AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Del Skrevet 19. april 2019 Noen som har løsningen? Jeg får Misjos til svar, skal det være misjon? Men hva skal være til slutt istedenfor skatt i så fall? 🤔 Anonymkode: 07567...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2019 #2 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg fikk ikke med alt, men første ordet er vel antrekk? Og da blir det noe på A.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Del Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, Skravla skrev: Jeg fikk ikke med alt, men første ordet er vel antrekk? Og da blir det noe på A.... Trodde først det jeg også men jeg er 100% sikker på ISJO og AISJO ligner i hvert fall ikke et ord?😅 Mulig det kan være visjon også men skjønner ikke hva siste ord kan være om det slutter på N.. Anonymkode: 07567...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2019 #4 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg tror løsningen er Ansjos 1. Antrekk 2. Norgesmester 3. Sjørøver 4 Johan 5. Odd 6 Skatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Del Skrevet 19. april 2019 9 minutter siden, Skravla skrev: Jeg tror løsningen er Ansjos 1. Antrekk 2. Norgesmester 3. Sjørøver 4 Johan 5. Odd 6 Skatt Du kan såklart ha rett men det er litt rart at de spør om navnet på en norgesmester hvis svaret skal være norgesmester 😅 Men resten gir jo mening Anonymkode: 07567...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2019 #6 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg fikk ikke med meg at de skulle ha navnet, men hva de kaller en nasjonal vinner. De pleier jo ikke å nevne løsningen i innslaget og navnet på vinneren ble jo sagt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå