AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #41 Skrevet 20. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har troen på mine tester? Du ser også en strek? Ser du at den skimter rosa?🙈 Herregud så teit jeg er - men klarer liksom ikke slippe løs følelsen om at dette kanskje er sant!!! Hvilken DPO testet du med digital om jeg kan spørre? Anonymkode: 0a980...9a2 Ser strek, så det er noe der. Har fått positiv digital på kjemisk før men blødde like etterpå. Så man er jo ikke sikker før det har gått litt tid! Jeg var på IKM på testen jeg la ved, men har kort lutealfase og litt sen EL så 2-3 uker slo ut 14-15 dpo 😊 Anonymkode: 9300a...0d2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #42 Skrevet 20. april 2019 Ja sant! Tusen takk for svar😊 I og med at testene mine er så svake er jeg liiitt redd for at egget bare ikke har klart å feste seg, og at kroppen derfor produserer noe HCG, men jeg kommer nok ikke til å tro på dette før jeg får digital gravid + at jeg er godt over IKM! Sykt spennende er det iallfall!!! 😃 Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #43 Skrevet 20. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha ha det var derfor jeg ikke turte å si noe fra eller til da jeg ga min sambo testen. Ville ha hans ærlige reaksjon, og det lød jo: Jeg ser en sinnsykt tynn strek, gjør du? Så det var nok ikke bare meg iallfall😅🤪 Husker du hvilken DPO du var på ca da du tok disse prøvene? Anonymkode: 0a980...9a2 Hadde tydelig test 2 dager før IKM 😊 Men folk har jo variabelt hcg-nivå i begynnelsen... Gratulerer og lykke til! Anonymkode: 09a15...0aa
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #44 Skrevet 20. april 2019 Tuuuuusen takk😃🙏🏻 Jeg tror ikke helt på, eller stoler ikke helt på testene mine enda da - men hyggelig at dere gjør😆 Lørdag i dag og jeg har ikm 23, altså på tirsdag, så HCG’et kan jo fremdeles stige😊 Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #45 Skrevet 20. april 2019 På 19.4.2019 den 10.20, AnonymBruker skrev: Hei dere, jeg er på DPO 10, tok en test i dag (A1). Den ble yyyyyyderst svak, snakker skygge ekstremt maximus svak! Så svak at man nesten ikke klarer å få den med på bilde. Viste den til sambo, bare for å se hva han sa. Sa ingenting om hvor vidt den er pos eller neg. Bare ga han testen. Han så på den og sa: ajeg ser en sinnsykt svak strek? Gjør du? Jeg er fullstendig klar over at denne ikke kan gå for å være positiv, men velger allikevel å poste her så dere andre kan se og synse og for å se om det startet slik for noen av dere? I tillegg blir det spennende å se om en slik skygge kan utvikle seg til å bli noe (altså sterkere ved nye tester) eller bare viser seg å være feil/tull! Kan jo også være til hjelp om andre får skyggestreker ettehvert osv. Påpeker nok en gang at jeg ikke har noen formening om, eller tror jeg er gravid utifra denne. Legger også ved FF tempingen min, så langt denne syklusen. Jeg er klar over at dette kan være kjemisk eller kun skimting av den «originale streken» som ligger i testen. Den synes bedre i virkeligheten enn på bildet og den er svak rosa. Det er en A1 test fra Apotek1. Legger ved bilde så kan dere synse - HUSK å zoome😅 Anonymkode: 0a980...9a2 Jeg ser streken:) hadde også sånne streker og jeg var gravid👍🏻 Er nå i uke 31 med tvillinger. Lykke til ! Anonymkode: 88581...e04
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #46 Skrevet 20. april 2019 Min svake 10 dpo strek er snart 11 mnd 🥰 Gratulerer ❤️❤️ Anonymkode: 29397...520 1
Lilypond Skrevet 20. april 2019 #47 Skrevet 20. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da våknet sambo, viste han som i går testen og han smilte og sa: Den er mye tydligere da!! Jeg: ja sant? Han: jaja MYE tydligere enn den i går! - med er påfølgende stort glis! Jeg for min del klarer ikke juble🙈 føler ikke denne heller er så utrolig «positiv». Legger ved et bilde til så dere kan se! Hva burde jeg gjøre nå? Kom over dette innlegget om samme test/merke fra ei jente i et forum, se gjerne der for føler hun hadde svakere tester enn meg til å begynne med. https://forum.babyverden.no/threads/erfaring-med-a1-graviditetstest.1861181/page-2 Så da lurer jeg på følgende: 1. Helt ærlig - tror dere testen min er positiv? 2. Burde jeg teste med digital eller annet merke i morgen? Eller bare vente nå! Legger også med grafen min av temping så dere kan se! Er utrolig glad for at dere orker å hjelpe og synse, jeg blir jo utrolig usikker! Vet at dette kan være kjemisk, men som jeg sa til sambo; kjemisk eller ikke kjemisk - positiv test er jo positiv test! Hvorvidt det er kjemisk vet man jo ikke før man eventuelt får menstruasjon. Hilsen meg😊❤️ Anonymkode: 0a980...9a2 Testen din er definitivt positiv, TS, gratulerer! Den ser absolutt sterkere ut enn i går, selv om den såklart er ganske svak ennå. Basert på FF-chart tipper jeg spiren har festet seg 8 DPO. Det stemmer godt med den myteomspunnede og definitivt udokumenterte "implantation dip" som du har tegn til 9 DPO. Det stemmer også med svakt positiv test 10 DPO og litt tydeligere 11 DPO, det sies at det tar 2-3 dager for det er nok HCG til at en (sensitiv) test vil slå ut. Temperaturen din oppfører seg også som forventet ved at den viser en svakt stigende tendens sammenliknet med resten av syklusen etter EL. Jeg ville forvente at du den neste uken har temp som stabilt ligger over 36,60 og trolig over 36,70 om et par dager. Jeg ville forøvrig forventet at en digital test slår ut i morgen, men iallfall på tirsdag om du ikke har det i hus. Akkurat de har jeg ikke så mye erfaring med, jeg har sett på utvikling på vanlige tester. Dette ser enormt lovende ut altså, TS. De fleste jeg kjenner til som har hatt ren kjemisk har ikke hatt sterkere test på dag 2 med positiv, ofte er det heller tidlig SA om det er positiv over flere dager. Som du vet er det jo høyere risiko tidlig i svangerskapet, men med to barn fra før og ingen kjent SA om jeg forstå riktig, så er det veldig gode sjanser for at dette blir baby. Jeg anbefaler TUL for å se etter hjerteslag om ca 3,5 uker. Uansett, akkurat nå er du definitivt gravid. Gratulerer! ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #48 Skrevet 20. april 2019 Det her var min og han er nå snart fem år. Er ganske sikker på at den der er positiv. Gratulerer❤️❤️ Anonymkode: 650d1...818
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #49 Skrevet 20. april 2019 31 minutter siden, Lilypond skrev: Testen din er definitivt positiv, TS, gratulerer! Den ser absolutt sterkere ut enn i går, selv om den såklart er ganske svak ennå. Basert på FF-chart tipper jeg spiren har festet seg 8 DPO. Det stemmer godt med den myteomspunnede og definitivt udokumenterte "implantation dip" som du har tegn til 9 DPO. Det stemmer også med svakt positiv test 10 DPO og litt tydeligere 11 DPO, det sies at det tar 2-3 dager for det er nok HCG til at en (sensitiv) test vil slå ut. Temperaturen din oppfører seg også som forventet ved at den viser en svakt stigende tendens sammenliknet med resten av syklusen etter EL. Jeg ville forvente at du den neste uken har temp som stabilt ligger over 36,60 og trolig over 36,70 om et par dager. Jeg ville forøvrig forventet at en digital test slår ut i morgen, men iallfall på tirsdag om du ikke har det i hus. Akkurat de har jeg ikke så mye erfaring med, jeg har sett på utvikling på vanlige tester. Dette ser enormt lovende ut altså, TS. De fleste jeg kjenner til som har hatt ren kjemisk har ikke hatt sterkere test på dag 2 med positiv, ofte er det heller tidlig SA om det er positiv over flere dager. Som du vet er det jo høyere risiko tidlig i svangerskapet, men med to barn fra før og ingen kjent SA om jeg forstå riktig, så er det veldig gode sjanser for at dette blir baby. Jeg anbefaler TUL for å se etter hjerteslag om ca 3,5 uker. Uansett, akkurat nå er du definitivt gravid. Gratulerer! ❤️ Først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid av din dag til å skrive meg det flotte fine svaret! At du så godt over grafen min og vurderte det opp mot testene osv. UTROLIG hyggelig gjort! Tusen takk❤️🙏🏻 Jeg legger ved et bilde fra 2009 da jeg også ble gravid og tempet. Der fikk jeg svaaaak positiv DPO9 allerede, for så å få negative tester de kommende dagene, før jeg fikk positiv 14dpo etter det. Jeg har virkelig sterke mensenmurringer i dag, både i korsrygg og foran. Jeg er ikke en som leter etter symptomer, for jeg vet at de fleste symptomer kan være så som så og tilfeldige, spesielt når man prøver! Men denne heftige murringen føles som en salig blanding av eggløsningsmerter og mensensmerter! Veldig rart! Hadde mensensmerter før jeg satte inn spiral, de kunne minne om dette, men jeg har aldri fått det før mensen, så dette er utrolig merkelig og gir meg faktisk en sterkere følelse av at noe skjer enn de svake testene! Skjønner jo allikevel at det er like mye mulig at egget ikke har klaet å feste seg og at kroppen jobber med å skulle få alt ut kanskje? Altså kjemisk. Tiden vil vise😊 Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra! Det er helt riktig at jeg aldri har hatt en sa/ma/kjemisk eller noe slikt før, så jeg håper så klart det øker oddsen litt! Med baby nr to brukte kroppen laaaaang tid på å fordoble hcg’et i blodet. Målte hos lege husker jeg, hver tredje dag og vi klødde oss i hodet. Men baby ble det😃 Legger som sagt ved gravidgrafen min for moro, så kan du jo se om du vil😊 Legger også ved dagens graf oppå den gangs gravide graf. Så du kan se de sammen! Spennende med temping også! Jeg vil jo også se de nærmeste dagene om den stiger eller ei. Har utvidet abbonement hos fertility friend så den gir meg også prognoser daglig om hvordan «ståa» er😊 Igjen takk som engasjerte deg, takk alle som gjør! Jeg kommer til å oppdatere denne tråden de kommende dagene/uken om noen vil følge med! Kan jo gå alle veier dette! Hilsen meg! Anonymkode: 0a980...9a2
Lilypond Skrevet 20. april 2019 #50 Skrevet 20. april 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid av din dag til å skrive meg det flotte fine svaret! At du så godt over grafen min og vurderte det opp mot testene osv. UTROLIG hyggelig gjort! Tusen takk❤️🙏🏻 Jeg legger ved et bilde fra 2009 da jeg også ble gravid og tempet. Der fikk jeg svaaaak positiv DPO9 allerede, for så å få negative tester de kommende dagene, før jeg fikk positiv 14dpo etter det. Jeg har virkelig sterke mensenmurringer i dag, både i korsrygg og foran. Jeg er ikke en som leter etter symptomer, for jeg vet at de fleste symptomer kan være så som så og tilfeldige, spesielt når man prøver! Men denne heftige murringen føles som en salig blanding av eggløsningsmerter og mensensmerter! Veldig rart! Hadde mensensmerter før jeg satte inn spiral, de kunne minne om dette, men jeg har aldri fått det før mensen, så dette er utrolig merkelig og gir meg faktisk en sterkere følelse av at noe skjer enn de svake testene! Skjønner jo allikevel at det er like mye mulig at egget ikke har klaet å feste seg og at kroppen jobber med å skulle få alt ut kanskje? Altså kjemisk. Tiden vil vise😊 Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra! Det er helt riktig at jeg aldri har hatt en sa/ma/kjemisk eller noe slikt før, så jeg håper så klart det øker oddsen litt! Med baby nr to brukte kroppen laaaaang tid på å fordoble hcg’et i blodet. Målte hos lege husker jeg, hver tredje dag og vi klødde oss i hodet. Men baby ble det😃 Legger som sagt ved gravidgrafen min for moro, så kan du jo se om du vil😊 Legger også ved dagens graf oppå den gangs gravide graf. Så du kan se de sammen! Spennende med temping også! Jeg vil jo også se de nærmeste dagene om den stiger eller ei. Har utvidet abbonement hos fertility friend så den gir meg også prognoser daglig om hvordan «ståa» er😊 Igjen takk som engasjerte deg, takk alle som gjør! Jeg kommer til å oppdatere denne tråden de kommende dagene/uken om noen vil følge med! Kan jo gå alle veier dette! Hilsen meg! Anonymkode: 0a980...9a2 Det du beskriver høres veldig ut som mine symptomer i starten på dette svangerskapet. Ved en ren kjemisk tror jeg ikke du hadde hatt det nå, jeg tror ikke HCG som gir symptomer hadde rukket å bli høy nok. Grafen fra tidligere var interessant, og merkelig med testene! Jeg har to teorier på den. Mest sannsynlig så var det forskjeller i omstendigheter da du testet 9 DPO og 11/12 DPO. Kanskje var det mindre konsentrert morgenurin pga nattlig toalettbesøk, forskjellig grad av hydrering etc, forskjellig sensitivitet på tester, alt dette er ting som vil gi utslag så tidlig i et svangerskap, og som tidlig prøver i første svangerskap er det ikke sikkert man var like bevisst på det, uansett antar jeg det er litt vanskelig å huske siden det var 10 år siden. Spesielt vil dette påvirke dersom du kanskje produserer litt lite eller litt sakte økning av HCG, ref. testene i andre svangerskap. Slikt er jo veldig individuelt! En annen teori, som såklart vil være ren spekulasjon og aldri kan underbygges på noe vis, er at du faktisk hadde en kjemisk tidlig i lutealfasen før spiren som er 9 år (?) i dag satt senere i lutealfasen. At du rett og slett hadde to befruktede egg den syklusen. Jeg vet ikke om det engang er mulig, ganske sikker på at det i så fall er sånne sære tilfeller man ikke vet så mye om. Men i teorien er det en mulighet. Hvis du vil svare, er det samme "oppskrift" for denne spiren, altså er det samme far for denne som de første to? Og ca hvor gammel er du nå? Sannsynligvis har det ikke noe å si, men noen ytterst få par er lite "kompatible" og har derfor større utfordringer enn andre, og alder er jo en faktor, særlig etter ca 35. Pga aldersforskjellen ble jeg litt nysgjerrig. Forøvrig syns jeg det er gøy å analysere andres sykluser, særlig andre som er så grundige som deg (og meg - testoman som sagt)! Oppdater veldig gjerne de neste dagene! Jeg er selv gravid med nr 2 nå, og vil nesten si jeg savner prøvetiden, fordi analysene var gøy... Førstemann gikk veldig greit å lage, mens for andremann rakk jeg å bli nesten fertilitetsekspert av all googlingen følte jeg... Savner såklart ikke den emosjonelle berg-og-dalbanen, og gleder meg til babyen er her. Så da er det topp når man kan analysere for andre 😄
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #51 Skrevet 20. april 2019 Jeg skal svare på alt😃 Har ingenting å skjule! Faktisk bare utrolig imponert over svarene og tolkningene dine og som deg; synes jeg dette er interessant/moro! Svarer under hvert avsnitt så er det lettere for meg å lese hvert spørsmål/svar: Det du beskriver høres veldig ut som mine symptomer i starten på dette svangerskapet. Ved en ren kjemisk tror jeg ikke du hadde hatt det nå, jeg tror ikke HCG som gir symptomer hadde rukket å bli høy nok. -Det er betryggende å høre, min tanke var jo at kroppen nå muligens jobber hardt med noe for å evt kvitte seg med det. Ligger her i sofaen med murringer i korsrygg, stølhet/strammende følelse ved trusekant, kjennes virkelig ut som om eggstokkene jobber konstant! Ubehagelig rett og slett! Grafen fra tidligere var interessant, og merkelig med testene! Jeg har to teorier på den. Mest sannsynlig så var det forskjeller i omstendigheter da du testet 9 DPO og 11/12 DPO. Kanskje var det mindre konsentrert morgenurin pga nattlig toalettbesøk, forskjellig grad av hydrering etc, forskjellig sensitivitet på tester, alt dette er ting som vil gi utslag så tidlig i et svangerskap, og som tidlig prøver i første svangerskap er det ikke sikkert man var like bevisst på det, uansett antar jeg det er litt vanskelig å huske siden det var 10 år siden. Spesielt vil dette påvirke dersom du kanskje produserer litt lite eller litt sakte økning av HCG, ref. testene i andre svangerskap. Slikt er jo veldig individuelt! - Jeg kan godt se for meg at jeg brukte litt forskjellige type tester også, de to negative fikk keg på legekontoret. Faktisk så hadde jeg så liten økning i hcg’et at legene på sykehuset nærmest konstanterte med 85% at jeg hadde mistet. Det doblet seg overhoooodet ikke og steg nærmest ikke heller. Slik holdt det på i gode 2-3 uker. Jeg gråt, var utrolig lei meg, engstelig og ja trist og sørgelig. Jeg målte vel hcg’et på sykehus hver tredje dag helt til de kunne ta innvendig ultralyd for å se om hjertet slo eller hva som skjedde inni der. Nervøs og redd satt jeg i venterommet, gråt husker jeg. Gruet meg til å se den lille livløs i magen, MEN NEIDA😃 frisk bebis med hjerteslag! Aldri vært så lettet før! De timene, dagene og ukene var virkelig psykisk terror slik jeg husker det! De to negative testene var på det lokale legekontoret forresten, har hørt at deres tester ikke er så sensitive. Blodet derimot viste jo graviditet, men som sagt urovekkende lav HCG med enda mer urovekkende lav stigning. En annen teori, som såklart vil være ren spekulasjon og aldri kan underbygges på noe vis, er at du faktisk hadde en kjemisk tidlig i lutealfasen før spiren som er 9 år (?) i dag satt senere i lutealfasen. At du rett og slett hadde to befruktede egg den syklusen. Jeg vet ikke om det engang er mulig, ganske sikker på at det i så fall er sånne sære tilfeller man ikke vet så mye om. Men i teorien er det en mulighet. - Sinnsykt interessant teori, som hverken jeg eller legene noen gang tenkte på! Det gir jo faktisk en slags mening! Hvis du vil svare, er det samme "oppskrift" for denne spiren, altså er det samme far for denne som de første to? Og ca hvor gammel er du nå? Sannsynligvis har det ikke noe å si, men noen ytterst få par er lite "kompatible" og har derfor større utfordringer enn andre, og alder er jo en faktor, særlig etter ca 35. Pga aldersforskjellen ble jeg litt nysgjerrig. Bare hyggelig at du spør, og du har rett! Jeg har 2 barn. Født i 2006 og 2009. Den første spiren er med ungdomskjærleiken fra VGS. Vi vokste fra hverandre rett og slett. Baby nr 2 er med mannen jeg er med i dag. Han har forresten sjekket seg og alt er bra😊 Vi satt vel egentlig bare å snakket om hvor rart det er at barna er så store og hvor mye vi savner den spennende tiden da de var små. Misforstå meg rett, vi nyter alle aldre i barna, men vi kom bare til å snakke om det. Og ble vel bare ganske spontant enige om at: «hvorfor ikke gjøre det igjen?» Og vet du hva, vi har blomstret siden vi ble enige. Fjernet spiralen 17 desember, ble enige om å vente i noen mnd så kroppen min fikk stabilisert seg, hvilket den gjorde med en gang. Stabile sykluser og ja alt som før, men litt mindre blødning enn før spiral. Gynekologen mener det er pga spiralen + alderen kan jo så klart spille inn. Jeg er 36år, men veldig ung og rask av meg. Startet med barn som 23-åring og føler meg akkurat som 25 i kroppen, merker ikke store forskjeller for å være ærlig. Eneste er at jeg ikke tåler dagen derpå like bra lengre😅🤪 He He, neida, men alt er fint! Jeg har sjekket meg for alle verdier hos spesialist. AMH, og eggreserver, målt progresteron, tatt innvendig ultralyd. Sjekket ALT de kan sjekke og alt ser strålende fint ut! Jeg er klar over at tester kan se så bra ut som bare det, og allikevel er det ikke sikkert man blir gravid - men gynekologen mente at helhetsbildet med at jeg fikk to friske barn så lett før, og aldri har hatt noen komplikasjoner, er frisk og rask, mannen er frisk (3 år yngre enn meg faktisk), gjør så hun ikke finnes bekymret. Fått beskjed om å komme tilbake dersom spiren ikke sitter innen tre mnd. Dette bare fordi jeg jo faktisk er 36år. Jeg sa også til henne at vi heller får hjelp før, enn senere dersom vi trenger det. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men etter vi bestemte oss for å prøve på denne spiren hae vi begge funnet en felles gnist og begeistring. Hadde det jo helt topp før også, men det bare har gitt meg livsglede!😍 Forøvrig syns jeg det er gøy å analysere andres sykluser, særlig andre som er så grundige som deg (og meg - testoman som sagt)! Oppdater veldig gjerne de neste dagene! Jeg er selv gravid med nr 2 nå, og vil nesten si jeg savner prøvetiden, fordi analysene var gøy... Førstemann gikk veldig greit å lage, mens for andremann rakk jeg å bli nesten fertilitetsekspert av all googlingen følte jeg... Savner såklart ikke den emosjonelle berg-og-dalbanen, og gleder meg til babyen er her. Så da er det topp når man kan analysere for andre 😄 Jeg synes det er helt topp at du vil hjelpe, jeg må jo også ærlig si at det er utroooolig spennende dette! Fordi det blir jo et prosjekt! Vi håpefulle vordende mødre er jo langt mer «obsessed» enn mannfolka! Da er det ekstra godt å ha et sted som dette med mennesker som deg! Det gjør virkelig alt lettere! Mannen mener jo at jeg ikke trenger å teste på noen dager også han, fordi det jo allikevel vil komme frem med tiden. Jeg orker ikke vente en uke med å finne ut av dette! Jeg angrer dog på at jeg ikke kjøpte nye A1 tester, men var så dum at jeg kjøpte RFSU strimler og en RFSU stavtest tidligprøve og en CB digital! Burde jo uten TVIL kjøpt den samme, men sa mannen mener jeg ikke burde teste eller bruke penger på det, og stod der og så noe fortvilet ut da jeg plukket tester ble jeg bare litt stressa og dro med meg de overnevnte! Rfsu strimlene sies jo å være ekstremt dårlige og selve RFSU staven kan jeg ingenting om! CB digital har jeg bestemt meg for å ikke bruke før tidligst ikm, rett og slett da den er så dyr! Jeg vet ikke om jeg tør å teste med strimlene en gang, da alle jeg kjenner sier de får sinnsykt svake svar eller blenda hvite svar uansett når i syklus omtrent. Så sånn sett vil jo tempen min alene fortelle meg mye. For tempingen er jo egentlig veldig sikker! Daler den fra i morgen VET jeg jo at mensen kommer! Så enkelt er det! Jeg klarer ikke tro at jeg er gravid, sånn overhodet! Tillater ikke meg selv å en gang så mye som tenke det en gang! Helt ærlig - jeg har ikke en gang i løpet av de siste dagene tenkt at oi - kanskje du er gravid! Det streifer meg liksom ikke - emosjonelt altså! Rent logisk skjønner jeg jo at det er mulig! Akkurat nå verker virkelig puppene mine, murringen er i en liga min kropp aldri har følt på før. Merkelig at muskelaturen i korsryggen murrer så sinnsykt, oppblåst på magen og det strammer virkelig over magen. Og det kjennes som om jeg har en eggløsning x 1000. På begge sider. Disse tingene finner jeg altså ikke på! Det er ikke innbildning! Noe er i fære - det er hverken leting etter symptomer eller noe, jeg bare sier helt ærlig akkurat hvordan jeg har det. Gratulerer SÅ mye med spire! Når er termin? Kjære deg - takk som orker å titte! Dette var veldig interessant, og lærerikt! Kan få oss master i subjektet😂😂😂 Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #52 Skrevet 20. april 2019 Et spørsmål til: Hvilke graviditetstester anbefaler du? Og hvilke mener du erfaringsmessig at man bør holde seg unna? ☺️ Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #53 Skrevet 20. april 2019 Siden vi begge liker å tyde grafer, her er forrige måned mot nåværende. Synes i grunn de er ganske så like, så det er enda en grunn til at jeg ikke føler meg så trygg på denne måneden enda. Vi prøvde ikke forrige måned:) Du kan også senore graf med nåværende + to foregående. Og så til slutt den fra 2009 + alle jeg har tempet i år/ Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #54 Skrevet 20. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det her var min og han er nå snart fem år. Er ganske sikker på at den der er positiv. Gratulerer❤️❤️ Anonymkode: 650d1...818 Så hyggelig! Herlig at den viste seg å være positiv 😃 husker du hvilken DPO du testet? Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #55 Skrevet 20. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig! Herlig at den viste seg å være positiv 😃 husker du hvilken DPO du testet? Anonymkode: 0a980...9a2 Tror det var 2 dager før forventet mens Anonymkode: 650d1...818
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #56 Skrevet 21. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det var 2 dager før forventet mens Anonymkode: 650d1...818 Tusen takk for svar:) Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #57 Skrevet 21. april 2019 Hei igjen, da har jeg både tempet og tatt to forskjellige tester i dag. Dagens temping var veldig lovende, derimot var det ikke mye futt i disse nye testene jeg brukte! Burde nok kjøpt A1 sine - så jeg kunne sammenlignet og forholdt meg til dem, altså samme som jeg tok de to foregående dagene men, men, ble billigstrimler og stavtest fra RFSU i stedet. Hørt mye forskjellig om dem. Jeg skimter svaaaak rosa strek også i dag, MEN vanskelig å fange opp på bilde. Enten så er disse testene dårlige, og jeg har ikke nok HCG enda - ellers så gjennomgår jeg kanskje en så kalt kjemisk nå. Men pga temperaturen min holder jeg fremdeles motet noe oppe😊 Gir meg ikke helt enda! Legger ved bildene så kan dere se selv! Hva synes dere? Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #59 Skrevet 21. april 2019 Måtte legge inn via flere innlegg da de ikke ville laste opp, strimmeltesten var tyngre å fange opp på bilde, men jeg prøvde så godt jeg kunne! Anonymkode: 0a980...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå