AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Er 13 uker på vei og gledet meg til å kjenne på om kvalmen skulle avta litt og formen bli bedre, men så har jeg fått forkjølelse da med den jævligste hosten.. spyr flere ganger om dagen fordi jeg hoster så, sover 4 timer om natten og føler meg egentlig bare skikkelig utslitt. Alt er jo stengt så mannen er ute på leit etter fribol noen sted. Håper det kan hjelpe litt, men hvis noen har tips mot hoste så kom gjerne med de! Anonymkode: 3775b...010
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 13 uker på vei og gledet meg til å kjenne på om kvalmen skulle avta litt og formen bli bedre, men så har jeg fått forkjølelse da med den jævligste hosten.. spyr flere ganger om dagen fordi jeg hoster så, sover 4 timer om natten og føler meg egentlig bare skikkelig utslitt. Alt er jo stengt så mannen er ute på leit etter fribol noen sted. Håper det kan hjelpe litt, men hvis noen har tips mot hoste så kom gjerne med de! Anonymkode: 3775b...010 Ingen som vet hva som kan hjelpe? kan gravide ta evt reseptfri hostesaft eller lignende? Anonymkode: 3775b...010
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Kan du prøve damp? Babyen vår sliter veldig med hoste om dagen, og det er ikke noe vi kan gi henne mot den. Vi skrur på dusjen på full varme og slår av vifta på badet slik at det blir fullt av damp. Å sitte der inne med henne ei stund roer hosten slik at hun får sove. Neste strømregning blir nok ikke hyggelig, men det er verdt det (du kan jo kanskje prøve med kjele på komfyren og kjøkkenhåndkle over hodet slik at du puster inn dampen). Håper du finner noe som lindrer! God bedring. Anonymkode: 87fe6...c14
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Hva med Evt sykehusapotek?? Anonymkode: e73eb...449
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Føler liksom ikke at man kan oppsøke legevakten for bare «hoste» de er jo så vrange der inne..😩 får høre med noen apotek i morgen hva de sier Anonymkode: 3775b...010
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Gravide kan dessverre ikke ta noe slimløsende. Hverken med eller uten resept. Det vil derfor ikke hjelpe med legebesøk. Jeg ville prøvd honning og damp. Anonymkode: d9481...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 Hva med ingefær, sitron og honning i varmt vann som du kan drikke? Eller varm melk med honning., Anonymkode: fe035...d8d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gravide kan dessverre ikke ta noe slimløsende. Hverken med eller uten resept. Det vil derfor ikke hjelpe med legebesøk. Jeg ville prøvd honning og damp. Anonymkode: d9481...4ab Ikke noe som lindrer hosten heller? er så lei lite søvn og oppkast pga hostingen. Anonymkode: 3775b...010
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med ingefær, sitron og honning i varmt vann som du kan drikke? Eller varm melk med honning., Anonymkode: fe035...d8d Blander jeg dette i varmt vann? Og drikker det? får kjøre på butikken i morgen tidlig! Anonymkode: 3775b...010
Irisiri Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 Hør med apoteket, og husk å si at du er gravid. Jeg har nylig hatt samme problem, og googlet meg til at man dessverre ikke kan bruke hostesaft eller slimløsende som gravid. Men spurte aldri apoteket. Hodet høyt på natta var det eneste som hjalp for å få litt søvn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, Irisiri skrev: Hør med apoteket, og husk å si at du er gravid. Jeg har nylig hatt samme problem, og googlet meg til at man dessverre ikke kan bruke hostesaft eller slimløsende som gravid. Men spurte aldri apoteket. Hodet høyt på natta var det eneste som hjalp for å få litt søvn. Jeg bruker alltid to hodeputer, men syns ikke det har hjulpet! Skal prøve honning nå. Flaks jeg hadde dette i skapet Anonymkode: 3775b...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå