AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Hvilke hverdagsøyeblikk gjør deg glad, hva setter du pris på? Nevn gjerne så mange ting du ønsker 😊 De øyeblikkene jeg setter mest pris på er: Når noen sier "jeg tenkte på deg" når de for eksempel kom over en ting som minte dem om meg, som de tenkte jeg likte eller bare ringer for å høre hvordan det går Da vi hadde katt og han kom inn på soverommet for å legge seg i sengen sammen med meg Å stå opp tidlig så jeg har god tid til å drikke te og bare kjenne på roen og ha tid for seg selv før jeg drar på jobb Anonymkode: 84970...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Vil ikke kalle det et hverdagsøyeblikk, men jeg smelter når jeg kommer på besøk til min bror og jentungen hans står i døra og sier tante og skal vise frem et leketøy eller noe.😍 Anonymkode: ec834...4b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Akkurat nå er det å våkne til verdens største smil fra lillegutt på 3mnd, som er i strålende humør og klar til å starte dagen Anonymkode: 8da83...ff9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Stort sett alle småting i hverdagen. Som en kaffekopp, at jeg slipper å få bomber i hodet. at jeg er i et trygt land, at jeg slipper å jobbe, at jeg styrer dagen selv, at jeg kan sove lenge og legge meg når jeg vil, at jeg er helt min egen herre og slikt. Sette utrolig pris på hver eneste dag og koser meg alt jeg kan:-) Anonymkode: ddf83...2cb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 En kveldstur med solnedgang. Hunder som vil at jeg skal klappe de😀 Anonymkode: 73dca...611
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 Kjørte båt med mamma idag. Satt inntil henne, og vi sa at vi var glad i hverandre. Det var koselig ❤️
Djungelvrål Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 På 20.4.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev: Stort sett alle småting i hverdagen. Som en kaffekopp, at jeg slipper å få bomber i hodet. at jeg er i et trygt land, at jeg slipper å jobbe, at jeg styrer dagen selv, at jeg kan sove lenge og legge meg når jeg vil, at jeg er helt min egen herre og slikt. Sette utrolig pris på hver eneste dag og koser meg alt jeg kan:-) Anonymkode: ddf83...2cb Hvorfor slipper du å jobbe?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 En god klem fra datteren min. Kaffekopp servert av mannen. Komme hjem til ferdig middag etter en lang dag. Å ha kollegaer å spise lunsj med. Anonymkode: 35b6b...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå