Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det kun 3 uker til jeg skal gifte meg, og selvsagt har jeg fått hundrevis av kviser.... (har ikke hatt dem på mange år, men de dukker visst opp igjen :-( )

Er det noen som vet om gode produkter som hjelper for å ta knekken på kvisene??

Eller har noen andre gode råd, bortsett fra å unngå fet mat og sjokolade....

Trenger hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

VANN:) har selv god erfaring hos hudpleiere, vet ikke hvordan det er , om de evt vil anbafalle deg dyprens/syrebehandling siden det er tre uker til.

Skrevet

spørs sikkert litt hvor store og hvor mye, men på apoteket så har de en sånn liten tube med flytende, gjennomsiktig sak som skal tørke ut og forhindre kviser.

jeg bruker den når det virker som det kommer noe, og også på kviser som har kommet mens jeg ikke har hatt den tilgjengelig, og den virker som bare det på meg.

men husker ikke hva den heter da.

spør på apoteket evt.

lykke til.

Skrevet

Kviser kan komme av stress. Det er kanskje ikke så usannsynlig?

Et råd er derfor å prøve å stresse ned, samt å ta vare på huden din med pleie hver morgen og kveld.

Skrevet

Bruk en god ansiktstrens/skrubb, og vask ansiktet morgen og kveld.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Uff,dette hørtes jo ikke gøy ut. Kanskje du har stresset en del i det siste og derfor fått uren hud?...Siden det plutselig dukket opp,mener jeg.

Mulig at det kan komme av sjokolade og fet mat osv,men dette er nok forskjellig fra person til person. Hvofor har du da fått uren hud av det NÅ?

Har du akkurat sluttet på p-piller?

Pleie til huden kan være:

Rense med dyptrensende rens(dermalogica dermal clay,kanebo oil control wash ++) og bruk en god krem som gir fuktighet,men ikke tetter porer(jeg har ikke veldig god erfaring med slike krmer,men kanskje Shiseido,Dermalogica,MD Formulation)I tilegg bør du bruke MD Formulation glykose lotion etter rens,men før krem morgen og kveld. Det er sinnsykt bra for uren hud. I puberteten brukte jeg denne og den hjalp utrolig bra. MD Formulation Vit-A-Pluss skin clearing complex er utrolig bra på kviser,men kan tørke ut huden,så pass på å bruk fuktighetskrem. Dette produktet er kjempe effektivt med kviser,så det tror nesten jeg kan sikre deg laaaangt ferre kviser innen 3 uker. (min erfaring)

Men hvis det er at du er stresset? Da vil jo en antistress behandling hjelpe mye mer enn en dyptrensende behandling...

Håper jeg hjalp deg litt på vei!

Du må ha det fint på den store dagen :wink: :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...