Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips som billig sminke og hud/hårpleieprodukter...Har lite med penger akkurat nå,så noen tips hadde hjulpet.

Mener jo ikke sånn bare billig...tar gjerne imot andre tips også,for produktet skal jo vøre bra.

Jeg har blondt litt slitt hår

Normal/uren hud

Tørr hud på kroppen

Hadde vært glad for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Flokesprayen hos Natusan er kjempebra for tørt slitt hår. En gul pumpeflaske.

Vanlig niveakrem , den gamle . Helt okei ansiktskrem.

Har du badekar så ha i 2 spiseskjeer jordnøtt olje. Huden blir veldig god etterpå.

Har atopisk eksem og holder det ved like på denne måten.

Kjøpte til og med skum på Rema i går. Veldig bra og til 44 kroner i stedet for Redken elle KMS sine produkte som er dyre etter min mening.

Greit og bruke billigere merker innimellom.

Hilsen ei som holder på å snu økonomien sin og spare penger :P

Gjest siri piri
Skrevet

bruker av og til kaffepulver som peeling i dusjen hvis tubene er tomme eller jeg ikke har hampvott. (nå hadde jo du tørr hud, så smør inn rikelig med krem etterpå) Det er billlig, og det har veldig god effekt på meg i alle fall! Silkehud og bra før selvbruning. men jeg ville uansett ikke brukt peeling med korn på kroppen for ofte da.

Gjest Bertine
Skrevet

Niva extra strength lotion er kjempe bra! Den er deilig og lukter kjempegodt! Tror den koster rundt 30 kr på rema. Ellers har hm tilbud på sunsilk sjampo og balsam til 19 kr, den syns jeg også er god. Den er oransje, og for slitt hår. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mascara fra IsaDora, Dove shampoo og balsam, solpudder fra Body Shop...

Gjest Gjesta
Skrevet
Mascara fra IsaDora, Dove shampoo og balsam, solpudder fra Body Shop...

Skriver under på disse. :)

Skrevet

Olay ansiktskrem, mye bedre enn noen av de dyre kremene jeg har prøvd. Behagelig mild lukt, trekker raskt inn i huden og gjør den babymyk og fin.

Gjest Anonymous
Skrevet

-Til urenheter: Anti-spotpenn fra Garnier, selges bla.a. på Kiwi til ca. 40 kr.

-Bodylotion: Vaseline intensive care eller l'oreal. Se etter tilbud på H&M, Vita o.l., de pleier å ha det av og til.

-Sjampo: El vital fra dagligvarebutikk.

Sminkefjerner: L'oreal for vannfast sminke.

-Deodorant: Neutral.

-Dusjsåpe: Jeg kjøper flasker med 750 ml fra Nivea på Rema 1000. Den koster litt under 40 kr. Hvis du får tak i det der du bor har du såpe leenge for en billig penge.

-Maskara: Maybelline, Max Factor og L'oreal er bra og gode på pris. Ofte på tilbud også.

Skrevet

For kroppen: drit i dyre skrubbekremer, kjøp et par skrubbehansker istedet. de kan du ha dødslenge.

Nivea dusjolje. Mmmmmmmmmmmmmm

De faste såpene fra Body Shop er også gode.

Håret: Serumet fra Fructis (skinnende hår og mindre flisete tupper i en fei, billig)

Pantene sjampo og balsam.

Ansikt: Lactacyd hudvask

Mange gode produkter fra Cosmica

Lypsyl!!!!!

I tillegg: mandelolje (kan gnis i tørt hår og på tørr hud) kjøpes rimelig på apotek

Var vel dette jeg kom på i første omgang

Gjest Formosiss
Skrevet

Vaselin og HMs øyenskygger - disse er betraktlig bedre enn noen av de dyre jeg har, i så måte at de dekker mye bedre.

Skrevet

Er enig i at den store flaska med Nivea dusjsåpe er bra og H&M sine augeskyggar, spesielt dei skrina der det er 4 fargar i:) Dei heldt faktisk nesten lenger enn dei som er dyrare!

Gjest Anonymous
Skrevet

Her var det mange gode tips.

Men hvorfor investere i skrubbevotter hvis du ikke har det fra før? Jeg bruker en gammel stiv vaskeklut å skrubbe med, og det fungerer like bra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Her var det mange gode tips.

Men hvorfor investere i skrubbevotter hvis du ikke har det fra før? Jeg bruker en gammel stiv vaskeklut å skrubbe med, og det fungerer like bra.

Skrubbehanser får du får 20 kr, så det er ikke verdens største invistering! Tror heller jeg hadde gått for den, enn å lete meg i hjel etter gamle kluter (dessuten finnes ikke det her i hus....)

Gjest Gjesta
Skrevet

Andre knallbra, billige ting:

*Vichy Thermal Fix fuktighetskrem til ansiktet :)

*Fructis XXL hårskum

*Mascaraene til Maybelline

*Renseservietter fra Simple

*Øyensminkefjerner fra L'Oreal

Gjest Formosiss
Skrevet
Vaselin og HMs øyenskygger - disse er betraktlig bedre enn noen av de dyre jeg har' date=' i så måte at de dekker mye bedre.[/quote']

Kom på når jeg sminket meg i dag tidlig at jeg jo har glemt veldig mye. Som før sagt er Vaselin bra å ha; både for tørre lepper og når du farger håret, HMs øyenskygger har jeg en del av - veldig fornøyd med de. Spenol koster 12 kr. og er en veldig kjekk krem for oss allergikere. For å få foundation blander jeg spenolen og HMs dekkrem til 39 kroner - det funker like bra som en dyrere krem og siden jeg er så allergisk så orker jeg ikke kjøpe en dyr en - jeg må jo uansett ta en del pauser. Maybelline Lash Discovery One By One er en mascara jeg ikke kan leve uten.

Sånn, da var vel listen min mer utfyllende, tenker jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Flokesprayen hos Natusan er kjempebra for tørt slitt hår. En gul pumpeflaske.

Er dette balasamen for kids, ca 30 kr?

Skrevet

Tuuusen takk for mange bra tips!!

Love you all :ler:

Hadde ikke ventet så mange svar,men dette hjalp! :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Har mange billige produkter jeg syns er bra:

Dusjsåpe fra Sanex(10 kr for 500 ml på Europris!!!!),Palmolive,Lactacyd og H&M ylang ylang

Babyoil

Vichy dagkrem m/solfaktor

H&M hårkur(engangspakker)

Rimmel og Gosh maskaraer

Only lipgloss

H&M salvannspray og hårvoks

Isadora øyeskygger

Eyeliner fra Yves Rocher

Lypsyl Extreme m/solfilter

Loreal Elvital Blow drying milk

Garnier Fructis serum og hårkur

Loreal stling mousse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...