AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Del Skrevet 20. april 2019 Hei! Har prøvd å google, og funnet ut at det ikke er så farlig med smør som er gått ut på dato, men at det kan herske. Jeg har en flaske med flytende vita hjertego i kjøleskapet som gikk ut 18.02, slik at den nå er to måneder på overtid. Jeg bruker veldig lite smør/margarin, så å kjøpe ny er litt tullete, da denne også kommer til å gå ut på dato. Jeg har prøvd å lukte, se og såvidt smake, men er litt usikker på hva det egentlig skal smake. Den smakte egentlig ingenting. Bør jeg kjøpe en ny pakke/flaske smør? Anonymkode: f7084...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Del Skrevet 20. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har prøvd å google, og funnet ut at det ikke er så farlig med smør som er gått ut på dato, men at det kan herske. Jeg har en flaske med flytende vita hjertego i kjøleskapet som gikk ut 18.02, slik at den nå er to måneder på overtid. Jeg bruker veldig lite smør/margarin, så å kjøpe ny er litt tullete, da denne også kommer til å gå ut på dato. Jeg har prøvd å lukte, se og såvidt smake, men er litt usikker på hva det egentlig skal smake. Den smakte egentlig ingenting. Bør jeg kjøpe en ny pakke/flaske smør? Anonymkode: f7084...def Det går nok bra, du smaker raskt om det er harskt. Anonymkode: 1adb1...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Del Skrevet 20. april 2019 Du kjenner om smør er harskt 😛 Anonymkode: 4529a...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Del Skrevet 20. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har prøvd å google, og funnet ut at det ikke er så farlig med smør som er gått ut på dato, men at det kan herske. Jeg har en flaske med flytende vita hjertego i kjøleskapet som gikk ut 18.02, slik at den nå er to måneder på overtid. Jeg bruker veldig lite smør/margarin, så å kjøpe ny er litt tullete, da denne også kommer til å gå ut på dato. Jeg har prøvd å lukte, se og såvidt smake, men er litt usikker på hva det egentlig skal smake. Den smakte egentlig ingenting. Bør jeg kjøpe en ny pakke/flaske smør? Anonymkode: f7084...def Smør blir mørkere gult på toppen når det er på tide å kjøpe nytt. Vita oljen blir kornete og uklar når den er påtide å kaste. Tøm litt i et glass el og se hvordan den ser ut. Jeg har brukt gammel olje uten problemer. Anonymkode: bcb38...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå