Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at ekte forelskelse tar tid , men betattheter kommer med en gang og går som regel nesten like fort over. 

Anonymkode: 7e7b7...e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at ekte forelskelse tar tid , men betattheter kommer med en gang og går som regel nesten like fort over. 

Anonymkode: 7e7b7...e6f

Dette kan variere veldig. 

Anonymkode: db275...439

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble stupforelsket for noen år siden. Er i et forhold, så det var aldri aktuelt å gjøre noe med det. Ble bare pang-forelsket fra første blikk. Vet ikke om han hadde gjensidige følelser og får aldri vite det. Har ikke vært så forelsket før, tror jeg. Det varte leeeenge, og det var vondt. Gråt mye og hang igjen i følelsene lenge etter at jeg så han siste gang.

Kommer nok ikke til å oppleve det igjen, tror jeg. Det var magisk, en rus - helt alene, for meg selv. Litt trist og vemodig å skrive om det nå, kjenner jeg...selvom jeg har det fint i livet mitt med egen familie som jeg setter høyest i hele verden ❤️

Anonymkode: d6508...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Drit og dra 

Anonymkode: 78091...4b1

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd forelskelse ved første blikk. Kjøresten min nå har aldri opplevd forelskelse og han vet ikke helt hva det er. Han er 29 og jeg er 21. Vi datet mange måneder før vi fant ut at vi skulle bli eksklusive. Det var rundt  da jeg merket forelskelsen. Jeg er nok mer forelsket i kjæresten min enn hva han er i meg. Han sier at han aldri har vært så glad i noen før og det føles trygt, han er god på å vise dette. Jeg ble veldig lei meg da han sa han ikke vet om han noen gang klarer å forelske seg. Det fikk meg til å føle at jeg ikke var bra nok for han. Vi har nå kjent hverandre i 10 måneder, og for hver dag som går mister jeg håpet litt etter litt. Jeg vil ikke vente på at han kanskje en at skal finne ut at han er forelsket i meg. Jeg fortjener vel heller en som faktisk er det. 

Anonymkode: 858a4...dd9

Er jo større sjanse for at dere vil vare. De fleste forelskelser går over. Mange gjør slutt etterpå. Hvorfor ta opp det med forelskelse når han tydelig er glad i deg? Du høres rar ut altså. Naiv som heller vil finne en annen som "er forelsket". Så blir du glad i denne forelskede fyren. Dere er sammen 1 år. Han finner etterpå ei annei som han er blitt forelsket i å gjør det slutt. 

Er jo større sjanse for at din nåværende og du vil være fordi han går rett på det med å utvikle kjærlighet for deg. 

Anonymkode: fb46a...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis duber forelsket, så VET du det med stor V holdt på å si. 

Hvis jeg drar fra en første date uten å merke noe kribling så gidder jeg ikke å møte han igjen. 

Har vært stup forelsket 2 ganger, først i en jeg hadde noe greier med når jeg var 15 også en jeg møtte når jeg var 18... han jeg møtte når jeg var 18 er jeg fortsatt forelsket i og nå er jeg 25 år, men det er desverre en eks av mange grunner. Jeg var samboer med han i 3 år. 

Jeg kommer aldri til å glemme noen av de to, jeg kommer alltid til å være betatt av begge. 

Hvordan jeg følte forelskelsen for disse to var at jeg ble helt svimmel, skjelven, hjertebank, fikk sånn panikkangst anfall av den gode sorten før jeg skulle møte dem, eller hvis jeg hørte noen snakket om de, eller at det dukket opp en melding fra de osv osv. Alt som handlet om dem fikk meg til å bli helt rar. Disse følelsene kom nesten umiddelbart etter at jeg så dem første gang, så de kom jo egenrlig før jeg kjente dem. Var rn sinnsyk tiltrekning bare ved første øyekast. 

Jeg håper jeg får oppleve det igjen med en mann jeg kan dele resten av livet mitt med. Uten en slik forelskelse føler ikke jeg at det er verdt å bli sammen med dem selvom jeg kanskje liker dem litt. 

Anonymkode: 68db1...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Merket forelskelse relativt fort med nåværende kjæreste, utrolig kriblende og deilig følelse! Var hverken på utkikk etter forhold eller hadde planer om å prøve å skape relasjon med vedkommende etter å ha dratt hjem til han etter en fuktig kveld. Men endte at jeg dro til han igjen et par dager senere... og vi hadde god kjemi og ble mer kjent og involvert i livet mitt. Var rett og slett heldig med min 'raske' forelskelse, fordi viste seg å være ganske god type og vi fungerer bra sammen. Vi opplevde det som tenårings-forelskelse, og kan se at vi gikk fort fram - etter 1 måned med bekjentskap reiste vi til utlandet to ganger og fant på masse sprell før vi var 100% sikker at vi var eksklusive. Hadde god magefølelse, tok sjansen og kjørte på. 

Beste er selvfølgelig når man bygger på relasjonen og ser alle sidene, og ellers skaper opplevelser og tettere bånd. Er litt mer forelsket nå enn da jeg ble nyforelsket nå som jeg kjenner han inn og ut, har tett samarbeid og holder liv og spenning i relasjonen vår. 

Anonymkode: 07d13...18a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo større sjanse for at dere vil vare. De fleste forelskelser går over. Mange gjør slutt etterpå. Hvorfor ta opp det med forelskelse når han tydelig er glad i deg? Du høres rar ut altså. Naiv som heller vil finne en annen som "er forelsket". Så blir du glad i denne forelskede fyren. Dere er sammen 1 år. Han finner etterpå ei annei som han er blitt forelsket i å gjør det slutt. 

Er jo større sjanse for at din nåværende og du vil være fordi han går rett på det med å utvikle kjærlighet for deg. 

Anonymkode: fb46a...8ba

Det vanlige er at nyforelskelse går over i langvarig kjærlighet. Å ikke være forelska først, er ingen garanti for kjærlighetas dybde. 

Anonymkode: d8bac...c55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vits å forelske seg siden man bare blir dumpet uansett. Menn ser på damer som forbruksvarer som de bytter ut når de er lei. Så hva er poenget med å vente på å bli dumpa? Det er jo bortkastet tid man kunne brukt på noe mer konstruktivt. 

Anonymkode: 25e7a...40c

Jeg har aldri blitt dumpa, og aldri hatt kjærlighetssorg. Vært i lange forhold siden tenårene. Hilsen kvinne, 36 år. 

Anonymkode: bfe3d...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...