Gå til innhold

Damer. Kunne du datet Bicurious/ biseksuell mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du gjort hvis typen din sa at han hadde lyst på pikk?

Anonymkode: edac9...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en fyr og kos deg! 😄 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort hvis typen din sa at han hadde lyst på pikk?

Anonymkode: edac9...86f

...at det finnes mye fint i plastikk...

ikke noe problem å være sammen med en biseksuell mann, men jeg har de samme forventninger til monogami uansett. 

Anonymkode: e484b...d6e

• Liker 7
Skrevet

Ja. Men jeg kunne kun vært sammen med en som hadde samme syn på forhold som meg, for om han ikke ønsket ett monogamt forhold så hadde han vært uaktuell som partner for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er biseksuell, aldri vært et problem. :biggrin:

Anonymkode: 2e4bd...f3b

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Hadde tenkt at da passer vi ikke sammen siden jeg ikke har pikk, og jeg ikke er ok med å skulle dele kjæresten med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne nok ikke det. En bi seksuell mann ser jeg for meg at har en del feminine trekk. Jeg må ha en mannemann. 

Anonymkode: 8009e...0be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem, min er bi og vi har hatt mange deilige trekanter sammen med menn. 

Anonymkode: 41d16...4cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem, min er bi og vi har hatt mange deilige trekanter sammen med menn. 

Anonymkode: 41d16...4cb

Ønskedrøm som dessverre ikke blir virkelighet for min/vår del 😯

Anonymkode: 9bccd...204

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si, så lenge han ønsker å være med meg? 

Anonymkode: 70f4b...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne nok ikke det. En bi seksuell mann ser jeg for meg at har en del feminine trekk. Jeg må ha en mannemann. 

Anonymkode: 8009e...0be

Broren min er homofil. Kjæresten hans er bi. Han finnes ikke feminin 😊

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, batcat skrev:

Hadde tenkt at da passer vi ikke sammen siden jeg ikke har pikk, og jeg ikke er ok med å skulle dele kjæresten med noen. 

Er det slik at dersom en er bi, har en lov å dyppe den i flere leirer? Eller kan det tenkes at en bi person har like lyst å leve med kun en partner, som det du har? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Kjæresten min er OK med at jeg er binysgjerrig og har hatt sex med menn. Hun ser et mulighetsrom her. Hun fryder seg over at en mannlig kollega av meg er litt frampå overfor meg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg kunne nok ikke det. Synes ikke det er noe opphissende i det hele tatt å forestille meg to menn sammen, eller en trekant med to menn hvor alle koste seg med alle.

Anonymkode: 0ab2a...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at det var unødvendig sagt og blitt fornærma,  hva har det med meg å gjøre?  Han hadde ikke blitt særlig glad om jeg hadde sagt jeg hadde lyst til å være utro eller hadde lyst på noe helt annet enn hva han kunne tilby meg heller. Hold sånt for deg selv. Gjør hva du vil når du er singel men i forhold skal man ta hensyn til den man er sammen med.

Anonymkode: d5fe5...016

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. Ville forventet akkurat samme trofasthet som hos en heteroseksuell mann. Om jeg kunne vært med en biseksuell person som ønsket å ha sex med flere kjønn mens vi var i et forhold? Like lite som jeg kunne vært med en annen partner som ønsket flere sexpartnere enn en. 

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet (endret)

Er det slik at dersom en er bi, har en lov å dyppe den i flere leirer? Eller kan det tenkes at en bi person har like lyst å leve med kun en partner, som det du har? 

Han skriver at han han er biseksuell og bicurious, ikke bifil, og han har lyst på pikk. Kunne datet en bifil uten noen problemer, er bifil selv, men en fyr som vet han vil eksperimentere med menn vil ikke jeg gå inn i et forhold med, fordi jeg har lyst til å holde meg til en partner. 

Endret av Krampus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...