AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Hei. Situasjonen er at jeg skal treffe familie til kjæresten for første gang. Det har ikke vært planlagt, blir en ganske spontantur helgetur nå i påsken. Jeg har en del sosial angst spesielt første gang jeg treffer folk, og nå skal jeg reise til helt nytt sted og treffe nye folk, så er ganske nervøs. På den ene siden føler jeg at jeg burde ha med noe, på den andre siden er jeg redd for å bomme, at det bare blir mer kleint og rart å ta med noe når jeg overhodet ikke kjenner dem. I tillegg til bekymring om hva jeg skulle velge, ha samme til begge sider av familien hans. osv. For meg og min angst i denne situasjoen ville det absolutt være best for meg å kun fokusere på reisen og tiden sammen, det å treffe nye folk første gang er " nok" for min kapasitet. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke virke frekk eller gjøre noe feil. Har inntrykk av at det blir veldig avslappet, ikke noe høytidelige påskesammenskomst eller noe. Er det innenfor å ikke ha med noe? Anonymkode: 0fb95...b3c
cassio Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Det er helt normalt å grue seg for å treffe familien til kjæresten første gang. Helt greit å ikke ha med noe, men de aller fleste vil synes det er koselig med blomster. Så hvorfor ikke plukke med seg en liten bukett på veien? 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Du trenger ikke ha med noe Anonymkode: ff591...743 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Jeg er svigermor. Det er absolutt innafor å ikke ha med noe. Anonymkode: 59e0d...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Takk for svar! ❤️ Da lar jeg vær å ta med noe denne gangen for å lette på stresset og min egen usikkerhet. Og heller fokusere på å være til stede mentalt og emosjonelt og danne bånd og være deltagende i så stor grad jeg får til, bli litt kjent. Og så når jeg har vært der en gang før og vet hva og hvem jeg går til, er det for meg mye lettere å ta med noe til en annen anledning evt. Anonymkode: 0fb95...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Det er helt ok å ikke ha med noe, men du kan aldri bomme med en blomst Anonymkode: 491bf...724 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå