Gå til innhold

Coast Hegdehaugsveien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fremdeles en Coast-butikk i Hegdehaugsveien i Oslo? jeg syntes alltid den var bedre enn de andre, men når jeg søker på nett nå, ser det ut som den er borte. Noen som vet?

Anonymkode: cc293...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagt ned dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Professor Orm skrev:

Lagt ned dessverre. 

Takk for svar, det var veldig synd.

Jeg googlet litt nå, og fant vage tegn på en i Josefines gate. Vet du om den eksisterer eller ei? Og eventuelt om den har godt utvalg?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, det var veldig synd.

Jeg googlet litt nå, og fant vage tegn på en i Josefines gate. Vet du om den eksisterer eller ei? Og eventuelt om den har godt utvalg?

Ja enig. Skulle dit selv og ble møtt av et tomt lokale. Det stod en lapp i vinduet om at de hadde en butikk i Josefines gate, så jeg antar det. Jeg vet dessverre ikke noe om utvalget der, rakk ikke gå innom. Si gjerne ifra om du tar turen innom og åssen den var ☺️

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på den nedenfor National/Saga kino og ble ikke videre imponert. Fant forsåvidt en kjole jeg kjøpte der som jeg brukte som byrllupsgjest, men utvalget var lunkent. Tror ikke det kommer til å gå så lenge før den blir lagt ned heller. Synd, jeg likte den butikken!

Skrevet (endret)

Feil.

Endret av Gjesten
Skrevet

Den  coast som var i Josefines gt (den på hjørnet sant?) har blitt Stocfleths nå...   Virker ikke som det er marked for disse butikkene, Monsoon ble jo også lagt ned. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Måneskinn skrev:

Den  coast som var i Josefines gt (den på hjørnet sant?) har blitt Stocfleths nå...   Virker ikke som det er marked for disse butikkene, Monsoon ble jo også lagt ned. 

Æsj, så synd. Coast-stores.com påstår jo fortsatt at det er en i Josefines gate, men det er jo adressen til den dere nå sier er nedlagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...