AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Hei! Jeg føler meg veldig ensom. Ekteskapet er dårlig, min beste venninne døde for ikke lenge siden, tre av mine nære venninner har flyttet til utlandet, søsteren min jobber i utlandet, foreldrene mine har begynt å bli merkelige, mannens familie er ikke noen jeg klarer å slippe inn på meg, så det er overfladiske forhold. Jeg føler meg isolert, siden jeg er hjemme med barn, jeg har ingen å snakke med lenger... Jeg ønsker så gjerne å bli kjent med nye mennesker, men føler jeg drar meg selv unna dersom det blir for komfortabelt. Jeg har altså dratt til åpen bhg og andre aktiviteter med barnet, men føler jeg lukker meg helt.. Helt ærlig, føles det ut som jeg mister meg selv. Enten er jeg kone eller mor. Men har ingenting av meg selv igjen, føles det som.. Jeg elsker datteren min over alt på jord, og får dårlig samvittighet bare jeg vil gjøre noe for meg selv, og at jeg i det hele tatt trenger venner.. Vet ikke hva jeg vil med dette, men noen råd til hvordan man får det bedre? Anonymkode: e617c...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå