Gå til innhold

Sex med yngre kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 år og har sex med ei dame på 29. Er det virkelig så ille? Får høre av menn at jeg er heldig, men kvinner sier det er motbydelig. Hvorfor det egentlig?

kjør debatt!

Anonymkode: 503af...d85

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som kvinne kan snakke for min del. Jeg tenner ikke på mye eldre menn. Å ha sex med en mye eldre mann er kvalmende og ikke noe jeg ønsker overhodet. Derfor tenker noen av oss at mange yngre kvinner også noen ganger nøyer seg med det de får når de ligger med mye eldre menn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Naboen er gift med ei som er 26 år yngre. Ser ut som hun er lykkelig.

Anonymkode: 6bb56...c6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Jeg som kvinne kan snakke for min del. Jeg tenner ikke på mye eldre menn. Å ha sex med en mye eldre mann er kvalmende og ikke noe jeg ønsker overhodet. Derfor tenker noen av oss at mange yngre kvinner også noen ganger nøyer seg med det de får når de ligger med mye eldre menn.

men våger du å være intim? det blir feil å bruke tallet som referanse, når det egentlig handler om at man mentalt er på lik plan, og ikke minst kjemi. 

Anonymkode: f588d...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun sier jeg gir henne den beste sexen hun har hatt. Jeg vet jo ikke om det stemmer, men hun får ikke nok virker det som. Vi har sex 3 ganger på en kveld og hun vil bare ha mer og mer. 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 år og har sex med ei dame på 29. Er det virkelig så ille? Får høre av menn at jeg er heldig, men kvinner sier det er motbydelig. Hvorfor det egentlig?

kjør debatt!

Syntes vel egentlig ikke det er så ille. Men du kunne vært faren hennes da. Jeg er 38 og har sex med ei 21...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Jeg kjenner til to som hadde sex med 40 års aldersforskjell. Hun var ung og pen, han en karismatisk mann. De hadde det sikkert bra så lenge det sto på. Det var fullt samtykke og begge visste hva de gjorde, men i dette tilfellet var det flere årsaker til at det ikke var ok. Aldersforskjellen var bare en av dem.

Anonymkode: 24f83...211

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjør debatt!

Det er ganske drøyt å kalle det motbydelig! Hadde hun vært 17 hadde jeg vært enig, med hun er nesten 30 år og skikkelig voksen.

Så lenge begge nyter og begge er voksne, så er det ganske motbydelig å kalle andres sexliv for "motbydelig".

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjør debatt!

Det jeg reagerer på her er hvorfor så mange får høre om det. Da lurer jeg litt på hvordan du snakker om det? Har man et så stort behov for å dele opplevelsen tenker jeg at det kanskje kommer litt skrytete og harry ut?

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, visp skrev:

Det jeg reagerer på her er hvorfor så mange får høre om det. Da lurer jeg litt på hvordan du snakker om det? Har man et så stort behov for å dele opplevelsen tenker jeg at det kanskje kommer litt skrytete og harry ut?

Er det ikke vanlig at venner og familie vet at man har truffet noen? Hvorfor skal man legge skjul på det?

Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Er det ikke vanlig at venner og familie vet at man har truffet noen? Hvorfor skal man legge skjul på det?

Jo, det da vanlig, men ts skriver at han har sex med èn; ikke at han har innledet et forhold med èn. Det er ikke vanlig å fortelle alle og enhver om seksuelle partnere nei. Det høres jo ut som om ts forteller det langt utover sin indre krets for ellers ville det ikke kommet sånne reaksjoner. Tenker jeg.

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Jo, det da vanlig, men ts skriver at han har sex med èn; ikke at han har innledet et forhold med èn. Det er ikke vanlig å fortelle alle og enhver om seksuelle partnere nei. Det høres jo ut som om ts forteller det langt utover sin indre krets for ellers ville det ikke kommet sånne reaksjoner. Tenker jeg.

Kanskje du har rett. Jeg er enig i at det er åpent slik det er beskrevet i HI.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

men våger du å være intim? det blir feil å bruke tallet som referanse, når det egentlig handler om at man mentalt er på lik plan, og ikke minst kjemi. 

Nei. Jeg tenner rett og slett ikke på menn som er såpass mye eldre. Men hver sin smak. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, wintergirl skrev:

Nei. Jeg tenner rett og slett ikke på menn som er såpass mye eldre. Men hver sin smak. 

enn yngre? hvis menn er 5 år yngre enn deg? tillater du dem å få være tent på deg?

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjør debatt!

Hvorfor må vi debattere det egentlig? 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enn yngre? hvis menn eskjønneyngre enn deg? tillater du dem å få være tent på deg?

5 år +/- er helt innafor. Det er ganske jevnt. Det burde du skjønne.

Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med det, gamlefar. Kan bli et svært hardt liv for deg å tilfredstille den damen over tid:laugh: Husk å pass blodtrykket!

Anonymkode: acc43...da7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, wintergirl skrev:

5 år +/- er helt innafor. Det er ganske jevnt. Det burde du skjønne.

det er mange som tilfredsstiller å ha sex partnere i den alderen. 

AnonymBruker
Skrevet

En kvinne på 29 år er (bør iallefall være) mentalt moden, og hvem hun velger som seksualpartner er helt opp til henne. Jeg synes ikke at denne aldersforskjell er motbydelig rent seksuelt, men kan forstå at venner og familie reagerer på forhold som er så skjeve i alder. Jeg hadde ikke likt at min far fant seg en som var på min alder eller yngre, og jeg kan forstå at det kan oppleves unaturlig og litt vanskelig for venner at en part i et vennepar er på et helt annet sted i livet enn resten, men rent seksuelt forhold ser jeg ikke store problemer med, når begge er voksne. Et seksuelt forhold mellom en umoden 18 åring og en på 30 år er verre, selv om aldersforskjell er mindre. Jeg var sammen med en på 24 år da jeg var 18. Det var for stor aldersforskjell egentlig, og mine venninner syntes det var litt ekkelt. 24 år gammel var jeg sammen med en på 36, og det var ikke ekkelt lenger, for da var vi begge voksne. 

Anonymkode: 95ff7...3aa

• Liker 4
Gjest Krampus
Skrevet

Jeg hadde en ff på 48 da jeg var 24. Beste sexen jeg noen sinne har hatt. Ville aldri innledet et forhold til ham da. Når det er samtykkende mellom to voksne mennesker som er sammen på like premisser, så er det ikke noe noen egentlig har noe med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...