Gjest Knute Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Nå har jeg tilbrakt timesvis på nettet og ikke funnet noe om dette temaet. Saken er den at min kjæreste det siste halve året ikke får orgasme sammen med meg. Jeg har ønsket å nedtone temaet noe og ikke skape en slags prestasjonsangst for henne. Imidlertid har etterhvert min selvtillit fått noen brister-bl.a. har dette gitt seg utslag i potensproblemer. Det virker som hun er ærlig når hun sier at hun aldri har hatt det så bra før, men ellers er hun veldig utydelig med konkrete tilbakemeldinger. Det som gjør min usikkerhet ekstra stor er uttalelser hun kom med første natten vi var sammen (dette var etter en gradvis tilnærming over tid) Hun fortalte om noen ONS der hun hadde besvimt som følge av orgasme og at selve seksualiteten i disse episodene var visket ut i hennes hukommelse. Hun antar bare at det var snakk om vanlige samleier. Jeg er ikke engang sikker på om hun mener vanlig besvimelse eller om hun bare "var borte en stund" fra vanlig bevissthet. Er det noen her som har opplevd eller hørt om lignende episoder? Jeg vet at kjæresten min egentlig ville formidle en angst for denne tilstanden og ikke beskrive fantastiske seksuelle episoder. Alikevel, når tungsinnet melder seg, klarer jeg ikke å se annet enn min egen utilstrekkelighet! Jeg har begynt å tvile på alt som jeg trodde var bra med meg. Bl.a. har jeg målt penisen for første gang, men fant ingen trøst i at den var godt over gjennomsnittet. Så har jeg prøvd å minnes alle gode tilbakemeldinger fra min ex, men liten trøst. Det er nå-i forholdet-selvtilliten skal baseres på. Jeg har lurt på hvordan jeg ellers "steller med henne" og gir trygge rammer. Finner ikke noe svar, og får heller ingen tilbakemeldinger fra henne, om det er noe jeg kan gjøre bedre. Kanskje en trøst hvis noen forstår meg!!
Laina Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Syns jeg kan kjenne meg litt igjen i det du skriver... Jeg tør ikke få orgasme fordi jeg er redd for å besvime. Det har ingenting med partnerens ferdigheter å gjøre, men en psykisk sperre. For meg blir rett og slett orgasmen så heftig at jeg er redd for å svime av. Tror redselen bunner litt i at man totalt miswter kontrollen over kroppen. Når ikke bevisstheten vil være med en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Som mann har jeg stor forståelse for din situasjon. Jeg har også vært sammen med en dame som aldri fikk orgasme på noen måte sammen med meg. Heldigvis var hun veldig flink til å gi meg tilbakemeldinger om at jeg var god så jeg fikk aldri noen problemer. Tror nok situasjonen hadde vært anderledes hvis jeg visste at hun fikk med andre Sånn besvimelse har jeg forresten ikke hørt om.
Trampe Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Det har skjedd en gang at jeg svimte av under orgasme. Eksen min ble veldig redd, jeg ble bare slapp helt plutselig - uten at han fikk noe forvarsel. Det han gjorde var å bruke hendene på meg - både på klitoris og på g-punkt. Jeg vet fremdeles ikke den dag i dag hva som egentlig skjedde, men jeg har lest om at det går an å fremkalle veldig sterke orgasmer på den måten - såkalte kombinertorgasmer eller no sånt. Jeg var vel borte i et par minutter før jeg kom til meg selv igjen. En blandet opplevelse... Jeg vil ikke oppleve det igjen, og husker ingenting. Det hindrer meg ikke i å slippe meg selv løs når jeg har sex med samboeren min. Jeg vil ikke la en engangshendelse legge demper på sexlivet mitt resten av livet! Jeg forstår deg godt jeg. Det kan være at hun er redd for å oppleve det igjen. Spør henne rett ut, om du tør det. Det er nok det beste. Jeg tror ikke problemet har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Du høres ut som en mann som tar jenta si på alvor og bare vil hennes beste. Kanskje hun ikke ser det at hun ikke får orgasme som et problem? Det er ofte slik at det at kvinner ikke får orgasme ses som et problem av menn, men ikke av kvinnen selv... Kan du gi henne orgasme på andre måter, for eksempel ved oralsex?
Gjest Knute Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Takker både til mann (gjest) og Julibrud som forstår min situasjon. Ja, jeg har begynt alvorlig å slite med usikkerhet mht. egne evner. Ikke så mye pga. manglende orgasme-dette ville jeg nok isolert sett taklet fint. Grunnen er nok mer mangelen på konkrete positive tilbakemeldinger, mens jeg har gitt henne i bøtter og spann. Hun vet hvor stor pris jeg setter på henne. Ja, hun er helt fantastisk-sensuell, lidenskaplig og sexy med den beste skjede og munn jeg har opplevd. Mine problemer blir mangedoblet når jeg ikke klarer å komme fri fra tanken om at hun har fått orgasme med andre Du spør, Julibrud, om jeg gir henne oralsex. Ja, masse-og hun nyter det (og jeg også). Jeg klarer bare ikke å forstå hva hun egentlig opplever. Ut i fra tidligere erfaringer kan det virke som hun har en rekke med mindre orgasmer! Hadde jeg bare fått høre med ord hvor stor pris hun setter på "behandlingen" evnt. om noe kunne gjøres bedre. Hvis en tunge kunne få potensproblemer, så ville vel min også fått det etterhvert! Det går etterhver opp for meg hvor mye seksuelle tilbakemeldinger kan ha å si. Og da spesielt når man virkelig elsker partneren sin. For meg er det ikke en gang en trøst at hun daglig sier hvor mye hun elsker meg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå