AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Startet i ny jobb i januar og begynte derfor å trene på senteret som lå 5 min unna jobben. Her var det en eldre mann, rundt 35+ vil jeg tippe, som ALLTID så stygt på meg, uansett hva. Jeg var aldri i veien for ham, aldri på noen måter ufin mot han (hvordan skulle jeg være det, vi var aldri i nærheten av hverandre når vi trente). Men fortsatt så så han alltid ekstremt stygt på meg, hver gang han så meg. Det var som om han ikke likte å ha meg på senteret. (Jeg er jente, i midten av tjueårene om det er noen som lurer). Den ene gangen møtte jeg helt tilfeldig på ham på Karl Johans gate, jeg var på vei ned til togstasjonen og han var på vei opp. Vi drev å gikk rett ovenfor hverandre, og i det han fikk blikk på meg, så snudde han seg FORT til høyre imens han blikket meg noe helt for jævlig. Altså, dette blikket vil jeg trolig aldri glemme. Det var et ekstremt stygt blikk med, hele ansiktet hans ga uttrykk for at han syntes jeg var motbydelig, bokstavelig talt. Det virket ut som at han skulle til å spy da han så meg. Jeg ble jo ekstremt lei meg og bestemte meg for å trene etter jobb i stedet. Jeg så ham aldri igjen etter det, inntil nå. De siste gangene jeg har trent (etter jobb) så har jeg sett ham trene. Jeg ser ikke på ham, prøver å unngå tilfeldige blikk også, men har merker at han ser på meg hele tiden nå. Går hele tiden forbi meg, imens han stirrer. Later som om han fyller på «flaske», men står å stirrer på meg. Han ser ikke stygt på meg lengre, men stirrer veldig. Jeg lurer fælt på hva som er greia med det, men tørr jo ikke å spørre og har begynt å vurdere å ikke trene på dette senteret lengre, rett og slett fordi han gjør meg så ukomfortabel på trening. Men samtidig føler jeg at jeg ikke kan «slutte» pga noen andre. Hva hadde dere gjort i hvert fall? Anonymkode: 1cb29...6df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Jeg hadde faktisk gått bort og spurt "hei. Har lagt merke til at du stirrer på meg som oftest. Kjenner vi hverandre eller hva er greia?" Anonymkode: ebd90...402 8
GammelKaktus Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Jeg hadde stirret tilbake eller så hadde jeg spurt om han har et problem. Han virker jo ikke helt i vater, kanskje du skal ta det opp med betjeningen hvis du ikke er komfortabel med ta en prat med han. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Hvorfor går du ikke bort å spør? Skjønner det er ekkelt, men er det ikke mer ekkelt at han stirrer og du ikke vet hvorfor? En problemstilling du foreløpig selv har laget deg ettersom du ikke konfronterer problemet. Folk flest er faktisk dumme, og noen ganger må man sette de på plass. Kan godt hende han stirrer stygt på alle han ser også. Om det går utover treningen kan du si ifra til sjefen på senteret. Anonymkode: 76f60...0e9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Eldre mann når han er 35? Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 57711...b04 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eldre mann når han er 35? Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 57711...b04 Jeg er 23, han er jo eldre enn meg og en mann? Anonymkode: 1cb29...6df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Så ekkelt! Høres ut som en skummel fyr! Anonymkode: 9a3e7...d7a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde faktisk gått bort og spurt "hei. Har lagt merke til at du stirrer på meg som oftest. Kjenner vi hverandre eller hva er greia?" Anonymkode: ebd90...402 Signerer denne Anonymkode: b9252...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 Kanskje du ligner veldig mye på eksen hans eller noen andre som han kjenner? Anonymkode: 7d0c1...e78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde faktisk gått bort og spurt "hei. Har lagt merke til at du stirrer på meg som oftest. Kjenner vi hverandre eller hva er greia?" Anonymkode: ebd90...402 Enig. Jeg tenker at det er sjanse for at mannen forveksler ts med en annen kvinne som ligner på ts. Anonymkode: 7d0c1...e78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 Jeg har visst stirrende og skummelt utrykk. Men, jeg har angst, og ubevisst ser jeg lenge på folk rundt meg for å se om de er skumle - men så er der visst jeg som virker skummel.... Anonymkode: e3c00...e3e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Skrevet 19. april 2019 kanskje du minner ham om noen. Anonymkode: 93bef...307 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #13 Skrevet 19. april 2019 Kanskje han driver å kjører en sånn greie med å være jævlig med damer for at de skal bli interessert. Det er noen idioter som holder på med sånt. De som gjør det er som regel attraktive, får damer uansett og syns det er morsomt å se hvor langt de kan dra den strikken. Anonymkode: eec1b...506
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #14 Skrevet 19. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde faktisk gått bort og spurt "hei. Har lagt merke til at du stirrer på meg som oftest. Kjenner vi hverandre eller hva er greia?" Anonymkode: ebd90...402 Enig Anonymkode: 3bfa7...8ab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #15 Skrevet 19. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han driver å kjører en sånn greie med å være jævlig med damer for at de skal bli interessert. Det er noen idioter som holder på med sånt. De som gjør det er som regel attraktive, får damer uansett og syns det er morsomt å se hvor langt de kan dra den strikken. Anonymkode: eec1b...506 Jeg ble mer skremt enn interessert, for å si det mildt. Ja, han er godt trent og helt grei å se på, men ikke helt min smak utseendemessig og oppførselen hans gjør ham mer uattraktiv enn noe annet. Det er en annen på senteret som ikke i nærheten er så «godt» trent som denne karen eller ser like «bra» ut som ham, men han er morsom, pratsom og hyggelig. Jeg er noe småforelska i han siste. Anonymkode: 1cb29...6df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 Jeg tenker jeg skal spørre ham, men er redd han skal bli sur eller si noe sånt som «Jeg ser aldri på deg, du er innbilsk»...da hadde jeg blitt flau Anonymkode: 1cb29...6df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker jeg skal spørre ham, men er redd han skal bli sur eller si noe sånt som «Jeg ser aldri på deg, du er innbilsk»...da hadde jeg blitt flau Anonymkode: 1cb29...6df Da himler du bare med øynene og sier; sææææærlig! Anonymkode: 5107f...5c6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da himler du bare med øynene og sier; sææææærlig! Anonymkode: 5107f...5c6 Hahahha ikke sant Anonymkode: 1cb29...6df
Oddy Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 Har skjedd med meg et par ganger hvor folk har stirret. Den ene gangen var det en som stirret stygt på meg og smilte når jeg ikke klarte den siste push uppen. Jeg reiste meg sakte opp. viste han fingeren og gikk videre til neste stasjon😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Startet i ny jobb i januar og begynte derfor å trene på senteret som lå 5 min unna jobben. Her var det en eldre mann, rundt 35+ vil jeg tippe, som ALLTID så stygt på meg, uansett hva. Jeg var aldri i veien for ham, aldri på noen måter ufin mot han (hvordan skulle jeg være det, vi var aldri i nærheten av hverandre når vi trente). Men fortsatt så så han alltid ekstremt stygt på meg, hver gang han så meg. Det var som om han ikke likte å ha meg på senteret. (Jeg er jente, i midten av tjueårene om det er noen som lurer). Den ene gangen møtte jeg helt tilfeldig på ham på Karl Johans gate, jeg var på vei ned til togstasjonen og han var på vei opp. Vi drev å gikk rett ovenfor hverandre, og i det han fikk blikk på meg, så snudde han seg FORT til høyre imens han blikket meg noe helt for jævlig. Altså, dette blikket vil jeg trolig aldri glemme. Det var et ekstremt stygt blikk med, hele ansiktet hans ga uttrykk for at han syntes jeg var motbydelig, bokstavelig talt. Det virket ut som at han skulle til å spy da han så meg. Jeg ble jo ekstremt lei meg og bestemte meg for å trene etter jobb i stedet. Jeg så ham aldri igjen etter det, inntil nå. De siste gangene jeg har trent (etter jobb) så har jeg sett ham trene. Jeg ser ikke på ham, prøver å unngå tilfeldige blikk også, men har merker at han ser på meg hele tiden nå. Går hele tiden forbi meg, imens han stirrer. Later som om han fyller på «flaske», men står å stirrer på meg. Han ser ikke stygt på meg lengre, men stirrer veldig. Jeg lurer fælt på hva som er greia med det, men tørr jo ikke å spørre og har begynt å vurdere å ikke trene på dette senteret lengre, rett og slett fordi han gjør meg så ukomfortabel på trening. Men samtidig føler jeg at jeg ikke kan «slutte» pga noen andre. Hva hadde dere gjort i hvert fall? Anonymkode: 1cb29...6df Høres ut som om han blander deg med ei eller anna bitchy dame han har møtt på en liten respektabel måte og tror at det er du som er den dama og at hun er motbydelig... Enten det ellers så har han noe alvorlig psykiske ubalanse. Ekkelt! Anonymkode: 9b282...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå