AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Alle veggene er hvite, men vil bryte det litt opp. Male soverommet og gangen i andre farger, men er så usikker. Grå vil jeg ikke ha. Føler "alle" har grå. Må være lyse farger. Så svart, mørkblå, mørk lilla osv er uaktuelt. Jeg har tenkt litt på beige.. Hvilken farger har du? Tips?🙂 Anonymkode: de68c...404
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Er disse rommene store eller litt mindre? Beige er fint, samme med lysegrønt. Kunne det vært noe? Denne synes jeg er fin: https://www.fargerike.no/farger/arets-farge-2019-er-gronn/ Anonymkode: a211e...525 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er disse rommene store eller litt mindre? Beige er fint, samme med lysegrønt. Kunne det vært noe? Denne synes jeg er fin: https://www.fargerike.no/farger/arets-farge-2019-er-gronn/ Anonymkode: a211e...525 Gangen er sånn avlang og soverommet mellomstor. Men lysegrønt er fint, men usikker. Maling er dyrt og vil ikke angre.. Har tenkt litt på lavendel. Usikker på om jeg skal ha to farger eller male begge romma i samme farge Anonymkode: de68c...404
lemoncake Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 (endret) Anbefaler fargen 12075 Soothing Beige fra Jotun til gangen din. Den er veldig fin synes jeg. Vi valgte den i gangen vår som var hvit. Vi er fornøyde. Har en hylle i tillegg til noen bilderammer som vi malte i nesten samme farge, bare noe mørkere. De hang vi opp på veggen i gangen! Ble så fint! 😊 Vi malte også soverommet, men ikke i en farge jeg tror du er interessert i da den er litt mørk. Men vi valgte faktisk å male både tak og vegger i fargen 3377 Slate Lavender og er kjempefornøyd! Det ble så bra! Anbefaler å male tak og vegg i samme farge eller i samme fargetone. Resultatet er så mye bedre enn hva en gjerne kan tro. 👍😄 Endret 19. april 2019 av Jolen77 1
lemoncake Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Kan jo også anbefale grønn fargen Treasure. Den har vi i stuen. Den passer også flott mot den beige fargen. 👍
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Sval sjø er fin, og Krydderurt. Anonymkode: 8632d...fe0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Jotun Smooth White. Ikke hvit, ikke grå, ikke grønn, ikke gul. Litt mellom alt. Prov den med kalkmaling - enda bedre da fargen stadig endrer seg med forskjellige dagslys. Anonymkode: 54d7c...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå