AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Altså, etter det har skjedd. Jeg går nå tilbake til 2017, og da ringer jeg en klarsynt. Jeg gjorde ikke det sånn egentlig, men jeg later som det nå. Hun sier hvordan livet vil se ut i 2018 frem til nå. Jeg er absolutt ikke fornøyd. Årene har IKKE blitt bedre etter 16. Jeg har bekymret meg for mye som aldri skjedde. Jeg kunne handlet annerledes på mye. Men alltid klarer jeg tydeligvis å gå den kjipeste veien!! Anonymkode: 72967...9df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ?? Anonymkode: 014f4...1e7 Dette er alltid det første svaret på kg. Anonymkode: 72967...9df
TrekStar Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Det er rart. Et barn på sykkel, har en fantastisk evne til å styre sykkelen og seg selv, mot det eneste treet i mils omkrets, selv om barnet vet at han\hun må unngå treet, men allikavell styrer mot treet og kolliderer i det og skader seg selv. Jeg tror vi ubevisst styrer mot det vi vil unngå, og grunnet dette, så blir alternative fremtider uansett den samme, uansett hvor mye vi prøver unngå den fremtiden vi ikke vil ha. Det er som en skjebne, et forhåndsinnstilt utfall av vår egen fremtid.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 3 minutter siden, TrekStar skrev: Det er rart. Et barn på sykkel, har en fantastisk evne til å styre sykkelen og seg selv, mot det eneste treet i mils omkrets, selv om barnet vet at han\hun må unngå treet, men allikavell styrer mot treet og kolliderer i det og skader seg selv. Jeg tror vi ubevisst styrer mot det vi vil unngå, og grunnet dette, så blir alternative fremtider uansett den samme, uansett hvor mye vi prøver unngå den fremtiden vi ikke vil ha. Det er som en skjebne, et forhåndsinnstilt utfall av vår egen fremtid. Hmm.... Den siste setningen er noe skummel. Tenk om alt det jeg går og tenker er sant? Jeg skal ikke være heldig i kjærlighet dette livet, hvis det er så. Men ting har også forandret seg for meg til både mer positivt og negativt. Anonymkode: 72967...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå