AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 2 mnd etter fødsel nå. Jeg føler meg så utrolig lite sexy. Føler meg som en melkeku med ødelagt vagina. Kjæresten har veldig lyst på sex og sier jeg fortsatt er like fin som før. Han har ikke sett vaginaen min så der kan han ikke uttale seg. Må også nevne at han presser meg ikke til sex, han er en snill og forståelsesfull mann. Han prøver å berolige meg med at jeg sikkert ikke er for vid, at jeg er fin som jeg er og at det er jo ikke lenge siden jeg fødte. Jeg klarer bare ikke tanken på sex. Jeg savner forholdet vårt som det var før veldig. Har tenkt på om jeg burde begynne å onanere for å kanskje komme over kneika. Men når får jeg tid til det liksom. Ja jeg vet at det handler om prioritering. Jeg kan skippe husvask for onanering, eller kjøpe mat til middag. Men jeg føler det blir feilprioritering og orker ikke ta på meg selv. Jeg er rett og slett ikke kåt i det heletatt. Prøvde å ta på meg i dusjen her en dag. Men kliroris føltes så utrolig følsom og det ble mer vondt en godt. Føler meg så utrolig ekkel nedentil. Alt er liksom så åpent og vidt..... Ja jeg tar knipeøvelser. Lurer på om jeg skal kjøpe vaginakuler for å hjelpe med kniping og kanskje lysten? Alt jeg vil er å få ett normalt forhold igjen. Hjelp.... Anonymkode: 17d69...658 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Men du har vel nettopp hatt kontroll - hvor samleie uansett ikke er anbefalt? Jeg synes ikke du skal stresse så voldsomt over dette her, det går seg faktis til selv om det kan være ubehagelig og rart i starten. Det kan også være vondt med penetrering. Før jeg fødte hadde vi gjerne litt «engasjert» sex, og etter fødsel tok vi det helt piano fra 6-8 uke og frem noen uker. Prøvde såvidt etter uke 6 kun fordi legen sa jeg bare burde «hopp i det», og da syns jeg ikke det vr godt. Men jeg tenkte ikke at det skulle være som før, jeg tenkte bare jeg skulle øve på å venne meg til det. Etter noen gode måneder synes jeg det ble bedre og bedre - og mer som jeg forventet av sex. De fleste har det slik, sesielt når man ammer. Men det kan bli en ond sirkel om du unngår det. Snakk heller åpent om mannen om at du faktisk ikke eier lyst, men at du har lyst å prøve deg forsiktig frem. Vi lagde forøvrig ikke middag selv på lange tider Ble mye brødskive til middag liksom. Anonymkode: de55a...498
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Vibrator? Da slipper du å ta på deg selv og du vil også komme ganske fort uten å måtte være skikkelig kåt. Anonymkode: 53bc1...92d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Ting er annerledes etter fødsel. Det tok ca et år før det føltes godt å ta på klitoris igjen. Etter 8 mnd var sex ok. Nå er Det bedre enn noen gang. Gi det litt tid, du har akkurat født ❤️ Foresten det er vanlig å være ganske tørr nedentil så lenge man ammer. Så kjør på med glidemiddel når tiden er inne 🙂 Anonymkode: 03050...abf
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Hvorfor vil folk få barn. Leser over alt om ødelagte underliv og menn som forlater kona si. Vet at damer dumper menn pga mikropenis også.. Handler alt om sex og friksjon? Ingen er like stramme gjennom livet og menn får mindre hard ereksjon jo eldre de blir. Folk får nå bare holde på.. Anonymkode: abe4e...ae9
Elaine Marley Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 Takk for svar alle. Vibrator på den ømme klitten frister svært lite Glidemiddel har vi og vi pleier bruke det. Så det skal gå greit tenker jeg. Men hvordan har dere tid og overskudd til å prøve sex og jobbe dere gjennom kneika? Jeg har så lyst å bare hoppe i det. Men det frister jo så lite.. Ja jeg vet det er bare 8 uker siden fødsel. Men det føles så lenge og vi hadde ikke sex i slutten av graviditeten heller. Jeg har ikke vert hos lege ennå. Legen var full så jeg fikk ikke time før om noen uker. Vi valgte å få barn for vi mente det var riktig for oss. Og nei, alt handler ikke om sex - det hadde bare vert herlig å fått ett normalt sexliv igjen. Anonymkode: 17d69...658
Gjest NotYou Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 2 mnd er ikke så lenge. Jeg syns ikke du egentlig høres klar ut. Du bør ikke presse deg selv. Lysta kommer tilbake
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 6 minutter siden, NotYou skrev: 2 mnd er ikke så lenge. Jeg syns ikke du egentlig høres klar ut. Du bør ikke presse deg selv. Lysta kommer tilbake Ja, kanskje jeg bare ikke er klar.. Håper lysten kommer tilbake snart Anonymkode: 17d69...658
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 Er mer bekymret for legestanden og helsestasjonen i kommunen din. At legen drikker seg full og ikke kan ta imot pasienter er respektløst og useriøst! Anonymkode: da5a7...f01
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mer bekymret for legestanden og helsestasjonen i kommunen din. At legen drikker seg full og ikke kan ta imot pasienter er respektløst og useriøst! Anonymkode: da5a7...f01 Hun mente ikke at legen var full etter alkohol! Det var fullt på timeliste så hun må vente en stund før ledig time. Anonymkode: 7ed86...086 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå