Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cerise
Skrevet

Noen som kan anbefale et middel (er det primer det heter? ikke helt peiling på dette her jeg,hehe :ler: ) som man har på vippene under mascaren? For fyldigere vipper? Helst ikke for dyrt nei ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Lash Primer fra Estee Lauder anbefales. Rundt 150 kroner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man bruke denne på de nedre øyenvippene også? Eller blir det klumpete...?

Gjest Cerise
Skrevet

takk for svar :) vet du om denne finnes billigere på feks strawberrynet? vil vel være tollfri den,siden den er under 200 kr?

Skrevet

Helena Rubinstein har en som heter Spidereyes som du får for under 200 lappen på SN :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker min fra Lancome veldig godt... Tror jeg skal kjøpe en ny straks. Ser de har den 135,- på strawberrynet

Gjest Cerise
Skrevet

Mange gode svar her,takk takk:)

men noen som vet svaret på dette?

Kan man bruke denne på de nedre øyenvippene også? Eller blir det klumpete...?
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har veldig lange vipper under øynene (men bare medium oppe..sukk). Men det går sikkert an.

Noe som jeg lurer på, hvorfor må primere være hvite??

Gjest Anonymous
Skrevet

Guerlain sin er kjempegod! (Og kan brukes på undervippene også)

Gjest Cerise
Skrevet
Guerlain sin er kjempegod! (Og kan brukes på undervippene også)

Hvor mye koster denne? Bra den kan brukes på undervippene, virkelig der jeg trenger det mest!!

Skrevet

Hva er dette? *nysgjerrig* :)

Link?

Skrevet

Jeg fant både Lancome og Helena Rubinstein sin! Du må lete mere tror jeg. Ser du på seksjonen for make up?

Gjest Cerise
Skrevet
Jeg fant både Lancome og Helena Rubinstein sin! Du må lete mere tror jeg. Ser du på seksjonen for make up?

fant disse to nå jeg også... (lønner seg å kikke skikkelig :oops: )fant ikke guerilan sin eller estee lauder sin. Er Rubinstein eller Lancome sin best mon tro? tenker meg det blir en av disse jeg da..

Skrevet

Ingen som gidder å svare på hva det er?

Gjest Gjesta
Skrevet
Ingen som gidder å svare på hva det er?

Det er en slags underlagsmascara som gjør vippene fyldigere. Er hvit på farge.

Skrevet

Ah, ok. :) Er det ikke Loreal som har en slik delt mascara? Hvitt på den ene siden og sort på den andre?

Gjest Gjesta
Skrevet
Ah' date=' ok. :) Er det ikke Loreal som har en slik delt mascara? Hvitt på den ene siden og sort på den andre?[/quote']

L'Oreal har, og det samme har Maybelline og Isadora. Ikke testet selv, for jeg føler ikke så stort behov (og er litt lat).

Skrevet

Kanskje trådstarter kan prøve en av de da, for de er vel ikke så dyre heller. :-)

Gjest Cerise
Skrevet

Kanskje jeg skal prøve en av disse ja.. noen som har erfaringer? Er ganske blakk for tiden, og trenger ny mascara,så kunne jo slått to fluer i en smekk her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...