Mammaprøver Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Har en litt rar situasjon her. tok en test 2 dager over forventet mens. Den viste negativ. Fikk «mens» dagen etterpå. Minimalt, ikke nok til å bruke tampong eller til at det kom noe i truseinnlegget, kun når jeg tørket meg, første gang var det rødt, 2-3 gang brunt. Ellers ingenting. Dette er nå 2 dager siden. Er det vits å stresse på butikk i morgen for å kjøpe ny test, vente til neste uke, eller var det bare en mens litt utenom det vanlige? Normal syklus på 26 dager og 3 dager mens. er forøvring ganske ny på prøving har en høyt elsket uplanlagt 4åring fra før.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Da jeg ble gravid hadde jeg småblødninger/spotting rundt da jeg skulle hatt mensen, omtrent sånn som du beskriver. Så ville ikke utelukke at du kan være gravid, og ville absolutt tatt en test til. Men med mindre du har planlagt den store påskefylla eller noe annet du burde unngå om det viser seg at du er gravid, tenker jeg at det er ingen grunn til å stresse med det i morgen, kan fint vente til etter påske. Da er du uansett så langt over IKM at testen vil gi et helt sikkert svar. 😊 Anonymkode: f3b6c...081
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Trenger verken bety det ene eller det andre... Kjøp billigstrimler på nett, så kan du teste i vei hver gang du er usikker. Anonymkode: cceac...447 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå