AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Hei folkens. Er singel i slutten av tyveårene, og har aldri vært bevisst på hvilke klær jeg kjøper når jeg først er på butikken. Før har det gått mye i mørke hettegensere og ytterjakker fra sportsbutikker, og bukser og skjorter fra dressmann. Nå føler jeg veldig at jeg kan ta meg råd til å kjøpe noen skikkelig antrekk i tillegg til at jeg har veldig lyst til å forbedre klesstilen min, men trenger noen inspirasjonsbilder eller forslag på hva kvinner syns er pent. Jeg er åpent for det meste og alle forslag blir mottatt med et stort takk. Håper på svar. 👍 Anonymkode: d61de...dc9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Kan legge til at jeg har en høyde som er like under gjennomsnittet, og er normal vektig. Anonymkode: d61de...dc9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Det er litt vanskelig å vite uten å ha sett deg. Bor du i by? Går kanskje an å få en konsultasjon av en personlig stylist. Anonymkode: a5b2d...bd7
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Kommer jo an på hva stil du er.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Alt som ikke er utslitt, hullete og utvasket, men som er rent er pent. Anonymkode: 80bfb...d44
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Du må nesten finne en stil som du selv liker. Forskjellig stil tiltrekker forskjellige mennesker og passer i forskjellige bransjer. Stilen du har bør reflektere hvordan du er som person. Vil du tiltrekke deg vestkant basic bitches? Friluftsfolk? Treningsglade? Kunstneriske? Reiseglade? Folk som liker komfort? Folk som liker merker og dyre klær? Anonymkode: 16d57...86f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 Jeg er veldig blandet på hva jeg liker. Noen menn er kjekke i bare en fin hettegenser (eller bare en basic, enkel hettegenser) med pene jeans (eksempelvis av merket Levis, Lee eller Diesel, ikke slimfit, det er jeg IKKE fan av) og sneakers (igjen bare basic). Mens andre er flotte med frakk og pene bukser og skjorter til hverdags. Kan poste bilde av noen forskjellige stiler jeg syns er pent. Men du må selv finne hva DU liker. Liker du det laid back, oppstaset, komfortabelt +++... Anonymkode: 929ba...80f
Astoria Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 Lyse jeans og kule t-shorter Kan kombineres med mye
Sola de Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 En " nedkledd" dress. Ikke stramme skjorte, slips, men kanskje med en t- shirt, pologenser osv under er pent. Dessuten er det ingenting i veien med klesstilen du allerede har. Hvilke klær føler du deg mest komfortabel i til vanlig? Kanskje om du er lei av dressmann, kan gå inn i en forretning som er litt høyere i prisklasse. Kanskje få klær litt bedre tilpasset deg i snitt osv. Samme når det gjelder, hva du kler på deg når du skal kle deg pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå