Gå til innhold

Partner nekter å fingre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...hvis det ikke skal ende i sex. Jeg gjør ting oralt med ham, runker, uten å forvente at det alltid skal ende i samleie. Men han nekter å ta på meg med mindre han selv får noe ut av det. Har forsøkt å prate med han om det, men da får jeg bare høre at jeg klager, og da har han jo "i hvert fall ikke lyst." Det sa han allerede etter første gang jeg såvidt hintet. Herregud. Så, what to do? Skjønner at jeg dealer med en passe ego mann her. 

Anonymkode: 891b1...aba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, hadde ikke orket! hadde Kastet han på døra!

Anonymkode: f3e7a...cd3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å gjør noe med han med mindre det skal ende i sex. Så får han se hvor morsomt det er

Anonymkode: 5aae5...068

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Ja men da lar du være å runke gi oral på han utenom samleie. Da får han se hvordan det er. 

Anonymkode: 17175...0cf

• Liker 15
Skrevet

Jeg hadde byttet ut og funnet meg en ny modell med denne funksjonen som standard.

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor tilfredsstiller du han da?? (Eller er med ham i det hele tatt?)

AnonymBruker
Skrevet

Egoister i senga kommer aldri til å bli mindre egoistiske. Jeg er med en egoistisk mann. Orker ikke mer. 

Anonymkode: 5b144...682

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er min mann også. Det er bare en ting som fungerer, man slutter å gi dem noe hvis det ikke leder til sex. Han ble skikkelig fornærmet og sur de første ukene, men tok hintet etterhvert. 

Det har ikke hjulpet på egoet altså, men nå stiller vi ihvertfall likt. 

Egentlig så synes jeg det er fryktelig synd. For jeg er ikke en person som teller på fingrene hvem som har fått mest. Jeg elsker å gi, men jeg vil jo ha litt tilbake jeg også. Så etter noen år, så sluttet jeg bare å gi. 

Anonymkode: 11bfa...241

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres nesten ut som min x-kone. Jeg gjorde mye med henne fordi jeg hadde lyst, men er ikke kravstor når det gjelder å få tilbake, men selvfølgelig så setter jo jeg også pris på litt oppmerksomhet på det området. Det endte jo opp med at jeg ble lei, og det ble mindre og mindre sex, hun tok jo ikke noe indikativ til sex. Realiteten er at hun elsket all slags oppmerksomhet, og når hun ikke fikk noe seksuell oppmerksomhet fra meg så var det plutselig jeg som var ubrukelig. Skal vel også si at det viste seg at hun var en notorisk narsissist. Heldigvis er hun ute av livet mitt for lenge siden.

Anonymkode: 7309b...111

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

blir dere generelt tiltrukket av hverandre? det er vel steg 1, hvis ikke, så hvorfor være "partner"? finn annen hobby da vel, bruke tanker på sunn fornuft, så er det sikkert en som er keen å bli kjent med deg.

Anonymkode: 69ea8...f59

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

notorisk narsissist

fant artikkel om det,

det var tøff artikkel om hva det egentlig er. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir dere generelt tiltrukket av hverandre? det er vel steg 1, hvis ikke, så hvorfor være "partner"? finn annen hobby da vel, bruke tanker på sunn fornuft, så er det sikkert en som er keen å bli kjent med deg.

Vet heldigvis at vi er det, har vært sammen i to år :P

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje han blir så kåt av å fingre deg at han også vil tømme seg?

Skrevet

Så han har lyst til å ligge med deg etter å ha fingra deg? Sinnsykt egoistisk av han, skikkelig usympatisk 😜

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump (og nei jeg er ikke den som alltid skriver dump, men her mener jeg det)

Anonymkode: ae340...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Forstår han godt jeg.  Jeg blir ufattelig kåt av å suge mannen ,og får jeg ikke noe tilbake så er det jo poengløst. Du ber noen om å gi deg nytelse, men tenker ikke på at mannen blir kåt. Så klart fører ikke klaging til at han vil gjøre det. 

Anonymkode: 4f71d...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det ikke alle liker å runke/suge/slikke/fingre partneren sin uten å få noe tilbake. Jeg klarer ikke å gjøre noe slikt uten å bli veldig kåt selv. Her er det jo litt merkelig at du kan f.eks. runke ham uten å forvente at det skal ende i sex, samtidig som han ikke klarer det. Men det kan jo bare hende at han blir så kåt selv av å fingre deg at det blir frustrerende for ham? Jeg hadde ikke klart å gjøre som deg (runke/suge uten å få noe tilbake), så jeg skjønner egentlig partneren din litt, altså...

Anonymkode: cd806...01e

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

...hvis det ikke skal ende i sex. Jeg gjør ting oralt med ham, runker, uten å forvente at det alltid skal ende i samleie. Men han nekter å ta på meg med mindre han selv får noe ut av det. Har forsøkt å prate med han om det, men da får jeg bare høre at jeg klager, og da har han jo "i hvert fall ikke lyst." Det sa han allerede etter første gang jeg såvidt hintet. Herregud. Så, what to do? Skjønner at jeg dealer med en passe ego mann her. 

Kanskje han egentlig synes at det er litt ekkelt å fingre noen (ikke personlig mot deg) og kun gjør det når det anses som nødvendig av den grunn?

Anonymkode: 16918...027

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg en dame som er lignende er dette et tegn på slutten. 

Hun suger ikke fordi hun sier hun ble misbrukt da hun var mindre, men gjort det noen få ganger. 

Jeg sleiker og masserer henne hver dag. Hun har runker meg kanskje 1/10 av det jeg har sleiket henne. Føler meg alltid nedverdiget når jeg blir runket, men sier jeg det blir det allefall ikke noe. 

Anonymkode: a7897...1ff

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg har en dame som er lignende er dette. Er det et tegn på at hun er egoistisk?

Hun suger ikke fordi hun sier hun ble misbrukt da hun var mindre, men gjort det noen få ganger. 

Jeg sleiker og masserer henne hver dag. Hun har runker meg kanskje 1/10 av det jeg har sleiket henne. Føler meg alltid nedverdiget når jeg blir runket, men sier jeg det blir det allefall ikke noe.  Hun har prøvd massere meg en gang, men da virket det som hun ville jeg skulle synes det var ubehagelig. Hun sier hun ikke masserer fordi hun får vondt i fingrene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...