Gå til innhold

Noen her som fikk veldig svak (skygge)strek på gr.test før IKM som endte opp med å faktisk være gravid?Se bilde av test her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser en svak strek på alle bildene av de nye testene :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle testene dine er positive, TS. Gratulerer! 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, skruf skrev:

Jeg ser en svak strek på alle bildene av de nye testene :) 

Ja så bra😃 jeg lover at det var en strek der, men som sagt veldig svak! Derimot er det rart hvordan svake tester sjeldent lar seg fotografere. De forsvinner rett og slett i bildet!

Jeg burde kanskje testet sterkere positivt i dag, men gikk over til nytt merke (RFSU) og det tror jeg er årsaken til at det ikke ble sterkere!

Jeg smører meg med tålmodighet og enn så lenge så viser jo grafen en solid økning i temperatur uansett i dag😊

Anonymkode: 0a980...9a2

Skrevet

Denne fikk jeg 2 IKM, fikk "gravid 1-2" dagen etter på digital :)

20190419_110939.jpg

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Lorieen skrev:

Hei du - tør nesten ikke takke her inne🙈 fordi jeg ikke stoler på svakt utslag, men tusen takk!

Så du ogsåstrek på dagens svake tester?😊

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mrs Robinson skrev:

Denne fikk jeg 2 IKM, fikk "gravid 1-2" dagen etter på digital :)

20190419_110939.jpg

Det var faktisk det jeg fryktet! At RFSU testene ikke er «sterke nok», men i og med at man får 8 striper med på kjøpet valgte jeg dem! Jeg kunne så viiiidt skimte positivt på min strips.

Gratulerer så mye😃 jeg er selvsagt litt skeptisk til mine tester enda, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet!

TS

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Lorieen skrev:

Åååh🙈 det er så hyggelig at dere gratulerer - allikevel tør jeg ikke lukte på tanken at jeg kan være gravid! Ikke før jeg får en soleklar positiv test! 

Tusen takk som orket å sjekke 🙏🏻❤️

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var faktisk det jeg fryktet! At RFSU testene ikke er «sterke nok», men i og med at man får 8 striper med på kjøpet valgte jeg dem! Jeg kunne så viiiidt skimte positivt på min strips.

Gratulerer så mye😃 jeg er selvsagt litt skeptisk til mine tester enda, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet!

TS

Ville heller tatt en digital om jeg var deg :) rfsu er håpløse. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Ville heller tatt en digital om jeg var deg :) rfsu er håpløse. 

Helt enig!😊

Jeg har kjøpt meg 1 CB digital som jeg har bestemt meg å slå hull på - på selve IKM dagen! Det er tirsdag 23april! Føles som om det er to uker til😂

Men jeg skal klare å vente! Rett og slett da jeg er nervøs jeg har lav HCG-økning og vil kunne få negativt utslag! + jeg gruer meg litt!

Om jeg får gravid på en digital, ja det er vel først da jeg tør å tenke at jeg er gravid!

Akkurat nå er det som om jeg virkelig ikke forstår at jeg potensielt er gravid! Helt merkelig, i full fornektelse her, sikkert en måte å beskytte meg selv på!

Jeg kommer til å oppdatere denne siden hver dag til jeg finner ut av det - for den som måtte være interessert!

Kan dessuten ikke få sagt nok, hvor takknemlig jeg er for at dere orker å hjelpe meg og synse!

Setter stoooor pris på det!❤️

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig!😊

Jeg har kjøpt meg 1 CB digital som jeg har bestemt meg å slå hull på - på selve IKM dagen! Det er tirsdag 23april! Føles som om det er to uker til😂

Men jeg skal klare å vente! Rett og slett da jeg er nervøs jeg har lav HCG-økning og vil kunne få negativt utslag! + jeg gruer meg litt!

Om jeg får gravid på en digital, ja det er vel først da jeg tør å tenke at jeg er gravid!

Akkurat nå er det som om jeg virkelig ikke forstår at jeg potensielt er gravid! Helt merkelig, i full fornektelse her, sikkert en måte å beskytte meg selv på!

Jeg kommer til å oppdatere denne siden hver dag til jeg finner ut av det - for den som måtte være interessert!

Kan dessuten ikke få sagt nok, hvor takknemlig jeg er for at dere orker å hjelpe meg og synse!

Setter stoooor pris på det!❤️

TS

Min digitale var positiv 12 dpo :)

har du fulgt med på livmortapp? Jeg skjønte at jeg var gravid allerede på 10 dpo pga tappen endret seg :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Min digitale var positiv 12 dpo :)

har du fulgt med på livmortapp? Jeg skjønte at jeg var gravid allerede på 10 dpo pga tappen endret seg :)

Ja sant! Jeg er jo der i dag og får bare svake tester, derfor jeg ikke tør riktig enda! Livredd for å få falskt negativt svar osv. + de koster jo litt, derav streng med meg selv😆

Du fikk ikke positive tester før det?

Jeg har kjent på den et par ganger, men blir faktisk ikke helt klok på den. Føler den har forandret seg etter fødsel, og har også lest at den kan variere utrolig fra graviditet til graviditet.

Sjekket den nå, den var høyt oppe, altså liiiiten, og hard, men myk utenpå? Om det gir mening? Den har på en måte en spalte midt på, mens forrige gang var den mer som et «hull» midt på?

Første barnet mitt kom med KS så da var den jo uberørt, andre fødsel var vanlig fødsel.

TS😊

Skrevet

Ja sant! Jeg er jo der i dag og får bare svake tester, derfor jeg ikke tør riktig enda! Livredd for å få falskt negativt svar osv. + de koster jo litt, derav streng med meg selv😆

Du fikk ikke positive tester før det?

Jeg har kjent på den et par ganger, men blir faktisk ikke helt klok på den. Føler den har forandret seg etter fødsel, og har også lest at den kan variere utrolig fra graviditet til graviditet.

Sjekket den nå, den var høyt oppe, altså liiiiten, og hard, men myk utenpå? Om det gir mening? Den har på en måte en spalte midt på, mens forrige gang var den mer som et «hull» midt på?

Første barnet mitt kom med KS så da var den jo uberørt, andre fødsel var vanlig fødsel.

TS😊

Alle testene jeg fikk var like svake som de jeg la ut bilde av :)

ok, hvis du ikke sjekker tappen jevnlig så er der vanskelig å si noe om hvordan den vanligvis bruker å være :) min bruker alltid komme langt ned og er hard i dagene før mensen kommer, mens denne gangen ble den høy, myk og "tett". Skjønte derfor at jeg var gravid selv om testene ikke var positive. 

Med tenke på at tappen din er høy og myk, + du har fått svakt positive tester allerede ville ihvertfall ikke JEG vært redd for å blåse av en digital ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Alle testene jeg fikk var like svake som de jeg la ut bilde av :)

ok, hvis du ikke sjekker tappen jevnlig så er der vanskelig å si noe om hvordan den vanligvis bruker å være :) min bruker alltid komme langt ned og er hard i dagene før mensen kommer, mens denne gangen ble den høy, myk og "tett". Skjønte derfor at jeg var gravid selv om testene ikke var positive. 

Med tenke på at tappen din er høy og myk, + du har fått svakt positive tester allerede ville ihvertfall ikke JEG vært redd for å blåse av en digital ;)

Jeg fulgte med på den i forrige svangerskap i 2009, legger ved grafen så kan du se. Det er kolonnen hvor det står LFC - MFC osv.

Står sikkert for Low front center? Huske ikke en gang hva forkortelsene står for😂 gjør du?

Jeg skal ta den digitale på tirsdag morgen! Kommer til å skjelve i buksene!

Evt i morgen tidlig🙈

Herlighet så skummelt!

Tenk om den sier ikke gravid usj!

TS

Skrevet

Jeg fulgte med på den i forrige svangerskap i 2009, legger ved grafen så kan du se. Det er kolonnen hvor det står LFC - MFC osv.

Står sikkert for Low front center? Huske ikke en gang hva forkortelsene står for😂 gjør du?

Jeg skal ta den digitale på tirsdag morgen! Kommer til å skjelve i buksene!

Evt i morgen tidlig🙈

Herlighet så skummelt!

Tenk om den sier ikke gravid usj!

TS

Aner ikke 🙈 sikkert noen kyndige her inne som vet :)

sier den ikke gravid så slipper du ihvertfall nyttårsbarn, om det er noen trøst :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, men jeg får opp termin som 3 januar om jeg legger inn tid for unnfangelse og 27dagers syklus. Er jo lov å håpe!

Jeg blir glad for barn uuuuansett dato😃

Er jo enig i at nyttårsbarn kanskje ikke er ideelt, men samtidig så skal nok også det gå veldig bra!

061176BC-CEF3-444E-96EC-097D89FA5869.png

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei,

har altså så sterke murringer at jeg blir sliten, så da jeg kom hjem fra en biltur kastet jeg meg rundt og tok en kveldsurintest! 

Vet de er svakere enn de man tar med morgenurin, men bare måtte!

Den ble faktisk synlig med en gang nesten, fortsatt svak, men syntes myyye fortere! Vet ikke hvorfor disse strekene synes så mye dårligere på kamera/bilde enn i virkeligheten! Men, men!

Lovte å oppdatere dere - så da fikk dere se😊

Må vel snart ta en digital! Tror det ikke før jeg får se det, GRAVID på skjermen altså!

Ser dere streken? Den er iallfall mye sterkere nå enn den var i morges😃🙈😍

1F992F50-7354-480A-A126-02D39BD6FD5E.jpeg

43B7ADC1-DB20-4421-BA38-539E4622B642.jpeg

AC5C17D8-8FFC-406E-9F04-7E33EFFD8E03.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp du er gravid!

Anonymkode: 48bae...182

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp du er gravid!

Anonymkode: 48bae...182

Tenk hvis😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Gooood morgen, 

her kommer oppdatering!

Legger ved bildene og lar de snakke for seg selv😃

Jeg trodde jeg hadde kjøpt en digital test, men kremt, nei det hadde jeg altså ikke. Vanlig CB + test, men det funker for all del greit:)

Strekene kom med absolutt en gang, jeg kunne ta bilde av dem uten å blunke😍😍😍

748B99AD-3BBB-4649-B8CF-8B2446907CE7.png

8C41E12C-24E4-40D2-87A6-B6A2BF450654.png

B71D2E1F-7277-4D9E-8BAA-BBD69F49713E.jpeg

A17BE79B-D613-4877-A61A-CE35AE871B10.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Moro☺️😃😍

7A13745F-47B1-446A-9D27-2F1920C1672B.jpeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...