AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Kom til å tenke på noe her en dag. Hva gjør man og sier man om man møter en artist, kjendis eller offentlig person man ser veldig opp til? For eksempel om du er på flyplassen og plutselig ser vokalisten i favorittbandet ditt, eller du er ute å spiser og ser at en kjent skuespiller du digger sitter på et bord ikke langt unna deg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort om jeg så noen av bandmedlemmene i favorittbandet mitt. Jeg tror jeg bare hadde begynt å gråte og ikke klart å gå bort! Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle si! Noen som har opplevd det og vil dele? Gjerne også hvem du møtte? Jeg har jo sett kjendiser osv før, men ingen jeg har følt behovet for å snakke med, ta bilder sammen med osv. Så da har jeg jo naturligvis ikke gjort noe. Anonymkode: 3d291...ca3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Har aldri vært en som er mer opptatt av en kjendis enn andre mennesker. Bryr meg ikke. Så svaret er nei. Anonymkode: 14e77...473 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært en som er mer opptatt av en kjendis enn andre mennesker. Bryr meg ikke. Så svaret er nei. Anonymkode: 14e77...473 Men du har vell en favorittartist eller et favorittband? Da vil man jo automatisk bli litt starstruck om man møter noen av bandmedlemmene? Du skriver veldig surt, hvorfor svarer du egentlig? Anonymkode: 3d291...ca3 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Ja, jeg ble etter en liten kjedereaksjon av usannsynligheter kjent med en som var min tv-helt på 80-tallet. Vil ikke si hvem, men det er uansett en som de færreste vet hvem er i dag. Kan bare si såpass som at jeg fulgte med på en tv-serie i min ungdom kun pga ham. Og han var ikke med i hver episode en gang, så det kunne gå uker mellom hver gang jeg så ham. De scenene han var med i ble tatt opp, vhs-spilleren rullet og gikk tilfelle han skulle dukke opp. 😄 Den gangen var det jo ikke internett, så visste ingenting om ham utenom navnet. Husker jeg hadde et eneste bilde av ham klippet ut av programbladet. Så for et par år siden ble jeg plutselig presentert for ham av en felles venn på et ganske usannsylig sted. Det tok tid før jeg forsto at det faktisk var min ungdomshelt, jeg hadde ikke tenkt på ham på årevis. Det viste seg at jeg også hadde sett ham i en annen serie mange år etterpå, og likt ham der også. Men uten å forstå at det var samme person. Ganske absurd altså, nå er vi gode venner og var på roadtrip i England i fjor. Når det gjelder andre skuespillere og kjendiser jeg liker i dag så skal det mye til før jeg går bort til dem og sier "er ikke du han der..." og ber om bilder osv. Det virker bare så invaderende. Man kjenner jo ikke folk selv om man har sett dem på tv. Dvs før man plutselig gjør det av tilfeldige årsaker, jfr forrige historie. 😀 Anonymkode: 3f554...253 4
Hedersbrukeren Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Er vel ingen jeg ser spesielt opp til, så dette er ingen aktuell problemstilling for meg
lunalynx Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Nå kan jeg ikke komme på noen spesifikk kjendis/artist jeg hadde falt i staver over å se, men uansett ville jeg ikke gjort noe. Jeg tenker de sikkert ville sette pris på å kunne spise, gå, leve i fred. Møtte Dag Otto i Narvesen-kø på flyplassen en gang, han vinket meg foran ham i køen. Jeg smilte og sa tusen takk, kunne fortalt ham at jeg liker innslagene hans i Tour de France f.eks, men lot det være.
Maestro Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Jeg åpna døra for Chris medina en gang, det var litt kult.😍 Ellers så kom vokalisten i kaizers Orchestra inn i butikken jeg jobba i og handla, for flere tusen. Det var gøy! 1
Gjest hind Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 7 minutter siden, Maestro said: Jeg åpna døra for Chris medina en gang, det var litt kult.😍 Ellers så kom vokalisten i kaizers Orchestra inn i butikken jeg jobba i og handla, for flere tusen. Det var gøy! Å, heldiggrisen! Han er kjekk
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 Kom forresten på at min halvkjente venn en gang introduserte meg for en annen skuespiller jeg hadde sett og likt i mindre roller i flere filmer. Og jeg brukte flere minutter på å tenke "hvor i all verden har jeg sett deg før". Så min hovedreaksjon på å møte mine helter ser ut til å være "hvem var du igjen?" 😂 Kanskje en egenskap jeg skal være glad for. Har nemlig sett hvordan enkelte oppfører seg med kjendiser, løper etter dem for å ta bilder mens de skriker I LOVE YOU og prøver å holde dem fast når de vil gå. Men jeg har heller aldri vært typen til å skrike og rope på konserter, uansett hvor mye jeg beundrer de som synger. Anonymkode: 3f554...253
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 På 19.4.2019 den 15.14, AnonymBruker skrev: Men du har vell en favorittartist eller et favorittband? Da vil man jo automatisk bli litt starstruck om man møter noen av bandmedlemmene? Du skriver veldig surt, hvorfor svarer du egentlig? Anonymkode: 3d291...ca3 Hjelpe meg så hårsår du er Anonymkode: 001bd...75e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 Da jeg var liten fikk jeg møte Spice Girls. Det var veldig stort! Anonymkode: 7b59c...e5a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #12 Skrevet 20. april 2019 Ikke møtt direkte men engang så var jeg på konsert og så da vi skulle hjem midt på natta (dårlig med kollektiv så måtte vente et par timer etter konserten var slutt) så vi plutselig det ene bandmedlemmet på en balkong rett foran oss mens vi gikk. Vi sa ikke noe, tror ikke han så oss uansett, men vi fangirla noe sykt for oss selv haha! Var ganske rart å se han så nærme flere ganger på 1 dag når man har fulgt bandet i 10 år. Anonymkode: 18c4e...ec3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #13 Skrevet 20. april 2019 På 19.4.2019 den 14.29, AnonymBruker skrev: Kom til å tenke på noe her en dag. Hva gjør man og sier man om man møter en artist, kjendis eller offentlig person man ser veldig opp til? For eksempel om du er på flyplassen og plutselig ser vokalisten i favorittbandet ditt, eller du er ute å spiser og ser at en kjent skuespiller du digger sitter på et bord ikke langt unna deg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort om jeg så noen av bandmedlemmene i favorittbandet mitt. Jeg tror jeg bare hadde begynt å gråte og ikke klart å gå bort! Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle si! Noen som har opplevd det og vil dele? Gjerne også hvem du møtte? Jeg har jo sett kjendiser osv før, men ingen jeg har følt behovet for å snakke med, ta bilder sammen med osv. Så da har jeg jo naturligvis ikke gjort noe. Anonymkode: 3d291...ca3 Blir beh som andre folk. Har kjendis i fam selv Anonymkode: 91a8a...fae
Million Skrevet 20. april 2019 #14 Skrevet 20. april 2019 (endret) Jeg ser ikke så til de grader opp til noen at jeg hadde "bare begynt å gråte" om jeg hadde sett dem eller møtt på dem. Kunne tenkt meg å gi en hjertelig klem til Robbie Williams da, fordi han har gitt depresjonen et ansikt og gått ut med hva han sliter med. I tillegg er/var han utrolig kjekk, pene øyne. Han har lagt på seg en del nå (sikkert pga medisinene, det er vanlig bivirkning med sånne medisiner), så han er ikke like knallkjekk lenger. Men fremdeles en kjekk mann i mine øyne. Når han synger sanger som Angels eller Feel, for eksempel.... 😍 Men jeg har aldri møtt han i virkeligheten da. Synd. PS! Har møtt andre kjendiser og sånn uten å si noe. F.eks satt vi på samme kafe som Aha, den gangen de var unge og "up and coming". Senere møtte jeg Morten Harket på gata på Majorstuen i Oslo. To ganger, til ulike tider. Sånne tilfeller. Sier ingenting, bare går videre. Endret 20. april 2019 av Million
absinthia Skrevet 20. april 2019 #15 Skrevet 20. april 2019 (endret) Aner ikke hva jeg ville gjort, men jeg er litt vimsete, så jeg hadde antagelig trodd det var noen jeg kjente på ordentlig og hilst sånn i forbifarten. Jeg blir ikke så lett starstruck, tror jeg. Kanskje dersom jeg hadde rukket å treffe Ronnie James eller Lemmy, men det er det jo null sjans for nå. Min datter traff Sigurd Vongraven (Satyr)på Narvesen på Gardemoen, for noen år siden. Snakket litt, takket antagelig for en fin konsert som hun hadde vært på en stund i forveien og fikk en klem. Han var visst veldig hyggelig. Endret 20. april 2019 av absinthia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå