AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Min venninne er midt oppi det å skrive master og er stresset i forhold til dette da hun har mye igjen å skrive. I tillegg til dette søker hun jobber og er på intervjuer. Hun har foreløpig ikke fått tilbud om jobb. Hvordan kan jeg støtte henne best mulig? Jeg har ingen kunnskap om det hun skriver master om, så det å hjelpe til med det fagelige er ikke aktuelt. Anonymkode: 01392...e23
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Ta henne med ut en gang i blant så hun får tatt seg en pause. Anonymkode: 97d5d...50d 2
_popcorn_ Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Kjøp henne ett påskeegg med noe godt i, og still opp når hun trenger en pause, om det er for å ta en kopp kaffe på dagtid eller om det er for å tømme 3 flasker vin en kveld. Generelt, bare vær der. Minn henne på at hun trenger pauser, inviter på middag, foreslå trening sammen, gå en tur, dra på kafe... 2
Cata Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Gi henne arbeidsro. Hun har sikkert dagen full allerede så det å ikke stresse med å måtte være med på alle mulige sosiale ting er en hjelp. Men jeg er enig i at en gang i blant kan du prøve å "dra henne ut av boblen sin" med å foreslå en spasertur, en kafetur, eller en kveld hjemme med pizza eller vin. (Du kjenner henne så du vet hva hun vanligvis liker.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå