AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Jeg vasker barnet mitt hver dag, og hun dusjer annenhver dag. H*n har luktet svette i ca 1 år nå. H*n ble 7 år i januar. Hva gjør dere med det? Bruker dere deodorant på barnet deres? Noen tips, så kom med dem Anonymkode: 1dc6a...8b5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Hvis barnet lukter svette, ville jeg begynt med deo. Neutral har en fin som er snill med huden og ikke luktet noe spesielt. Anonymkode: 80544...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis barnet lukter svette, ville jeg begynt med deo. Neutral har en fin som er snill med huden og ikke luktet noe spesielt. Anonymkode: 80544...8ee Og ta en prat med henne om mensen! Svette er tegn på at hormonene har begynt å svinge. Da kan hun komme i puberteten tidlig. Anonymkode: 80544...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Har også ei på 8 som lukter svette av og til... Ikke så mye å tenke på Ikke kjøp deodorant, men antiperspirant. Og dersom hun ikke vet om mensen, kan det være lurt å ta en kjapp prat om det. Den er nok noen år unna enda, men greit å vite. Mi lille har to voksne søstre. Anonymkode: 624ac...f69
TrekStar Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 (endret) La barnet sitte i badekaret noen timer, slik at kroppen marineres i såpen. Når fingrene har blitt skrukkete, så er barnet ferdig. Dere bruker vel såpe?!...hehe Det er forskjell på såper også. Noen såper kan skape en lukt av svette, eller noe surt. Det kan tenkes at f.eks sur svettelukt er fremkalt av en spesiell type såpe dere bruker. Å prøve andre såper, kan være en ide. Kanskje typer uten en form for fuktighetskrem i seg, eller noe slikt. Kan jo også være at huden på barnet reagerer på middler inni såpen, som gir en liten allergisk reaksjon på huden kanskje, som resulterer i en spesiell svettelukt. Endret 19. april 2019 av TrekStar
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Det var tidlig. Ja, jeg hadde kjøpt inn en parfymefri deodorant. Det er ikke greit å gå rundt å lukte svette, for andre vil reagere. Noe som vil gå utover ditt barn. Tenker som de andre, lurt å snakke om utflod, mensen og alt dette for da er nok dette ikke så langt unna. Anonymkode: ed8a7...0ec
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Vi skal gå til innkjøp av en deodorant uten parfyme. Deodoranter med parfyme, brukes ikke her i huset. Barnet mitt ble 7 år denne måneden. Er bare så synd at h*n lukter svette bare h*n springer rundt og leker/tuller. Takk for svarene deres Anonymkode: 1dc6a...8b5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker barnet mitt hver dag, og hun dusjer annenhver dag. H*n har luktet svette i ca 1 år nå. H*n ble 7 år i januar. Hva gjør dere med det? Bruker dere deodorant på barnet deres? Noen tips, så kom med dem Anonymkode: 1dc6a...8b5 Du dusjer henne hver dag og smører henne med gode produkter. Driver hun idrett så dusjer du henne etterpå. Deodorant på så små barn er ikke heldig. Anonymkode: 46451...bdc
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal gå til innkjøp av en deodorant uten parfyme. Deodoranter med parfyme, brukes ikke her i huset. Barnet mitt ble 7 år denne måneden. Er bare så synd at h*n lukter svette bare h*n springer rundt og leker/tuller. Takk for svarene deres Anonymkode: 1dc6a...8b5 Hvorfor anonymiserer du kjønnet når du allerede har sagt at det er jente i hi? Anonymkode: 46b43...f01 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du dusjer henne hver dag og smører henne med gode produkter. Driver hun idrett så dusjer du henne etterpå. Deodorant på så små barn er ikke heldig. Anonymkode: 46451...bdc Hva er det verste som kan skje hvis barnet bruker en mild deodorant? Alle skal være så sinnsykt forsiktige, tar jo helt av. Anonymkode: d7287...db7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 Har ei på 7(blir 8 i år) og ei på 9(blir 10 i år) som svetter, begge bruker deodorant. Hun yngste lukter ekstremt, og klær på legges til vask hver dag. Eldste lukter ikke så veldig. Anonymkode: ec941...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå