Gå til innhold

Hva er den værste fysiske smerten du har gått igjennom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den værste fysiske smerten du har gått igjennom?

For meg har det heldigvis bare vært smerter i magen i forbindelse med spysyke og den gangen broren min bet meg så hardt han klarte i armen. 

Anonymkode: 54181...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødsel.

Anonymkode: ce9b3...1ca

• Liker 8
Skrevet

Da jeg la linsene i feil linsevæske og etset netthinna😱 da jeg tok den første på. 

Og fødsel var ikke spesielt godt😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Abort som var en minifødsel.

Anonymkode: 5e897...182

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer det mange som svarer fødsel, tenker jeg. Er ikke bare bare å drite ut en melon. 

Jeg ble påkjørt av en bil i fotgjengerfeltet for noen år siden og brakk blant annet begge bena på flere steder. Selve beinet stakk ut av leggen på høyrebenet mitt, og det gjorde så jævlig vondt at jeg besvimte av smertene annenhvert minutt.

Anonymkode: 5f838...433

• Liker 11
Skrevet

Er nok fødsel.

Men ellers har kneskåla mitt gått ut av ledd veldig mange ganger, og det tar en god 2.plass altså! Synes det er forferdelig vondt. Mister helt kontrollen på meg selv akkurat når det skjer. Har heldigvis fått operert kneet nå.

Også var jeg en liten ulykkesfugl som barn. Har hatt mine små benbrudd, hjernerystelser, mistet en negl og skamslått underlivet så det ble gult og blått og jeg måtte sitte på pute i noen uker. Men de smertene husker jeg ikke så godt at jeg greier å sammenligne dem med de jeg har hatt i voksen alder.

Med unntak av det har jeg vært ganske heldig egentlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Gallesteinsanfall. Jeg har født 2 ganger og vil heller gjøre det igjen enn å få gallesteinsanfall.

Anonymkode: 013aa...7d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pupperulla skrev:

Da jeg la linsene i feil linsevæske og etset netthinna😱 da jeg tok den første på. 

Og fødsel var ikke spesielt godt😅

Oj, hvordan gikk det? Stakkars! 

Anonymkode: b84fc...547

Skrevet

Har heldigvis ikke så mye, men menssmerter (og abort - som er det samme) i mine yngre dager var mye mer smertefullt enn da jeg forstuet armen eller knakk tommelen.

Ellers tipper jeg at fødsel blir øverst på lista når den tid kommer :rolleyes: 

AnonymBruker
Skrevet

Da av hesten i galopp og brakk skulderen på to steder.😱

Anonymkode: 52a58...e9e

AnonymBruker
Skrevet

Da de måtte snu tangen under fødsel fordi de ikke hadde oppdaget at babyen var stjernekikker!

Ellers har jeg hatt så sterke smerter i magen (sannsynligvis bare luft) at jeg holdt på å besvime flere ganger. Legevakten sendte meg rett til sykehuset, hvor jeg plutselig ble bedre. 

Anonymkode: 765ea...f64

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gallesteinsanfall. Jeg har født 2 ganger og vil heller gjøre det igjen enn å få gallesteinsanfall.

Åj, hvordan er det? Måtte du operere? 😮 

AnonymBruker
Skrevet

Fødsel her også. Skjønte hvorfor det hadde vært så vondt da jeg skulle sette inn spiral senere, og legen kommenterte at det var vanskelig å finne fram fordi livmorhalsen var så fillete...

På andre plass havner den gangen der jeg falt på isen og slo tennene gjennom leppa. Ikke spesielt behagelig det heller!

Anonymkode: 72b3f...b42

• Liker 1
Gjest Chicchi
Skrevet

Sette inn og ta ut kobberspiral. Da gynekologen så hvordan jeg reagerte, sa hun at jeg antagelig var en av ca 2 prosent kvinner som har veldig sensitiv livmor. Det var så ille at jeg holdt på å besvime.

AnonymBruker
Skrevet

Å få satt inn epudiral var vondere enn fødselen. Traff en nerve som gjorde at jeg etterpå ikke kunne føde liggende fordi det var så vondt i ryggen

Jeg har hatt mine runder med brekte bein også, men det har ikke vært spesielt vondt.

Anonymkode: b7cea...b1f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tibbie skrev:

Åj, hvordan er det? Måtte du operere? 😮 

Det er helt jævlig, får så sterke smerter at jeg ligger i fosterstilling på badet og gråter og kaster opp.

Det er under anfall, når jeg ikke har anfall kjenner jeg et konstant trykk der blæra er så det er alltid enten vondt eller veldig ubehagelig.

Jeg står i operasjonskø, så får forhåpentligvis snart fjerne blæra.

Skrevet

Gallesteinsanfall gjennom mange år. Det ble ikke oppdaget før jeg i fortvilelse hylte til fastlegen min at jeg måtte få komme på sykehus. Da ble det fart på sakene. Jeg lå på medisinsk avdeling i tre uker først for å få bukt med betennelser. En måned senere ble jeg operert. 75 steiner, mange på størrelse med hasselnøtter, hadde jeg i galleblæren.

• Liker 3
Skrevet

Mistet hornhinnene på begge øynene. Verre smerte har jeg aldri kjent. Jeg trodde jeg ønsket å dø.

Skrevet

Nyrestein er uten tvil det vondeste jeg har vært borti.. 

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, Rotemor skrev:

Mistet hornhinnene på begge øynene. Verre smerte har jeg aldri kjent. Jeg trodde jeg ønsket å dø.

Åhh, det hørtes forferdelig ut! Men, hvorfor mistet du dem? Hunden min har hatt en sykdom der hornhinnen løsnet, men han ble operert og de fikk de til å gro på plass igjen. Han hadde mye vondt, så jeg forstår deg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...