Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
For 4 år siden tok jeg bussen fra et sted til et  annet i byen som ligger nærmest bygden jeg vokste opp i. Da jeg gikk på bussen la jeg med en gang merke til en mann. Følte at det var noe spesielt ved han uten at jeg klarte å sette fingeren på akkurat hva det var. 

Det føltes nesten som om vi hadde møttes før og at vi kjente hverandre, men jeg vet at det har vi aldri gjort. Jeg tror heller ikke jeg tilfeldigvis har gått forbi han på gaten før jeg la merke til han den dagen på bussen. 

Det var egentlig ikke noe øyeblikk mellom oss heller, jeg tror kanskje han bare så vidt enset at jeg gikk på bussen og forbi han. 

Jeg kjente at jeg virkelig hadde et ønske om å få vite mer om han, bli kjent. Men jeg vet jo egentlig ingenting om han annet enn hvordan han ser ut. 

Likevel er det vanskelig å legge fra seg tanken om at vi kanskje tilfeldigvis skulle møtes igjen en dag, i alle fall nå som jeg har flyttet til denne byen. Jeg vet jo ikke om han bor i byen en gang, kanskje var det bare den ene gangen han var der. 

Er det noen som noen gang har opplevd det samme eller lignende? Møtte du noen gang personen igjen? Fikk du noen gang vite noe mer? 

Anonymkode: 0fb43...f18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror på at vi har levd flere liv:) Det er det første jeg tenker om dette. At du kan ha hatt en nær relasjon til han i et annet liv. 

Har aldri opplevd det sånn som du beskriver. 

Anonymkode: da406...352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er en lege?

Anonymkode: 35857...964

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er en lege?

haha good one!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror på at vi har levd flere liv:) Det er det første jeg tenker om dette. At du kan ha hatt en nær relasjon til han i et annet liv. 

Har aldri opplevd det sånn som du beskriver. 

Anonymkode: da406...352

Jeg vet ikke helt om det at jeg følte at jeg hadde sett han før var rett beskrivelse å bruke, men det er litt vanskelig å finne ord for det jeg følte. Det å se han kjentes ut som å komme hjem. Trygt. Litt den samme følelsen man får når man ser nære familiemedlemmer etter lang tid borte fra hverandre.

Kanskje fascinert hadde vært et bedre ord å bruke, jeg vet ikke. Jeg skulle bare ønske jeg visste mer om han. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt om det at jeg følte at jeg hadde sett han før var rett beskrivelse å bruke, men det er litt vanskelig å finne ord for det jeg følte. Det å se han kjentes ut som å komme hjem. Trygt. Litt den samme følelsen man får når man ser nære familiemedlemmer etter lang tid borte fra hverandre.

Kanskje fascinert hadde vært et bedre ord å bruke, jeg vet ikke. Jeg skulle bare ønske jeg visste mer om han. 

Sikkert noen trekk ved han som minner deg om en person som er eller har vært nær i livet ditt.

Anonymkode: a8335...48a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er en lege?

Hva mener du? Tenker du at jeg kanskje har møtt han via jobb? Såfall har jeg aldri vært innlagt på sykehus og jeg hadde heller aldri vært på legevakten før lenge etter jeg så han på bussen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Tenker du at jeg kanskje har møtt han via jobb? Såfall har jeg aldri vært innlagt på sykehus og jeg hadde heller aldri vært på legevakten før lenge etter jeg så han på bussen.

Jeg vet ikke jeg .Leger er populære på KG.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Catliner skrev:

haha good one!

Var det en spøk? Føler meg litt uvitende som ikke skjønner 😂

AnonymBruker
Skrevet

Sett deg en hel dag på bussen og se om han dukker opp 😀 nå vil jeg også finne ut hvem han var.

Anonymkode: 64d5b...904

AnonymBruker
Skrevet

Sett deg en hel dag på bussen og se om han dukker opp 😀 nå vil jeg også finne ut hvem han var.

Anonymkode: 64d5b...904

Jeg vurderte faktisk etter at jeg så han å gjøre det, men på den tiden bodde jeg 1 time unna så det ble bare med tanken. Jeg hadde vel uansett ikke hatt mot til å ta kontakt med han dersom jeg skulle se han igjen uansett. 

Det er jo 4 år siden nå, så om han i det hele tatt fortsatt befinner seg i byen nå er jo umulig å vite.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke jeg .Leger er populære på KG.

Åja. Hva han har som yrke har jeg ingen anelse om.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i byen som ligger nærmest bygden jeg vokste opp i. Da jeg gikk på bussen la jeg med en gang merke til en mann. Følte at det var noe spesielt ved han uten at jeg klarte å sette fingeren på akkurat hva det var. 

Du kan ha møtt han mens han var en liten gutt kanskje? Er dere på ca samme alder tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk klasselister og klassebilder fra skolen(e) som du gikk på som barn/tenåring.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ha møtt han mens han var en liten gutt kanskje? Er dere på ca samme alder tror du?

Sjekk klasselister og klassebilder fra skolen(e) som du gikk på som barn/tenåring.

Glem dette. Det er ikke bra å bli for opphengt i dette med den mannen. Har du en kjæreste nå i dag, eller har du hatt kjæreste de siste årene?

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
For 4 år siden tok jeg bussen fra et sted til et  annet i byen som ligger nærmest bygden jeg vokste opp i. Da jeg gikk på bussen la jeg med en gang merke til en mann. Følte at det var noe spesielt ved han uten at jeg klarte å sette fingeren på akkurat hva det var. 

Det føltes nesten som om vi hadde møttes før og at vi kjente hverandre, men jeg vet at det har vi aldri gjort. Jeg tror heller ikke jeg tilfeldigvis har gått forbi han på gaten før jeg la merke til han den dagen på bussen. 

Det var egentlig ikke noe øyeblikk mellom oss heller, jeg tror kanskje han bare så vidt enset at jeg gikk på bussen og forbi han. 

Jeg kjente at jeg virkelig hadde et ønske om å få vite mer om han, bli kjent. Men jeg vet jo egentlig ingenting om han annet enn hvordan han ser ut. 

Likevel er det vanskelig å legge fra seg tanken om at vi kanskje tilfeldigvis skulle møtes igjen en dag, i alle fall nå som jeg har flyttet til denne byen. Jeg vet jo ikke om han bor i byen en gang, kanskje var det bare den ene gangen han var der. 

Er det noen som noen gang har opplevd det samme eller lignende? Møtte du noen gang personen igjen? Fikk du noen gang vite noe mer? 

ja, jeg har opplevd det, men jeg hadde ingen replikk klar, fordi det kom så brått på meg. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderte faktisk etter at jeg så han å gjøre det, men på den tiden bodde jeg 1 time unna så det ble bare med tanken. Jeg hadde vel uansett ikke hatt mot til å ta kontakt med han dersom jeg skulle se han igjen uansett. 

Det er jo 4 år siden nå, så om han i det hele tatt fortsatt befinner seg i byen nå er jo umulig å vite.

Man kan jo sjekke om han er på Tinder, innstilt på det området?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er sikkert en mulighet for det, men tror du ikke at jeg hadde husket det om vi hadde møttes før selvom det var lenge siden?

Jeg tror han er noen år eldre, kanskje rundt 25-30 år vil jeg tippe. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man klasselister? Så vidt jeg husker ble det aldri laget noen bok med alle klassebildene der jeg gikk på barne og ungdomsskole, så jeg har bare klassebildet for klassen jeg gikk i og der er han i alle fall ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Der er sikkert en mulighet for det, men tror du ikke at jeg hadde husket det om vi hadde møttes før selvom det var lenge siden?

Jeg tror han er noen år eldre, kanskje rundt 25-30 år vil jeg tippe. 

Kanskje han var storebror eller kamerat til en storebror til en av dine klassevenninner eller klassekamerater eller en slektning av en av de du gikk i klasse med?
Noen forandrer seg ganske mye fra de er barn og til de blir voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...