AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Vi starter nå med prøving, jeg er innstilt på at det tar litt tid.. tenkte å kjøpe inn billige tester, hvor kjøper dere fra ? Anonymkode: 3815f...460
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Jeg bestilte faktisk fra ebay. Betalte nesten ikke noe for de, og de fungerte. Ble gravid etter et par måneder med prøving og ebaytesten viste positivt noen dager etter forventet mens, og negativt de månedene jeg ikke hadde blitt gravid (var utålmodig og testet tidlig). Dobbeltsjekket med "vanlig" graviditetstest kjøpt på apotek etterpå og den viste det samme som ebay sin. Om du ikke ønsker å kjøpe fra ebay ville jeg vurdert make sure sine tester eller de fra butikkjeden normal. De er alle billige. Anonymkode: 40c38...fde 3
ididi Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Jeg brukte babyplan sine tidlig strimler bestilt fra billigetester.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 EBay, funket fjell! Anonymkode: ecec6...e82
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 Test Helsen AS Rask levering, og billige tester. De har også en tidligtest fra Abblo, som jeg tror er den tidligste på markedet. Anonymkode: c0b82...ce3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå