AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Da jeg var mye yngre begynte jeg å utforske og kose med kroppen min. Jeg var ca. 7-8 år gammel. Men i ettertid har jeg ikke klart å kose med meg selv, for jeg blir kvalm av meg selv som koser meg, om det gir mening? Må sies at jeg har hatt et helt forvrengt syn når det kommer til sex, men det er en helt annen sak som ikke passer inn her. Er det rart å begynne i den alderen? Altså, jeg hadde ikke sex, men jeg lekte med meg selv. kvinne, 20 Anonymkode: e8dd6...72b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Godt gjennomtenkt overskrift, må jeg si. Veldig opplysende. Fra KGs regler: Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: db5df...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Helt normalt å begynne i den alderen. Anonymkode: 4b121...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Det er helt vanlig å begynne å lure på hva tissen sin er og kan gjøre i den alderen og leke med den. Det er ingenting å skamme seg over å ha gjort det hverken da eller gjøre det nå Anonymkode: 94584...374
Tigertone Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 De aller fleste barn begynner å utforske kroppen sin på den alderen. Noen går lengre enn andre, men onani og utforskning er helt normalt. Nå kan ikke jeg gi noen svar på hvorfor du har fått sperrer i senere tid uten mer info, men du skal ikke se på deg selv som unormal. Om du syns dette er et problem som bør løses opp i, anbefaler jeg at du kontakter en sexolog. Der kan du sammen med sexologen finne ut hva som ligger bak de følelsene du sitter med i dag, og kanskje finne en løsning.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 Begynte i 5års alderen selv 😅 Anonymkode: 300ff...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå