Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en vanskelig helsesituasjon, der jeg er delvis sengeliggende. skal på sykehus og til behandling, så håper så klart på å bli bedre. men har en god veninne som ikke aksepterer at jeg ikke kan legge planer om feks en 5-timers fjelltur om tre uker. og mange andre ting. jeg ønsker så klart å være med på desse tingene; det er utrolig deprimerende tilværelse nå(har vært sånn en stund). hun svarer meg knapt lenger og er tydelig sur. er glad i henne og vil være hennes venn, men vet ikke om jeg klarer å akseptere oppførselen hennes; det at hun blir så sur pga noe jeg ikke har styring på. hva sier kg-er dette egentlig en venn😌

Anonymkode: 2baa6...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun burde helt klart ha forståelse for at du ikke akkurat er i tipp topp form til å diskutere en fjelltur med henne nå. Jeg regner med at hun vet om din helsetilstand. 

Men har du tidligere vært vanskelig å planlegge med, brutt avtaler, osv.? Kan være hun er lei av det, også topper det seg bare for henne nå. Men om dette ikke er tilfellet, vil jeg si at hun er en dårlig venninne, ja. Hun burde virkelig forstå at du ikke er i stand til å planlegge hvor mange rett-i-koppen-pakker dere skal ha med på tur når du skal bli lagt inn på sykehus :P Jeg hadde trukket meg unna, og samtidig vurdert om hun er ei venninne jeg hadde villet omgås noe mer med. Ærlig talt. Nesten litt komisk. Har hun hatt noe særlig til utfordringer i livet, eller?

Anonymkode: f1d72...e55

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nesten aldri brutt avtaler med henne, og i de sjeldne tilfellene har det vært pga helsen. hun har meget god helse selv, men jeg har periodevis store smerter, kronisk fatigue, problemer med mage og tarm+angst og depresjoner. huff var litt fælt å skrive dette🙈😌men nei, hun viser ikke særlig forståelse. kanskje den dagen hun selv sliter. jeg ønsker å ha gode mennesker rundt meg; men føles som om jeg ikke er god nok for henne lenger. før var jeg med på lange fjellturer. har spurt om vi kan finne på noe annet, feks se film hjemme(slik at jeg kan ligge), lage god snacs og lignende ting. men det vil hun ikke

Anonymkode: 2baa6...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...