AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Jeg har en bror på 19 år, selv er 5 år eldre. Jeg vil si at vi egentlig har et godt forhold, men vi snakker sjeldent sammen og vi finner heller aldri på ting sammen. Han er alltid på rommet sitt, kan en sjelden gang sette seg i stuen for å snakke (men da som oftest bare maks 5 min) ellers bruker vi å spise middag sammen de gangene jeg er hjemme på besøk (han bor fortsatt hos foreldrene våre). Jeg prøver å benytte middagen til å starte en samtale, spør han om hvordan det går på jobb, fortelle om ting jeg har gjort og opplevd osv, men han går alltid med en gang han er ferdig med å spise. Jeg skulle ønske at vi hadde bedre kontakt og et nærere forhold, at vi kunne snakke om forskjellige tema og ting som skjer i livet og at vi kunne funnet på ting sammen. Men vi har veldige forskjellige interesser og uansett hva jeg foreslår så takker han pent nei. Jeg er veldig glad i å gjøre noe aktivt, som å gå i fjellet, drive med klatring og svømme. Dette er han ikke interessert i å være en del av i det hele tatt, jeg har prøvd flere ganger og har fått så mange "nei" at jeg har sluttet å spørre. Han har vel ikke vært på en eneste fjelltur siden han var 10 år 😂Jeg har også prøvd å foreslå ting jeg tenker at han kunne hatt interesse av, men heller ikke dette ønsker han å være med på. Han er egentlig mest interessert i å spille, og av og til ser han en film eller serie også. Jeg har prøvd å foreslå utallige filmer vi kan se sammen, men enten er det en film han ikke vil se eller så har han allerede sett den. Er det på tide å gi opp? Er det eventuelt noe annet jeg kan si, foreslå eller gjøre? Anonymkode: 0344b...b39
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Hva spiller han? Foreslår at du gamer sammen med ham. Da ender du opp med å få snakket med pg bli kjent med ham mens dere spiller. Da vil du også kunne holde kontakten når du ikke er hjemme på besøk. Anonymkode: 967b0...90d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Hør om dere kan spille sammen? Eller om han kan foreslå en film dere kan se sammen. Selv har jeg en bror som ikke snakker spesielt mye, men jeg prater likevel. Ikke sender han meldinger heller, så jeg tar meg av meldingene også😂 han vil heldigvis se filmer sammen med meg, så da får vi vært litt sammen. Og han får bare holde ut med masingen min. Han er mitt eneste søsken. Anonymkode: 216fe...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå