Gjest SumoBryter Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Det er ei jente jeg har kjent i et år, men vi har ikke treffes mer enn 4-5 ganger. Jeg syns hun er ålreit, men i morgen feirer hun bursdag hun har bedt meg, men jeg har slett ikke lyst og vet ikke hva jeg skal si. Det er mange grunner til hvorfor jeg ikke har lyst. 1. Jeg orker ikke å gå på noen stor sosial greie akkurat nå jeg kjenner ingen av de andre vennene hennes 2. Jeg er gravid og de skal på teater og jeg må tisse hver 10 minutter. 3. Jeg har lyst til å bruke kvelden sammen med mannen(samboeren) min 4. Jeg har ikke lyst til å komme hjem sent alene... osv..osv.. Men jeg er redd for at for henne vil hva enn jeg sier hørtes ut som en haug med unnskyldninger. Jeg har ikke lyst til å miste kontakten med henne heller, men jeg har hatt lite lyst til noe som helst i det siste, har så dårlig samvittighet. :-? Er det forståelig at jeg ikke har lyst, eller hørtes det dårlig ut?
MiniMjau Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Si at du er gravid , sliten osv. Det er jo helt legitimt!
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Det må da være greit, bare forklar formen du, så burde hun forstå det!
Gjest SumoBryter Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Ok, takk for svar. Jeg får si det, håper hun forstår. :bukke:
Quinden Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Ja, si det rett ut at formen ikke er på topp, ikke lyg, det er jo en fair sak det.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Jeg har sluttet å dra på ting jeg ikke orker/vil. Og jeg regner med at folk takler at jeg ikke alltid kan stille opp. Si det som det er; du er sliten og orker ikke.
Mrs. K Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Bare si at du ikke har mulighet for å komme. Du behøver ikke å begrunne det. Du kan jo invitere henne på lunsj en av de nærmeste dager som plaster på såret. Hilsen Trille
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Foreslå at dere tar en kopp kaffe eller lignende en annen dag i stedet. Da får du sagt at du gjerne vil treffe henne, men at kanskje ikke teater er det beste i din form.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Foreslå at dere tar en kopp kaffe eller lignende en annen dag i stedet. Da får du sagt at du gjerne vil treffe henne, men at kanskje ikke teater er det beste i din form. Signerer denne jeg
tommeline Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Enig med de andre her, om at graviditet og trøtthet er grunn nok til å ikke komme. Ikke server hele smørdbrødlisten med argumenter, da høres det ut som du virkelig ikke vil komme, og det trenger jo ikke bli framstilt sånn heller...
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 Ja, sånne ting er kjipe. Jeg føler med deg. Jeg synes det er vanskelig å si nei til sånne ting selv. Jeg tro du må bare gjøre det, men jeg vet det er vanskelig. Lykke til.
Gjest SumoBryter Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Tusen takk for alle svar. :bukke: Vi skriver e post til hverandre noe som kan være litt ubehagelig også, si nei sorry, per e post. Håper hun ikke tenker at jeg aldri gidder noe, siden jeg har i det siste ikke har orket. En måned siden var det hennes datters bursdag selskap, som jeg også måtte takke nei til på grunn av tretthet, så det gjorde det selvfølgelig enda verre å si nei til henne igjen. Håper hun mailer meg tilbake snart...
smidja Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Det er nå en helt legitim grunn at man ikke orker når man er gravid. Man blir fortere sliten og trøtt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå