han der er ikke singel», og den andre kollegaen la til «I tillegg føler jeg slike menn er langt forbi oss, de kan få hvem som helst, og en som tar så godt vare på seg vil heller ha en høy, slank, blond og blåøyd dame, eller en som Miranda Kerr. Du er litt mer gjennomsnittet, noe han ikke interesserer seg for». Alle kollegaene sa seg enig i siste kommentaren og nikket og bare bekreftet ovenfor meg at det å ta «praten enda et steg videre», ville vært idiotisk og jeg mest trolig ville bli skuffet. Hva tenker dere egentlig om dette? Jeg lar meg sjeldent bli påvirket av andres kommentarer, da jeg alltid måler min egen verdi i egne øyne...men skal ikke lyve å si at jeg ble lei meg og noe usikker. Anonymkode: acbb2...2e8 Blåøyd? Jeg tror faktisk ikke på at noen ordlegger seg slik. Anonymkode: b508b...583
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 Miranda Kerr er da ikke noe spesielt, Er nok av kvinner som er vakrer enn henne. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 Teiteste jeg har hørt... Kjør på! Anonymkode: 3e878...a80 2
kinea Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 Hvordan kan de vite alt det om han? Fordi han er kjekk? Sier som ab over her: Kjør på! 😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blåøyd? Jeg tror faktisk ikke på at noen ordlegger seg slik. Anonymkode: b508b...583 Vel, jeg har brune øyne, brun hud og sort hår. Jeg er ikke norsk engang, og under gjennomsnittet høy. Det eneste jeg har er en «slank» kropp av alt hun nevnte. Kanskje blåøyd og blondt hår ble nevnt fordi jeg ikke har noen av delene og ikke er i nærheten av det en gang? Jeg vet ikke. Anonymkode: acbb2...2e8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 Først måtte jeg google Miranda Kerr. Joda, pen nok hun, men australsk modell? Fyren på ditt lokale treningssenter har vel neppe sjans på henne. Og du som faktisk da har pratet med ham har vel større sjans på ham enn en fra andre siden av jorden. Gi nå i hvert fall bengen i hva kollegene mener, hva har de med denne saken å gjøre? Hvorfor i det hele tatt fortelle dem hvem du liker? Kunne forstått det hvis de var gode venner av deg, men det er åpenbart ikke tilfelle her. Anonymkode: 0379b...146 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #12 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Først måtte jeg google Miranda Kerr. Joda, pen nok hun, men australsk modell? Fyren på ditt lokale treningssenter har vel neppe sjans på henne. Og du som faktisk da har pratet med ham har vel større sjans på ham enn en fra andre siden av jorden. Gi nå i hvert fall bengen i hva kollegene mener, hva har de med denne saken å gjøre? Hvorfor i det hele tatt fortelle dem hvem du liker? Kunne forstått det hvis de var gode venner av deg, men det er åpenbart ikke tilfelle her. Anonymkode: 0379b...146 Fordi vi trener sammen og denne mannen er «alle» kjent med. Hadde jeg vist på forhånd at svarene skulle bli som de ble, så hadde jeg jo så klart spart meg for den praten med de. Var jo mer sårende for meg enn de Anonymkode: acbb2...2e8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #13 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi vi trener sammen og denne mannen er «alle» kjent med. Hadde jeg vist på forhånd at svarene skulle bli som de ble, så hadde jeg jo så klart spart meg for den praten med de. Var jo mer sårende for meg enn de Anonymkode: acbb2...2e8 Ikke noe å gjøre med nå at at du har fortalt det, du får bare fortsette å prate hyggelig med ham og se hva som skjer. Kanskje du bør fortelle ham at kollegene dine mener du er langt under hans liga, og se hvordan han responderer? 😛 Anonymkode: 0379b...146
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #14 Skrevet 20. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å gjøre med nå at at du har fortalt det, du får bare fortsette å prate hyggelig med ham og se hva som skjer. Kanskje du bør fortelle ham at kollegene dine mener du er langt under hans liga, og se hvordan han responderer? 😛 Anonymkode: 0379b...146 Ja, kanskje det? Jeg vet at han trener imorgen i hvert fall. Anonymkode: acbb2...2e8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #15 Skrevet 20. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har brune øyne, brun hud og sort hår. Jeg er ikke norsk engang, og under gjennomsnittet høy. Det eneste jeg har er en «slank» kropp av alt hun nevnte. Kanskje blåøyd og blondt hår ble nevnt fordi jeg ikke har noen av delene og ikke er i nærheten av det en gang? Jeg vet ikke. Anonymkode: acbb2...2e8 Dette gjorde jo saken enda verre. For noen idioter, de er jo direkte slemme. Kutt dem ut hvis du kan. Anonymkode: 083f4...d09 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #16 Skrevet 21. april 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Vel, jeg har brune øyne, brun hud og sort hår. Jeg er ikke norsk engang, og under gjennomsnittet høy. Det eneste jeg har er en «slank» kropp av alt hun nevnte. Kanskje blåøyd og blondt hår ble nevnt fordi jeg ikke har noen av delene og ikke er i nærheten av det en gang? Jeg vet ikke. Anonymkode: acbb2...2e8 Det er ingen som sier at tiltrekkende menn vil ha en blåøyd dame eller en som Miranda Kerr, sorry, ingen ordlegger seg sånn. Det jeg sier er at jeg tror ikke på innlegget ditt. Anonymkode: b508b...583 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #17 Skrevet 21. april 2019 Jeg ville aldri sagt noe til kollegaer, hvis det var noen jeg likte. Ikke til noen faktisk. Andre kan heller få komme og spørre, hvis det evt. har blitt noe senere. Det de sier om at du ikke har sjans, sier de fordi de selv ikke tror de ville hatt sjans. Hva som foregår i hodet hans, kan jo ikke de bestemme. Anonymkode: afc3e...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #18 Skrevet 21. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har brune øyne, brun hud og sort hår. Jeg er ikke norsk engang, og under gjennomsnittet høy. Det eneste jeg har er en «slank» kropp av alt hun nevnte. Kanskje blåøyd og blondt hår ble nevnt fordi jeg ikke har noen av delene og ikke er i nærheten av det en gang? Jeg vet ikke. Anonymkode: acbb2...2e8 Blåøyd og blod er bare en annen måte å være pen på. Jeg synes mørk hud, brune øyne og svart hår er like vakkert. Det er en annen måte å være pen på. Anonymkode: afc3e...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #19 Skrevet 21. april 2019 Tenker de ble dritsjalu! Anonymkode: 1fe21...89a 1
Gjest Monsieur Beau Skrevet 21. april 2019 #20 Skrevet 21. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei. Så jeg og noen av kollegaene mine har begynt å trene på samme treningsstudio i byen. Vi har siden januar trent hver hverdag sammen, minus et fåtall ganger hvor vi har hatt fri etc. Mine kollegaer er i godt etablerte samboerskap, ene har også barn. Jeg derimot er singel og litt ny i byen, flyttet fra utsiden til innsiden. Det er en kar på senteret som jeg har fått øynene på, og vi har små pratet litt. Han er høy, godt trent, kjekk og alltid velstelt og pent kledd etter å ha dusjet og gjort seg klar for jobb. Da jeg fortalte kollegaene mine at vi hadde små pratet litt og jeg var litt interessert i ham, så ga de meg litt rare blikk. Hun ene sa «Du må bare glemme ham, en som han der er ikke singel», og den andre kollegaen la til «I tillegg føler jeg slike menn er langt forbi oss, de kan få hvem som helst, og en som tar så godt vare på seg vil heller ha en høy, slank, blond og blåøyd dame, eller en som Miranda Kerr. Du er litt mer gjennomsnittet, noe han ikke interesserer seg for». Alle kollegaene sa seg enig i siste kommentaren og nikket og bare bekreftet ovenfor meg at det å ta «praten enda et steg videre», ville vært idiotisk og jeg mest trolig ville bli skuffet. Hva tenker dere egentlig om dette? Jeg lar meg sjeldent bli påvirket av andres kommentarer, da jeg alltid måler min egen verdi i egne øyne...men skal ikke lyve å si at jeg ble lei meg og noe usikker. Anonymkode: acbb2...2e8 Hvem er Miranda Kerr????? 🤣🤣🤣🤣🤣 (Tenker i utgangspunktet at det er 100% umulig for dine kollegaer å vite hva mannen det er snakk om tiltrekkes av. For alt vi vet så kan han være homo. Hater når noen påstår å kunne lese andre menneskers tanker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå