Gå til innhold

Underjordisk kvise som aldri forsvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei kvise på haka som aldri forsvinner. Har hatt den i minst 2 mnd nå. Går på tetracyclin og bruker airol krem på kvisen men det har null effekt. Er så møkkalei nå. Noen råd? 

Anonymkode: 6dcff...d5a

AnonymBruker
Skrevet

Stikk hull og klem den ut :)

Anonymkode: 06ccf...717

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det er så mye du kan gjøre. Sånne underjordiske kviser som sitter langt under huden kan ikke stikkes hull på og tømmes. Kroppen må rydde opp i den selv. Har hatt sånne kviser jeg også og de er jævlige. Hadde ei i 3 mnd før den begynte å forsvinne.
Det beste du kan gjøre er å ta vare på deg selv. Spise/drikke antiinflammatorisk mat. Ikke pirke så mye på den. Så blir den ikke mer betent og hoven enn den allerede må være.
Har også hatt en kvise (på et ømfintlig område... *kremt*). Legen snittet den opp med en skalpell og tømte den. Men sånne ingrep vil jo lage arr og ikke sikkert at en lege vil gjøre det. Spesielt i ansiktet. 😕

Den vil nok forsvinne av seg selv snart!

Anonymkode: 714c3...37f

AnonymBruker
Skrevet

IKKE stikk hull på den. Du vil heller ha en underjordisk kvise i 4 måneder, enn et stygt arr resten av livet. 

Anonymkode: ba2ff...58f

• Liker 1
Skrevet

Inngrodd hår?

AnonymBruker
Skrevet

Samme som broren min. Mest sannsynlig tidlig fase av hudkreft. Sjekk det hos lege fort.

Anonymkode: 28545...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...