AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Bestemoren til barna kom med påskeegg til barna igår. De er under skolealder, og tror jo da på påskeharen. Vi har tradisjon med påskeegg-jakt på morgenen påskeaften, og påskeharen legger kart i postkassen. Jeg sendte henne bilder fra jakten, uten noen respons. Bilder på sosiale medier uten respons eller likes. Jeg sendte henne etter ca. 6 timer en melding å sa at jeg ikke håper hun ble lei seg fordi vi ga barna eget egg, men at de har en tradisjon med påskeharen og det å lete etter egg. Jeg skrev at hun gjerne måtte lage jakt med sine ett neste år om hun ønsker at barna bare skulle få egg av henne , og at hennes egg ble hoved-eggene. Uff , så slitsom situasjon . Anonymkode: deaff...47b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Huff nei, dette kan ikke være lett, gitt. Anonymkode: 55755...07c 22
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Mannen sier jeg har dritt meg komplett ut med å unnskylde meg for at vi har tradisjoner. Anonymkode: deaff...47b 24
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Ja det der hørtes ikke bra ut du. Kjære vene... hvorfor unnskylder du tradisjoner? Her er det du som lager en stor sak ut av dette. Anonymkode: 8bb87...569 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 Populært innlegg #6 Skrevet 20. april 2019 Hahaha - why oh why følte du at du måtte sende de meldingene? Kleint og cringe deluxe 😂🤣 Anonymkode: 5797b...6f5 51
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 Egentlig synes jeg besteforeldre kan høre på forhånd om foreldrene har planlagt å ordne med et egg, før de selv kjøper inn og styrer. . Mange foreldre ordner jo dette selv. Her hadde jeg allerede ordnet og gitt egg til fireåringen. Så kommer svigermor med et stappet egg og i tillegg har min mor kjøpt inn alskens påskegodterier til poden (min mor hadde attpåtil fått beskjed om at vi ordnet med godis og at hun ikke trengte kjøpe inn noe). Koselig at besteforeldre vil ordne, da kunne vi ha droppet det selv bare. Men nå sitter eldstemann som kongen på haugen med sikker 2 kg godteri som vi jo blir nødt til å porsjonere ut til hans store fortvilelse 😅 er på ingen måte sukkernazi, men synes jo et egg med godteri holder, ihvertfall til en fireåring. Anonymkode: 02dea...bc9 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, Sirah skrev: Hva er egentlig problemet her? Lurer jeg også på.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 Enig med mannen! Du gir da dine egne barn hva pokker du vil... Ser overhodet ikke et problem her, annet enn det du lager... Anonymkode: 3cb1b...619 14
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 Jeg tror nok helle bestemor har vært ute i finværet gir blanke i hvem sine påskeegg som går hvor Anonymkode: a6192...a28 22
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Egentlig synes jeg besteforeldre kan høre på forhånd om foreldrene har planlagt å ordne med et egg, før de selv kjøper inn og styrer. . Mange foreldre ordner jo dette selv. Her hadde jeg allerede ordnet og gitt egg til fireåringen. Så kommer svigermor med et stappet egg og i tillegg har min mor kjøpt inn alskens påskegodterier til poden (min mor hadde attpåtil fått beskjed om at vi ordnet med godis og at hun ikke trengte kjøpe inn noe). Koselig at besteforeldre vil ordne, da kunne vi ha droppet det selv bare. Men nå sitter eldstemann som kongen på haugen med sikker 2 kg godteri som vi jo blir nødt til å porsjonere ut til hans store fortvilelse 😅 er på ingen måte sukkernazi, men synes jo et egg med godteri holder, ihvertfall til en fireåring. Anonymkode: 02dea...bc9 Hun kom med to til eldste, så han har nå tre egg. Er koselig, men når de tror på haren, så må hun også nesten legge inn en jakt om hennes egg skal være hoved-egg. Anonymkode: deaff...47b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #12 Skrevet 20. april 2019 Da sier dere at bestemor fikk egg fra påskeharen og måtte levere de selv. Så enkelt og greit. Anonymkode: f6c90...d3d 11
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #13 Skrevet 20. april 2019 Quote Jeg sendte henne bilder fra jakten, uten noen respons. Bilder på sosiale medier uten respons eller likes. Jeg sendte henne etter ca. 6 timer en melding å sa at jeg ikke håper hun ble lei seg fordi vi ga barna eget egg, men at de har en tradisjon med påskeharen og det å lete etter egg. Jeg skrev at hun gjerne måtte lage jakt med sine ett neste år om hun ønsker at barna bare skulle få egg av henne , og at hennes egg ble hoved-eggene. Det jeg har fremhevet i tykk skrift, burde vært det siste du sendte til henne. Men sånn ble det ikke. Mannen har rett, du har rota det til. Pinlig stillhet, og ro i godt over en ukes tid er det eneste som kan lege disse sårene. Anonymkode: 23e76...795 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #14 Skrevet 20. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da sier dere at bestemor fikk egg fra påskeharen og måtte levere de selv. Så enkelt og greit. Anonymkode: f6c90...d3d Nei det gjør vi ikke. Vi har tradisjon med jakt på morgenen, og ønsker følge deg med våre barn. Om hun vil ha jakt hos deg er det helt greit, da dropper vi egg . Med mindre må jo hun godta at vi også gir egg. Anonymkode: deaff...47b
ErGlad Skrevet 20. april 2019 #16 Skrevet 20. april 2019 Dette er et typisk eksempel på "First Worlds Problem". 24
Guppy88 Skrevet 20. april 2019 #17 Skrevet 20. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kom med to til eldste, så han har nå tre egg. Er koselig, men når de tror på haren, så må hun også nesten legge inn en jakt om hennes egg skal være hoved-egg. Anonymkode: deaff...47b Hvorfor gir hun ulikt antall egg til barna? Og hvis dere vil at hun skal lage skattekart, kan hun ikke bare få beskjed om det? Evt kan alle eggene være skatten? Det er ganske normalt at besteforeldre ordner med påskeegg, så hvis dere ville unngå at hun kom og ga barna egg uten at de er "lagt av påskeharen", burde dere hvisket det i øret hennes før påske. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #18 Skrevet 20. april 2019 4 minutter siden, Guppy88 skrev: Hvorfor gir hun ulikt antall egg til barna? Og hvis dere vil at hun skal lage skattekart, kan hun ikke bare få beskjed om det? Evt kan alle eggene være skatten? Det er ganske normalt at besteforeldre ordner med påskeegg, så hvis dere ville unngå at hun kom og ga barna egg uten at de er "lagt av påskeharen", burde dere hvisket det i øret hennes før påske. Vi vil ikke sette noen restriksjoner. Naturlig at hun ønsker at de er fra henne. Anonymkode: deaff...47b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #19 Skrevet 20. april 2019 5 minutter siden, Sosialt skrev: Dette er et typisk eksempel på "First Worlds Problem". Hva mener du ? Vi har vært i familie over 10 år. Anonymkode: deaff...47b
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. april 2019 #20 Skrevet 20. april 2019 Påske er som jul. Alle har lov å gi så mange presanger og påskeegg en ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå